Peugeot 307 2005 SW 2.0 HDiF 16V
Peugeot 307 2005 2.0 dīzelis apraksts
Universāls Peugeot 307 2005 SW 2.0 HDiF 16V tika ražots no 2005.gada augusta līdz 2009.gada janvārim. Tas aprīkots ar četru cilindru 2.0 litru dīzeļdzinēju, kas attīsta 136 zirgspēku jaudu pie 4000 apgriezieniem minūtē un griezes momentu 320 Nm (ņūtonmetri) pie 2000 apgriezieniem minūtē.
Šim 4 cilindru 16 vārstu dzinējam sadales vārpstas piedziņu nodrošina siksna un ķēde (Kas ir dzinēja ķēde un siksna? ). Dzinējam ir Common Rail degvielas sistēma un VGT turbīna. Ir pieejamas Euro 4 un Euro 5 emisiju standartiem atbilstošas dzinēja versijas. Dzinēja resurss (nobraukums līdz nepieciešami nopietni remontdarbi vai kapitālais remonts) vidēji ir no 330 līdz 560 tūkstošiem kilometru. Jāņem vērā, ka atkarībā no apkopes dzinēja dzīves ilgums var būt gan lielāks, gan mazāks.
Vairāk informācijas par dzinēju
Šim Peugeot 307 2.0 dzinējam rekomendētā eļļas specifikācija ir 5W-30 un eļļas tilpums dzinējā ir 5.25 litri.
Peugeot 307 2005 SW 2.0 HDiF 16V ir priekšējo riteņu piedziņa (FWD) un manuālā pārnesumu kārba ar 6 pārnesumiem.
100 kilometru stundā ātrumu Peugeot 307 2005 SW 2.0 HDiF 16V sasniedz 10.8 sekundēs. Auto maksimālais ātrums ir 196 km/h.
Šī Peugeot 307 2005 SW 2.0 HDiF 16V degvielas patēriņš kombinētajā režīmā (braucot gan pilsētā, gan ārpus pilsētas) ir 5.6 litri uz 100km - šī ir viena no ekonomiskākajām Peugeot 307 2005 - 2009 versijām, degvielas patēriņš pilsētā - 7.3 l/100km, degvielas patēriņš ārpus pilsētas - 4.7 l/100km. Degvielas bākas tilpums ir 60 litri, tātad kombinētajā režīmā ar vienu bāku varēsiet nobraukt līdz 1060 kilometriem, savukārt braucot tikai ārpus pilsētas - pat līdz 1260 kilometriem.
Pēc lietotāju atsauksmēm reālais šī Peugeot degvielas patēriņš ikdienā ir vidēji 6.5 litri uz 100 km, kas ir par 16% vairāk, nekā ražotāja norādītais. Vairāk - Reālais Peugeot 307 degvielas patēriņš.
Peugeot 307 2005 SW 2.0 HDiF 16V tehniskie dati
Modelis: | Peugeot 307 SW 2.0 HDiF 16V | ||
---|---|---|---|
Virsbūves tips: | Universāls | ||
Ražošanas periods: | 2005. augusts ... 2009. janvāris | ||
Dzinējs: | 1997 cm3 Dīzelis, 4 cilindri | CO2 izmeši: | 148 g/km |
Jauda: | 136 ZS pie 4000 apgr/min | Griezes moments: | 320 NM pie 2000 apgr/min |
Pārnesumu kārba: | Manuālā pārnesumu kārba (6 pārnesumi) | Piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) |
Maksimālais ātrums: | 196 km/h | Paātrinājums 0-100 km/h: | 10.8 sekundes |
Degvielas patēriņš (l/100km): | 5.6 (kombinētais) 7.3 (pilsētā) 4.7 (ārpus pilsētas) | ||
Reālais degvielas patēriņš: | 6.5 l/100km (pēc lietotāju atsauksmēm no dažādiem avotiem) | ||
Degvielas bākas tilpums: | 60 litri | ||
Auto izmēri: | 4.43m (garums) 1.76m (platums) 1.54m (augstums) | ||
Apgriešanās diametrs: | 11 metri | ||
Sēdvietas: | 5 sēdvietas | ||
Bagāžnieka tilpums: | 520 litri | ||
Maksimālais bagāžnieka tilpums: | 2211 litri (nolaižot aizmugurējos sēdekļus) | ||
Auto svars (pilna masa): | 2080 kg |
Peugeot 307 2005 SW 2.0 HDiF 16V dzinējs DW10BTED4
Dzinēja uzticamība:
Kopumā šis dzinējs var kalpot aptuveni 330 000 līdz 560 000 km, ja tiek izmantota atbilstošas kvalitātes eļļa un degviela, kā arī regulāri veiktas pārbaudes un apkope.Dzinējs ir aprīkots ar vārstu hidrauliskajiem kompensatoriem, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus.
