Peugeot 308 2008 2.0 16V HDiF
Peugeot 308 2008 2.0 dīzelis apraksts
Universāls Peugeot 308 2008 2.0 16V HDiF tika ražots no 2008.gada aprīļa līdz 2011.gada janvārim. Tas aprīkots ar četru cilindru 2.0 litru dīzeļdzinēju, kas attīsta 136 zirgspēku jaudu pie 4000 apgriezieniem minūtē un griezes momentu 320 Nm (ņūtonmetri) pie 2000 apgriezieniem minūtē.
Šim 4 cilindru 16 vārstu dzinējam sadales vārpstas piedziņu nodrošina siksna un ķēde (Kas ir dzinēja ķēde un siksna? ). Dzinējam ir Common Rail degvielas sistēma un VGT turbīna. Ir pieejamas Euro 4 un Euro 5 emisiju standartiem atbilstošas dzinēja versijas. Dzinēja resurss (nobraukums līdz nepieciešami nopietni remontdarbi vai kapitālais remonts) vidēji ir no 330 līdz 560 tūkstošiem kilometru. Jāņem vērā, ka atkarībā no apkopes dzinēja dzīves ilgums var būt gan lielāks, gan mazāks.
Vairāk informācijas par dzinēju
Šim Peugeot 308 2.0 dzinējam rekomendētā eļļas specifikācija ir 5W-30 un eļļas tilpums dzinējā ir 5.25 litri.
Peugeot 308 2008 2.0 16V HDiF ir priekšējo riteņu piedziņa (FWD) un manuālā pārnesumu kārba ar 6 pārnesumiem.
100 kilometru stundā ātrumu Peugeot 308 2008 2.0 16V HDiF sasniedz 11.1 sekundēs. Auto maksimālais ātrums ir 202 km/h.
Šī Peugeot 308 2008 2.0 16V HDiF degvielas patēriņš kombinētajā režīmā (braucot gan pilsētā, gan ārpus pilsētas) ir 5.9 litri uz 100km, degvielas patēriņš pilsētā - 7.6 l/100km, degvielas patēriņš ārpus pilsētas - 4.9 l/100km. Degvielas bākas tilpums ir 60 litri, tātad kombinētajā režīmā ar vienu bāku varēsiet nobraukt līdz 1000 kilometriem, savukārt braucot tikai ārpus pilsētas - pat līdz 1220 kilometriem.
Peugeot 308 drošība
Drošības testos Peugeot 308 ir ieguvis 5 zvaigznes no piecām, tā drošība ir ļoti augsta.
Pieaugušo (vadītāja un pasažieru) drošība Peugeot 308 saņēmusi ļoti labu vērtējumu 82 no 100, bērnu drošība: ļoti labu vērtējumu - 81 no 100, par gājēju aizsardzību Peugeot 308 saņēmis 53 no 100.
Peugeot 308 drošības aprīkojums novērtēts kā ļoti labs - 83 procenti no 100.
Peugeot 308 2008 2.0 16V HDiF tehniskie dati
Modelis: | Peugeot 308 2.0 16V HDiF | ||
---|---|---|---|
Virsbūves tips: | Universāls | ||
Ražošanas periods: | 2008. aprīlis ... 2011. janvāris | ||
Dzinējs: | 1997 cm3 Dīzelis, 4 cilindri | CO2 izmeši: | 155 g/km |
Jauda: | 136 ZS pie 4000 apgr/min | Griezes moments: | 320 NM pie 2000 apgr/min |
Pārnesumu kārba: | Manuālā pārnesumu kārba (6 pārnesumi) | Piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) |
Maksimālais ātrums: | 202 km/h | Paātrinājums 0-100 km/h: | 11.1 sekundes |
Degvielas patēriņš (l/100km): | 5.9 (kombinētais) 7.6 (pilsētā) 4.9 (ārpus pilsētas) | ||
Degvielas bākas tilpums: | 60 litri | ||
Auto izmēri: | 4.50m (garums) 1.82m (platums) 1.50m (augstums) | ||
Apgriešanās diametrs: | 10.9 metri | ||
Bagāžnieka tilpums: | 508 litri | ||
Maksimālais bagāžnieka tilpums: | 1736 litri (nolaižot aizmugurējos sēdekļus) | ||
Auto svars (pilna masa): | 2215 kg |
Peugeot 308 2008 2.0 16V HDiF dzinējs DW10BTED4
Dzinēja uzticamība:
Kopumā šis dzinējs var kalpot aptuveni 330 000 līdz 560 000 km, ja tiek izmantota atbilstošas kvalitātes eļļa un degviela, kā arī regulāri veiktas pārbaudes un apkope.Dzinējs ir aprīkots ar vārstu hidrauliskajiem kompensatoriem, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus.
