Peugeot 308 2008 1.6 16V THP
Peugeot 308 2008 1.6 benzīns apraksts
Universāls Peugeot 308 2008 1.6 16V THP tika ražots no 2008.gada aprīļa līdz 2011.gada janvārim. Tas aprīkots ar četru cilindru 1.6 litru benzīna dzinēju, kas attīsta 175 zirgspēku jaudu pie 6000 apgriezieniem minūtē - šī ir jaudīgākā Peugeot 308 2008 - 2011 versija un griezes momentu 240 Nm (ņūtonmetri) pie 1600 apgriezieniem minūtē.
Šim 4 cilindru 16 vārstu dzinējam sadales vārpstas piedziņu nodrošina ķēde (Kas ir dzinēja ķēde un siksna? ). Dzinējam ir degvielas iešprice un BorgWarner K03 turbīna. Dzinējs atbilst Euro 4 emisiju standartam. Vidējais šī dzinēja resurss (nobraukums līdz nopietnu remontdarbu nepieciešamībai) ir no 180 000 līdz 300 000 kilometriem. Jāatceras - dzinēja resurss ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto materiālu (eļļu, degvielas un tml.) kvalitātes.
Vairāk informācijas par dzinēju
Šim Peugeot 308 1.6 dzinējam rekomendētā eļļas specifikācija ir 5W-30 un eļļas tilpums dzinējā ir 4.2 litri.
Peugeot 308 2008 1.6 16V THP ir priekšējo riteņu piedziņa (FWD) un manuālā pārnesumu kārba ar 6 pārnesumiem.
100 kilometru stundā ātrumu Peugeot 308 2008 1.6 16V THP sasniedz 9 sekundēs. Auto maksimālais ātrums ir 215 km/h.
Šī Peugeot 308 2008 1.6 16V THP modeļa degvielas patēriņš kombinētajā režīmā (gan pilsētā, gan ārpus pilsētas) ir 7.8 litri uz 100km, degvielas patēriņš pilsētā - 10.9 l/100km, degvielas patēriņš ārpus pilsētas - 6 l/100km. Degvielas bākas tilpums ir 60 litri, tātad kombinētajā režīmā ar vienu bāku varēsiet nobraukt līdz 760 kilometriem, savukārt braucot tikai ārpus pilsētas - pat līdz 1000 kilometriem.
Peugeot 308 drošība
Drošības testos Peugeot 308 ir ieguvis 5 zvaigznes no piecām, tā drošība ir ļoti augsta.
Pieaugušo (vadītāja un pasažieru) drošība Peugeot 308 saņēmusi ļoti labu vērtējumu 82 no 100, bērnu drošība: ļoti labu vērtējumu - 81 no 100, par gājēju aizsardzību Peugeot 308 saņēmis 53 no 100.
Peugeot 308 drošības aprīkojums novērtēts kā ļoti labs - 83 procenti no 100.
Peugeot 308 2008 1.6 16V THP tehniskie dati
Modelis: | Peugeot 308 1.6 16V THP | ||
---|---|---|---|
Virsbūves tips: | Universāls | ||
Ražošanas periods: | 2008. aprīlis ... 2011. janvāris | ||
Dzinējs: | 1598 cm3 Benzīns, 4 cilindri | CO2 izmeši: | 185 g/km |
Jauda: | 175 ZS pie 6000 apgr/min | Griezes moments: | 240 NM pie 1600 apgr/min |
Pārnesumu kārba: | Manuālā pārnesumu kārba (6 pārnesumi) | Piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) |
Maksimālais ātrums: | 215 km/h | Paātrinājums 0-100 km/h: | 9.0 sekundes |
Degvielas patēriņš (l/100km): | 7.8 (kombinētais) 10.9 (pilsētā) 6.0 (ārpus pilsētas) | ||
Degvielas bākas tilpums: | 60 litri | ||
Auto izmēri: | 4.50m (garums) 1.82m (platums) 1.50m (augstums) | ||
Apgriešanās diametrs: | 10.9 metri | ||
Bagāžnieka tilpums: | 508 litri | ||
Maksimālais bagāžnieka tilpums: | 1736 litri (nolaižot aizmugurējos sēdekļus) | ||
Auto svars (pilna masa): | 2130 kg |
Peugeot 308 2008 1.6 16V THP dzinējs EP6DTS 5FY (THP 175)
Dzinēja uzticamība:
Kopumā šis dzinējs var kalpot aptuveni 180 000 līdz 300 000 km, ja tiek izmantota atbilstošas kvalitātes eļļa un degviela, kā arī regulāri veiktas pārbaudes un apkope.Dzinējs ir aprīkots ar vārstu hidrauliskajiem kompensatoriem, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus.
