LatviešuEnglishEspañol

Peugeot 308 2008 1.6 16V HDiF

Peugeot 308 2008 1.6 dīzelis apraksts

Universāls Peugeot 308 2008 1.6 16V HDiF tika ražots no 2008.gada aprīļa līdz 2011.gada janvārim. Tas aprīkots ar četru cilindru 1.6 litru dīzeļdzinēju, kas attīsta 110 zirgspēku jaudu pie 4000 apgriezieniem minūtē un griezes momentu 240 Nm (ņūtonmetri) pie 1750 apgriezieniem minūtē.

Šim 4 cilindru 8 vārstu dzinējam sadales vārpstas piedziņu nodrošina siksna (Kas ir dzinēja ķēde un siksna? ). Dzinējam ir Common Rail degvielas sistēma, tam nav turbīnas. Ir pieejamas Euro 4 un Euro 5 emisiju standartiem atbilstošas dzinēja versijas.
Vairāk informācijas par dzinēju 
Šim Peugeot 308 1.6 dzinējam rekomendētā eļļas specifikācija ir 5W-30, 5W-40 un eļļas tilpums dzinējā ir 4.25 litri.

Peugeot 308 2008 1.6 16V HDiF ir priekšējo riteņu piedziņa (FWD) un manuālā pārnesumu kārba ar 6 pārnesumiem.
100 kilometru stundā ātrumu Peugeot 308 2008 1.6 16V HDiF sasniedz 12.5 sekundēs. Auto maksimālais ātrums ir 185 km/h.

Peugeot 308 2008 1.6 16V HDiF degvielas patēriņš kombinētajā režīmā (pilsētā un uz lielceļa) ir 5.1 litri uz 100km - šī ir ekonomiskākā Peugeot 308 2008 - 2011 versija, degvielas patēriņš pilsētā - 6.6 l/100km, degvielas patēriņš ārpus pilsētas - 4.2 l/100km. Degvielas bākas tilpums ir 60 litri, tātad kombinētajā režīmā ar vienu bāku varēsiet nobraukt līdz 1160 kilometriem, savukārt braucot tikai ārpus pilsētas - pat līdz 1420 kilometriem.

Peugeot 308 drošība

Drošības testos Peugeot 308 ir ieguvis 5 zvaigznes no piecām, tā drošība ir ļoti augsta.
Pieaugušo (vadītāja un pasažieru) drošība Peugeot 308 saņēmusi ļoti labu vērtējumu 82 no 100, bērnu drošība: ļoti labu vērtējumu - 81 no 100, par gājēju aizsardzību Peugeot 308 saņēmis 53 no 100.
Peugeot 308 drošības aprīkojums novērtēts kā ļoti labs - 83 procenti no 100.

Peugeot 308 1.6 servisa informācija un intervāli Eļļas maiņas intervāli, tilpumi un specifikācijas, filtru, sveču, siksnu un tml. servisa informācija
Peugeot 308 2008

Peugeot 308 2008 1.6 16V HDiF tehniskie dati

Modelis: Peugeot 308 1.6 16V HDiF
Virsbūves tips: Universāls
Ražošanas periods: 2008. aprīlis ... 2011. janvāris 
Dzinējs: 1560 cm3 Dīzelis, 4 cilindri CO2 izmeši: 134 g/km
Jauda: 110 ZS pie 4000 apgr/min Griezes moments: 240 NM pie 1750 apgr/min
Pārnesumu kārba: Manuālā pārnesumu kārba (6 pārnesumi) Piedziņa: Priekšpiedziņa (FWD)
Maksimālais ātrums: 185 km/h Paātrinājums 0-100 km/h: 12.5 sekundes
Degvielas patēriņš (l/100km): 5.1 (kombinētais) 6.6 (pilsētā) 4.2 (ārpus pilsētas)
Degvielas bākas tilpums: 60 litri
Auto izmēri: 4.50m (garums) 1.82m (platums) 1.50m (augstums)
Apgriešanās diametrs: 10.9 metri
Bagāžnieka tilpums: 508 litri
Maksimālais bagāžnieka tilpums: 1736 litri (nolaižot aizmugurējos sēdekļus)
Auto svars (pilna masa): 2150 kg

Peugeot 308 2008 1.6 16V HDiF dzinējs DV6CTED

Dzinēja tilpums 1560 cm3
Cilindru skaits 4
Cilindra diametrs 75 mm
Virzuļa gājiens 88.3 mm
Kompresijas pakāpe 16 : 1
Sadales vārpstas piedziņa Zobsiksnas

Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un rada mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi, taču siksna parasti ir jāmaina biežāk un tās plīšanas risks ir augstāks. Taču konkrētā dzinēja zobsiksnas maiņas intervāls ir pietiekami liels, lai varētu būt salīdzināms ar dažu dzinēja ķēžu kalpošanas laiku.

