LatviešuEnglishEspañol

Peugeot 307 2005 SW 2.0 HDiF 16V

Peugeot 307 2005 2.0 dīzelis apraksts

Universāls Peugeot 307 2005 SW 2.0 HDiF 16V tika ražots no 2005.gada augusta līdz 2009.gada janvārim. Tas aprīkots ar četru cilindru 2.0 litru dīzeļdzinēju, kas attīsta 136 zirgspēku jaudu pie 4000 apgriezieniem minūtē un griezes momentu 320 Nm (ņūtonmetri) pie 2000 apgriezieniem minūtē.

Šim 4 cilindru 16 vārstu dzinējam sadales vārpstas piedziņu nodrošina siksna un ķēde (Kas ir dzinēja ķēde un siksna? ). Dzinējam ir Common Rail degvielas sistēma un VGT turbīna. Ir pieejamas Euro 4 un Euro 5 emisiju standartiem atbilstošas dzinēja versijas. Dzinēja resurss (nobraukums līdz nepieciešami nopietni remontdarbi vai kapitālais remonts) vidēji ir no 330 līdz 560 tūkstošiem kilometru. Jāņem vērā, ka atkarībā no apkopes dzinēja dzīves ilgums var būt gan lielāks, gan mazāks.
Vairāk informācijas par dzinēju 
Šim Peugeot 307 2.0 dzinējam rekomendētā eļļas specifikācija ir 5W-30 un eļļas tilpums dzinējā ir 5.25 litri.

Peugeot 307 2005 SW 2.0 HDiF 16V ir priekšējo riteņu piedziņa (FWD) un manuālā pārnesumu kārba ar 6 pārnesumiem.
100 kilometru stundā ātrumu Peugeot 307 2005 SW 2.0 HDiF 16V sasniedz 10.8 sekundēs. Auto maksimālais ātrums ir 196 km/h.

Šī Peugeot 307 2005 SW 2.0 HDiF 16V degvielas patēriņš kombinētajā režīmā (braucot gan pilsētā, gan ārpus pilsētas) ir 5.6 litri uz 100km - šī ir viena no ekonomiskākajām Peugeot 307 2005 - 2009 versijām, degvielas patēriņš pilsētā - 7.3 l/100km, degvielas patēriņš ārpus pilsētas - 4.7 l/100km. Degvielas bākas tilpums ir 60 litri, tātad kombinētajā režīmā ar vienu bāku varēsiet nobraukt līdz 1060 kilometriem, savukārt braucot tikai ārpus pilsētas - pat līdz 1260 kilometriem.
Pēc lietotāju atsauksmēm reālais šī Peugeot degvielas patēriņš ikdienā ir vidēji 6.5 litri uz 100 km, kas ir par 16% vairāk, nekā ražotāja norādītais. Vairāk - Reālais Peugeot 307 degvielas patēriņš.

Ar šādu pašu dzinēju pieejama arī Peugeot 307 versija ar automātisko pārnesumu kārbu (Peugeot 307 2006 SW 2.0 HDiF 16V AT), kura ražotāja norādītais degvielas patēriņš ir par 1.3 litriem uz 100 km jeb 23 % lielāks - 6.9 litri uz 100 km, savukārt lietotāju ziņotais reālais degvielas patēriņš ir par 1.1 litriem uz 100 km jeb 17 % lielāks - 7.6 litri uz 100 km.
Peugeot 307 2005

Peugeot 307 2005 SW 2.0 HDiF 16V tehniskie dati

Modelis: Peugeot 307 SW 2.0 HDiF 16V
Virsbūves tips: Universāls
Ražošanas periods: 2005. augusts ... 2009. janvāris 
Dzinējs: 1997 cm3 Dīzelis, 4 cilindri CO2 izmeši: 148 g/km
Jauda: 136 ZS pie 4000 apgr/min Griezes moments: 320 NM pie 2000 apgr/min
Pārnesumu kārba: Manuālā pārnesumu kārba (6 pārnesumi) Piedziņa: Priekšpiedziņa (FWD)
Maksimālais ātrums: 196 km/h Paātrinājums 0-100 km/h: 10.8 sekundes
Degvielas patēriņš (l/100km): 5.6 (kombinētais) 7.3 (pilsētā) 4.7 (ārpus pilsētas)
Reālais degvielas patēriņš: 6.5 l/100km (pēc lietotāju atsauksmēm no dažādiem avotiem)
Degvielas bākas tilpums: 60 litri
Auto izmēri: 4.43m (garums) 1.76m (platums) 1.54m (augstums)
Apgriešanās diametrs: 11 metri
Sēdvietas: 5 sēdvietas
Bagāžnieka tilpums: 520 litri
Maksimālais bagāžnieka tilpums: 2211 litri (nolaižot aizmugurējos sēdekļus)
Auto svars (pilna masa): 2080 kg