Dzinēja tilpums | 1598 cm3 |
---|---|
Cilindru skaits | 4 |
Cilindra diametrs | 77 mm |
Virzuļa gājiens | 85.8 mm |
Kompresijas pakāpe | 10.5 : 1 |
Sadales vārpstas piedziņa | Ķēdes Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, parasti ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču bieži vien tie ir skaļāki un vairāk vibrē. |
Degvielas padeves sistēma | Iešprice |
Peugeot 308 2008 1.6 16V THP eļļas tips | 5W-30 |
Eļļas tilpums | 4.2 litri |
Jauda | 175 ZS pie 6000 apgr/min |
Griezes moments | 240 NM pie 1600 apgr/min |
Ražošanas sākums (gads) | 2007 |
Ražošanas ilgums | 11 gadi |
Bieži vien ražošanas pirmajos gados dzinējiem mēdz būt dažādas konstruktīvas problēmas, tāpēc auto ar šo dzinēju ieteicams izvēlēties sākot no 2010. gada. |
|
Dzinējs uzstādīts arī | Peugeot 207 |
Visbiežāk salīdzināts ar
Visas Peugeot 308 universāla [2008 - 2011] modifikācijas
Modifikācija | Dzinējs | Jauda | Patēriņš | Pārnesumu kārba |
---|---|---|---|---|
Peugeot 308 2008 1.4 16V VTi
Apr 2008 — Jan 2011 Ekonomiskākā benzīna versija |
1.4 Benzīns | 95 ZS | 6.7 l/100km | Manuālā (5) |
Peugeot 308 2008 1.6 16V VTi Apr 2008 — Jan 2011 | 1.6 Benzīns | 120 ZS | 7.1 l/100km | Manuālā (5) |
Peugeot 308 2008 1.6 16V VTi Apr 2008 — Jan 2011 | 1.6 Benzīns | 120 ZS | 7.5 l/100km | Automāts (4) |
Peugeot 308 2008 1.6 THP | 1.6 Benzīns | 140 ZS | 8.2 l/100km | Automāts (4) |
Peugeot 308 2008 1.6 16V VTi THP Apr 2008 — Jan 2011 | 1.6 Benzīns | 150 ZS | 7.4 l/100km | Manuālā (6) |
Peugeot 308 2008 1.6 16V VTi THP Apr 2008 — Jan 2011 | 1.6 Benzīns | 150 ZS | 8.2 l/100km | Automāts (4) |
Peugeot 308 2008 1.6 16V THP
Apr 2008 — Jan 2011 Dinamiskākā versija - 100 km/h 9 sekundēs |
1.6 Benzīns | 175 ZS | 7.8 l/100km | Manuālā (6) |
Peugeot 308 2008 1.6 16V HDiF
Apr 2008 — Jan 2011 Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija |
1.6 Dīzelis | 110 ZS | 5.1 l/100km | Manuālā (6) |
Peugeot 308 2008 2.0 16V HDiF
Apr 2008 — Jan 2011 Jaudīgākā dīzeļdegvielas versija (136 ZS) |
2.0 Dīzelis | 136 ZS | 5.9 l/100km | Manuālā (6) |
Peugeot 308 2008 2.0 16V HDiF
Apr 2008 — Jan 2011 Jaudīgākā dīzeļdegvielas versija (136 ZS) |
2.0 Dīzelis | 136 ZS | 7.1 l/100km | Automāts (6) |