Vairāk servisa informācijas
Zobsiksnas maiņas intervāls 240 000 km (noteiktais), 180 000 km (ieteicamais)

Degvielas padeves sistēma Common Rail

Common rail degvielas iesmidzināšanas sistēma ir klusāka, videi draudzīgāka un nodrošina degvielas ekonomiju, taču tās uzturēšana un remonts ir dārgāki.

Peugeot 308 2008 1.6 16V HDiF eļļas tips 5W-30, 5W-40
Eļļas tilpums 4.25 litri Vairāk servisa informācijas
Jauda 112 - 115 ZS pie 4000 apgr/min
Griezes moments 240 - 270 NM pie 1750 apgr/min
Ražošanas sākums (gads) 2009
Ražošanas ilgums 8 gadi
Dzinējs uzstādīts arī Citroen C3 Peugeot 207 Citroen C5 Citroen C4 Picasso un 10 citiem modeļiem

Parasti dzinēja izmantošana vairākiem modeļiem un ilgstoša ražošana liecina, ka dzinējs ir kvalitatīvs un tā konstrukcija ir izdevusies.

Visas Peugeot 308 universāla [2008 - 2011] modifikācijas

Modifikācija Dzinējs Jauda Patēriņš Pārnesumu kārba
Peugeot 308 2008 1.4 16V VTi Apr 2008 — Jan 2011

Ekonomiskākā benzīna versija

1.4 Benzīns 95 ZS 6.7 l/100km Manuālā (5)
Peugeot 308 2008 1.6 16V VTi Apr 2008 — Jan 2011 1.6 Benzīns 120 ZS 7.1 l/100km Manuālā (5)
Peugeot 308 2008 1.6 16V VTi Apr 2008 — Jan 2011 1.6 Benzīns 120 ZS 7.5 l/100km Automāts (4)
Peugeot 308 2008 1.6 THP 1.6 Benzīns 140 ZS 8.2 l/100km Automāts (4)
Peugeot 308 2008 1.6 16V VTi THP Apr 2008 — Jan 2011 1.6 Benzīns 150 ZS 7.4 l/100km Manuālā (6)
Peugeot 308 2008 1.6 16V VTi THP Apr 2008 — Jan 2011 1.6 Benzīns 150 ZS 8.2 l/100km Automāts (4)
Peugeot 308 2008 1.6 16V THP Apr 2008 — Jan 2011

Dinamiskākā versija - 100 km/h 9 sekundēs

1.6 Benzīns 175 ZS 7.8 l/100km Manuālā (6)
Peugeot 308 2008 1.6 16V HDiF Apr 2008 — Jan 2011

Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija

1.6 Dīzelis 110 ZS 5.1 l/100km Manuālā (6)
Peugeot 308 2008 2.0 16V HDiF Apr 2008 — Jan 2011

Jaudīgākā dīzeļdegvielas versija (136 ZS)

2.0 Dīzelis 136 ZS 5.9 l/100km Manuālā (6)
Peugeot 308 2008 2.0 16V HDiF Apr 2008 — Jan 2011

Jaudīgākā dīzeļdegvielas versija (136 ZS)

2.0 Dīzelis 136 ZS 7.1 l/100km Automāts (6)
Atsauksmes par Peugeot 308 2008
Alfa Romeo Audi BMW Chevrolet Chrysler Citroen Dacia Dodge Fiat Ford Honda Hyundai Infiniti Isuzu Jaguar Jeep Kia Lada (VAZ) Land Rover Lexus Mazda Mercedes Mini Mitsubishi Moskvich Nissan Opel Peugeot Porsche Renault Rover SAAB Seat Skoda Smart Subaru Suzuki Toyota Volkswagen Volvo
Kontakti un reklāma portālā: [email protected]