Peugeot 307 2005 SW 2.0 HDiF 16V dzinējs DW10BTED4

Dzinēja uzticamība:

Kopumā šis dzinējs var kalpot aptuveni 330 000 līdz 560 000 km, ja tiek izmantota atbilstošas kvalitātes eļļa un degviela, kā arī regulāri veiktas pārbaudes un apkope.
Dzinējs ir aprīkots ar vārstu hidrauliskajiem kompensatoriem, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus.
Dzinēja tilpums 1997 cm3
Cilindru skaits 4
Cilindra diametrs 85 mm
Virzuļa gājiens 88 mm
Kompresijas pakāpe 17.6 : 1
Sadales vārpstas piedziņa Zobsiksnas un ķēdes
Degvielas padeves sistēma Common Rail

Common rail degvielas iesmidzināšanas sistēma ir klusāka, videi draudzīgāka un nodrošina degvielas ekonomiju, taču tās uzturēšana un remonts ir dārgāki.

Peugeot 307 2005 SW 2.0 HDiF 16V eļļas tips 5W-30
Eļļas tilpums 5.25 litri
Dzesēšanas šķidruma tilpums 8.1 litri
Jauda 135 - 140 ZS pie 4000 apgr/min
Griezes moments 320 - 340 NM pie 2000 apgr/min
Ražošanas sākums (gads) 2004
Ražošanas ilgums 11 gadi

Bieži vien ražošanas pirmajos gados dzinējiem mēdz būt dažādas konstruktīvas problēmas, tāpēc auto ar šo dzinēju ieteicams izvēlēties sākot no 2007. gada.

Dzinējs uzstādīts arī Peugeot 308 Peugeot 407 Citroen C5 Citroen C4 un 4 citiem modeļiem

Parasti dzinēja izmantošana vairākiem modeļiem un ilgstoša ražošana liecina, ka dzinējs ir kvalitatīvs un tā konstrukcija ir izdevusies.

Visas Peugeot 307 universāla [2005 - 2009] modifikācijas

Modifikācija Dzinējs Jauda Patēriņš Pārnesumu kārba
Peugeot 307 2005 SW 1.6-16V

Ekonomiskākā benzīna versija

1.6 Benzīns 110 ZS 7.7 l/100km Manuālā (5)
Peugeot 307 2005 SW 1.6-16V 1.6 Benzīns 110 ZS 8.3 l/100km Automāts (4)
Peugeot 307 2005 SW 1.6 HDi 16V Aug 2005 — Apr 2006

Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija

1.6 Dīzelis 90 ZS 5.1 l/100km Manuālā (5)
Peugeot 307 2006 SW 1.6 HDiF 16V Apr 2006 — Jan 2009

Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija

1.6 Dīzelis 90 ZS 5.1 l/100km Manuālā (5)
Peugeot 307 2005 SW 1.6 HDiF 16V

Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija

1.6 Dīzelis 110 ZS 5.1 l/100km Manuālā (5)
Peugeot 307 2005 SW 2.0-16V

Dinamiskākā versija - 100 km/h 9.8 sekundēs

2.0 Benzīns 143 ZS 7.9 l/100km Manuālā (5)
Peugeot 307 2005 SW 2.0-16V

Jaudīgākā benzīna versija (143 ZS)

2.0 Benzīns 143 ZS 8.4 l/100km Automāts (4)
Peugeot 307 2005 SW 2.0 HDiF 16V

Jaudīgākā dīzeļdegvielas versija (136 ZS)

2.0 Dīzelis 136 ZS 5.6 l/100km Manuālā (6)
Peugeot 307 2006 SW 2.0 HDiF 16V Jūl 2006 — Jan 2009

Jaudīgākā dīzeļdegvielas versija (136 ZS)

2.0 Dīzelis 136 ZS 6.9 l/100km Automāts (4)
Atsauksmes par Peugeot 307 2005
Alfa Romeo Audi BMW Chevrolet Chrysler Citroen Dacia Dodge Fiat Ford Honda Hyundai Infiniti Isuzu Jaguar Jeep Kia Lada (VAZ) Land Rover Lexus Mazda Mercedes Mini Mitsubishi Moskvich Nissan Opel Peugeot Porsche Renault Rover SAAB Seat Skoda Smart Subaru Suzuki Toyota Volkswagen Volvo
Kontakti un reklāma portālā: [email protected]