Peugeot 308 2008 1.6 16V VTi
Peugeot 308 2008 1.6 benzīns apraksts
Universāls Peugeot 308 2008 1.6 16V VTi tika ražots no 2008.gada aprīļa līdz 2011.gada janvārim. Tas aprīkots ar četru cilindru 1.6 litru benzīna dzinēju, kas attīsta 120 zirgspēku jaudu pie 6000 apgriezieniem minūtē un griezes momentu 160 Nm (ņūtonmetri) pie 4250 apgriezieniem minūtē.
Šim 4 cilindru 16 vārstu dzinējam sadales vārpstas piedziņu nodrošina ķēde (Kas ir dzinēja ķēde un siksna? ). Dzinējam ir degvielas iešprice, tas ir atmosfēriskais dzinējs (bez turbīnas). Dzinējs atbilst Euro 4 emisiju standartam.
Vairāk informācijas par dzinēju
Šim Peugeot 308 1.6 dzinējam rekomendētā eļļas specifikācija ir 5W-30, 5W-40 un eļļas tilpums dzinējā ir 4.6 litri.
Peugeot 308 2008 1.6 16V VTi ir priekšējo riteņu piedziņa (FWD) un automātiskā pārnesumu kārba ar 4 pārnesumiem.
100 kilometru stundā ātrumu Peugeot 308 2008 1.6 16V VTi sasniedz 13.4 sekundēs. Auto maksimālais ātrums ir 182 km/h.
Šī Peugeot 308 2008 1.6 16V VTi degvielas patēriņš kombinētajā režīmā (braucot gan pilsētā, gan ārpus pilsētas) ir 7.5 litri uz 100km, degvielas patēriņš pilsētā - 10.5 l/100km, degvielas patēriņš ārpus pilsētas - 5.9 l/100km. Degvielas bākas tilpums ir 60 litri, tātad kombinētajā režīmā ar vienu bāku varēsiet nobraukt līdz 800 kilometriem, savukārt braucot tikai ārpus pilsētas - pat līdz 1000 kilometriem.
Peugeot 308 drošība
Drošības testos Peugeot 308 ir ieguvis 5 zvaigznes no piecām, tā drošība ir ļoti augsta.
Pieaugušo (vadītāja un pasažieru) drošība Peugeot 308 saņēmusi ļoti labu vērtējumu 82 no 100, bērnu drošība: ļoti labu vērtējumu - 81 no 100, par gājēju aizsardzību Peugeot 308 saņēmis 53 no 100.
Peugeot 308 drošības aprīkojums novērtēts kā ļoti labs - 83 procenti no 100.
Peugeot 308 2008 1.6 16V VTi tehniskie dati
Modelis: | Peugeot 308 1.6 16V VTi | ||
---|---|---|---|
Virsbūves tips: | Universāls | ||
Ražošanas periods: | 2008. aprīlis ... 2011. janvāris | ||
Dzinējs: | 1598 cm3 Benzīns, 4 cilindri | CO2 izmeši: | 178 g/km |
Jauda: | 120 ZS pie 6000 apgr/min | Griezes moments: | 160 NM pie 4250 apgr/min |
Pārnesumu kārba: | Automātiskā pārnesumu kārba (4 pārnesumi) | Piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) |
Maksimālais ātrums: | 182 km/h | Paātrinājums 0-100 km/h: | 13.4 sekundes |
Degvielas patēriņš (l/100km): | 7.5 (kombinētais) 10.5 (pilsētā) 5.9 (ārpus pilsētas) | ||
Degvielas bākas tilpums: | 60 litri | ||
Auto izmēri: | 4.50m (garums) 1.82m (platums) 1.50m (augstums) | ||
Apgriešanās diametrs: | 10.9 metri | ||
Bagāžnieka tilpums: | 508 litri | ||
Maksimālais bagāžnieka tilpums: | 1736 litri (nolaižot aizmugurējos sēdekļus) | ||
Auto svars (pilna masa): | 1802 kg |
Peugeot 308 2008 1.6 16V VTi dzinējs VTI 120 (EP6 5FW)
Dzinēja tilpums | 1598 cm3 |
---|---|