Dzinēja tilpums | 1997 cm3 |
---|---|
Cilindru skaits | 4 |
Cilindra diametrs | 85 mm |
Virzuļa gājiens | 88 mm |
Kompresijas pakāpe | 17.6 : 1 |
Sadales vārpstas piedziņa | Zobsiksnas un ķēdes |
Degvielas padeves sistēma | Common Rail Common rail degvielas iesmidzināšanas sistēma ir klusāka, videi draudzīgāka un nodrošina degvielas ekonomiju, taču tās uzturēšana un remonts ir dārgāki. |
Peugeot 307 2005 SW 2.0 HDiF 16V eļļas tips | 5W-30 |
Eļļas tilpums | 5.25 litri |
Dzesēšanas šķidruma tilpums | 8.1 litri |
Jauda | 135 - 140 ZS pie 4000 apgr/min |
Griezes moments | 320 - 340 NM pie 2000 apgr/min |
Ražošanas sākums (gads) | 2004 |
Ražošanas ilgums | 11 gadi |
Bieži vien ražošanas pirmajos gados dzinējiem mēdz būt dažādas konstruktīvas problēmas, tāpēc auto ar šo dzinēju ieteicams izvēlēties sākot no 2007. gada. |
|
Dzinējs uzstādīts arī | Peugeot 308 Peugeot 407 Citroen C5 Citroen C4 un 4 citiem modeļiem |
Parasti dzinēja izmantošana vairākiem modeļiem un ilgstoša ražošana liecina, ka dzinējs ir kvalitatīvs un tā konstrukcija ir izdevusies. |
Visbiežāk salīdzināts ar
Visas Peugeot 307 universāla [2005 - 2009] modifikācijas
Modifikācija | Dzinējs | Jauda | Patēriņš | Pārnesumu kārba |
---|---|---|---|---|
Peugeot 307 2005 SW 1.6-16V
Ekonomiskākā benzīna versija |
1.6 Benzīns | 110 ZS | 7.7 l/100km | Manuālā (5) |
Peugeot 307 2005 SW 1.6-16V | 1.6 Benzīns | 110 ZS | 8.3 l/100km | Automāts (4) |
Peugeot 307 2005 SW 1.6 HDi 16V
Aug 2005 — Apr 2006 Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija |
1.6 Dīzelis | 90 ZS | 5.1 l/100km | Manuālā (5) |
Peugeot 307 2006 SW 1.6 HDiF 16V
Apr 2006 — Jan 2009 Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija |
1.6 Dīzelis | 90 ZS | 5.1 l/100km | Manuālā (5) |
Peugeot 307 2005 SW 1.6 HDiF 16V
Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija |
1.6 Dīzelis | 110 ZS | 5.1 l/100km | Manuālā (5) |
Peugeot 307 2005 SW 2.0-16V
Dinamiskākā versija - 100 km/h 9.8 sekundēs |
2.0 Benzīns | 143 ZS | 7.9 l/100km | Manuālā (5) |
Peugeot 307 2005 SW 2.0-16V
Jaudīgākā benzīna versija (143 ZS) |
2.0 Benzīns | 143 ZS | 8.4 l/100km | Automāts (4) |
Peugeot 307 2005 SW 2.0 HDiF 16V
Jaudīgākā dīzeļdegvielas versija (136 ZS) |
2.0 Dīzelis | 136 ZS | 5.6 l/100km | Manuālā (6) |
Peugeot 307 2006 SW 2.0 HDiF 16V
Jūl 2006 — Jan 2009 Jaudīgākā dīzeļdegvielas versija (136 ZS) |
2.0 Dīzelis | 136 ZS | 6.9 l/100km | Automāts (4) |