Dzinēja tilpums | 1997 cm3 |
---|---|
Cilindru skaits | 4 |
Cilindra diametrs | 85 mm |
Virzuļa gājiens | 88 mm |
Kompresijas pakāpe | 17.6 : 1 |
Sadales vārpstas piedziņa | Zobsiksnas un ķēdes |
Degvielas padeves sistēma | Common Rail Common rail degvielas iesmidzināšanas sistēma ir klusāka, videi draudzīgāka un nodrošina degvielas ekonomiju, taču tās uzturēšana un remonts ir dārgāki. |
Peugeot 308 2008 2.0 16V HDiF eļļas tips | 5W-30 |
Eļļas tilpums | 5.25 litri |
Jauda | 135 - 140 ZS pie 4000 apgr/min |
Griezes moments | 320 - 340 NM pie 2000 apgr/min |
Ražošanas sākums (gads) | 2004 |
Ražošanas ilgums | 11 gadi |
Dzinējs uzstādīts arī | Peugeot 307 Peugeot 407 Citroen C5 Citroen C4 un 4 citiem modeļiem |
Parasti dzinēja izmantošana vairākiem modeļiem un ilgstoša ražošana liecina, ka dzinējs ir kvalitatīvs un tā konstrukcija ir izdevusies. |
Visbiežāk salīdzināts ar
Visas Peugeot 308 universāla [2008 - 2011] modifikācijas
Modifikācija | Dzinējs | Jauda | Patēriņš | Pārnesumu kārba |
---|---|---|---|---|
Peugeot 308 2008 1.4 16V VTi
Apr 2008 — Jan 2011 Ekonomiskākā benzīna versija |
1.4 Benzīns | 95 ZS | 6.7 l/100km | Manuālā (5) |
Peugeot 308 2008 1.6 16V VTi Apr 2008 — Jan 2011 | 1.6 Benzīns | 120 ZS | 7.1 l/100km | Manuālā (5) |
Peugeot 308 2008 1.6 16V VTi Apr 2008 — Jan 2011 | 1.6 Benzīns | 120 ZS | 7.5 l/100km | Automāts (4) |
Peugeot 308 2008 1.6 THP | 1.6 Benzīns | 140 ZS | 8.2 l/100km | Automāts (4) |
Peugeot 308 2008 1.6 16V VTi THP Apr 2008 — Jan 2011 | 1.6 Benzīns | 150 ZS | 7.4 l/100km | Manuālā (6) |
Peugeot 308 2008 1.6 16V VTi THP Apr 2008 — Jan 2011 | 1.6 Benzīns | 150 ZS | 8.2 l/100km | Automāts (4) |
Peugeot 308 2008 1.6 16V THP
Apr 2008 — Jan 2011 Dinamiskākā versija - 100 km/h 9 sekundēs |
1.6 Benzīns | 175 ZS | 7.8 l/100km | Manuālā (6) |
Peugeot 308 2008 1.6 16V HDiF
Apr 2008 — Jan 2011 Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija |
1.6 Dīzelis | 110 ZS | 5.1 l/100km | Manuālā (6) |
Peugeot 308 2008 2.0 16V HDiF
Apr 2008 — Jan 2011 Jaudīgākā dīzeļdegvielas versija (136 ZS) |
2.0 Dīzelis | 136 ZS | 5.9 l/100km | Manuālā (6) |
Peugeot 308 2008 2.0 16V HDiF
Apr 2008 — Jan 2011 Jaudīgākā dīzeļdegvielas versija (136 ZS) |
2.0 Dīzelis | 136 ZS | 7.1 l/100km | Automāts (6) |