Cilindru skaits | 4 |
Cilindra diametrs | 77 mm |
Virzuļa gājiens | 85.8 mm |
Kompresijas pakāpe | 11 : 1 |
Sadales vārpstas piedziņa | Ķēdes Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, parasti ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču bieži vien tie ir skaļāki un vairāk vibrē. Vairāk servisa informācijas |
Dzinēja ķēdes maiņas intervāls | 60 000 km (ieteicamais) Reizēm ražotāji nenorāda dzinēja siksnas nomaiņas intervālu un paredz tām kalpošanas laiku līdz motora kapitālajam remontam. Tomēr sasniedzot rekomendēto maiņas intervālu ieteicams periodiski pārbaudīt ķēdes stāvokli un konstatējot ķēdes pārmērīgu izstiepšanos vai parādoties neraksturīgiem trokšņiem no motora ieteicams ķēdi mainīt. |
Degvielas padeves sistēma | Iešprice |
Peugeot 308 2008 1.6 16V VTi eļļas tips | 5W-30, 5W-40 |
Eļļas tilpums | 4.6 litri Vairāk servisa informācijas |
Jauda | 120 ZS pie 6000 apgr/min |
Griezes moments | 160 NM pie 4250 apgr/min |
Ražošanas sākums (gads) | 2006 |
Ražošanas ilgums | 7 gadi |
Bieži vien ražošanas pirmajos gados dzinējiem mēdz būt dažādas konstruktīvas problēmas, tāpēc auto ar šo dzinēju ieteicams izvēlēties sākot no 2009. gada. |
|
Dzinējs uzstādīts arī | Peugeot 207 Citroen C5 Citroen C4 Picasso Peugeot 3008 un 8 citiem modeļiem |
Parasti dzinēja izmantošana vairākiem modeļiem un ilgstoša ražošana liecina, ka dzinējs ir kvalitatīvs un tā konstrukcija ir izdevusies. |
Visbiežāk salīdzināts ar
Visas Peugeot 308 universāla [2008 - 2011] modifikācijas
Modifikācija | Dzinējs | Jauda | Patēriņš | Pārnesumu kārba |
---|---|---|---|---|
Peugeot 308 2008 1.4 16V VTi
Apr 2008 — Jan 2011 Ekonomiskākā benzīna versija |
1.4 Benzīns | 95 ZS | 6.7 l/100km | Manuālā (5) |
Peugeot 308 2008 1.6 16V VTi Apr 2008 — Jan 2011 | 1.6 Benzīns | 120 ZS | 7.1 l/100km | Manuālā (5) |
Peugeot 308 2008 1.6 16V VTi Apr 2008 — Jan 2011 | 1.6 Benzīns | 120 ZS | 7.5 l/100km | Automāts (4) |
Peugeot 308 2008 1.6 THP | 1.6 Benzīns | 140 ZS | 8.2 l/100km | Automāts (4) |
Peugeot 308 2008 1.6 16V VTi THP Apr 2008 — Jan 2011 | 1.6 Benzīns | 150 ZS | 7.4 l/100km | Manuālā (6) |
Peugeot 308 2008 1.6 16V VTi THP Apr 2008 — Jan 2011 | 1.6 Benzīns | 150 ZS | 8.2 l/100km | Automāts (4) |
Peugeot 308 2008 1.6 16V THP
Apr 2008 — Jan 2011 Dinamiskākā versija - 100 km/h 9 sekundēs |
1.6 Benzīns | 175 ZS | 7.8 l/100km | Manuālā (6) |
Peugeot 308 2008 1.6 16V HDiF
Apr 2008 — Jan 2011 Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija |
1.6 Dīzelis | 110 ZS | 5.1 l/100km | Manuālā (6) |
Peugeot 308 2008 2.0 16V HDiF
Apr 2008 — Jan 2011 Jaudīgākā dīzeļdegvielas versija (136 ZS) |
2.0 Dīzelis | 136 ZS | 5.9 l/100km | Manuālā (6) |
Peugeot 308 2008 2.0 16V HDiF
Apr 2008 — Jan 2011 Jaudīgākā dīzeļdegvielas versija (136 ZS) |
2.0 Dīzelis | 136 ZS | 7.1 l/100km | Automāts (6) |