LatviešuEnglishEspañol

Peugeot 308 2007 2.0 16V HDiF

Peugeot 308 2007 2.0 dīzelis apraksts

Hečbeks Peugeot 308 2007 2.0 16V HDiF tika ražots no 2007.gada septembra līdz 2011.gada janvārim. Tas aprīkots ar četru cilindru 2.0 litru dīzeļdzinēju, kas attīsta 136 zirgspēku jaudu pie 4000 apgriezieniem minūtē un griezes momentu 320 Nm (ņūtonmetri) pie 2000 apgriezieniem minūtē.

Šim 4 cilindru 16 vārstu dzinējam sadales vārpstas piedziņu nodrošina siksna un ķēde (Kas ir dzinēja ķēde un siksna? ). Dzinējam ir Common Rail degvielas sistēma un VGT turbīna. Ir pieejamas Euro 4 un Euro 5 emisiju standartiem atbilstošas dzinēja versijas. Aptuvenais resurss (nobraukums līdz jāveic nopietni remontdarbi) šim dzinējam ir no 330 000 līdz 560 000 kilometriem. Jāņem vērā, ka atkarībā no apkopes dzinēja dzīves ilgums var būt gan lielāks, gan mazāks.
Vairāk informācijas par dzinēju 
Šim Peugeot 308 2.0 dzinējam rekomendētā eļļas specifikācija ir 5W-30 un eļļas tilpums dzinējā ir 5.25 litri.

Peugeot 308 2007 2.0 16V HDiF ir priekšējo riteņu piedziņa (FWD) un manuālā pārnesumu kārba ar 6 pārnesumiem.
100 kilometru stundā ātrumu Peugeot 308 2007 2.0 16V HDiF sasniedz 10.1 sekundēs. Auto maksimālais ātrums ir 206 km/h.

Peugeot 308 2007 2.0 16V HDiF degvielas patēriņš kombinētajā režīmā (pilsētā un uz lielceļa) ir 5.5 litri uz 100km, degvielas patēriņš pilsētā - 7.2 l/100km, degvielas patēriņš ārpus pilsētas - 4.5 l/100km. Degvielas bākas tilpums ir 60 litri, tātad kombinētajā režīmā ar vienu bāku varēsiet nobraukt līdz 1080 kilometriem, savukārt braucot tikai ārpus pilsētas - pat līdz 1320 kilometriem.

Peugeot 308 drošība

Drošības testos Peugeot 308 ir ieguvis 5 zvaigznes no piecām, tā drošība ir ļoti augsta.
Pieaugušo (vadītāja un pasažieru) drošība Peugeot 308 novērtēta ar piecām zvaigznēm, bērnu drošība - ar četrām zvaigznēm, savukārt par gājēju aizsardzību Peugeot 308 saņēmis trīs zvaigznes.

Ar šādu pašu dzinēju pieejama arī Peugeot 308 versija ar automātisko pārnesumu kārbu (Peugeot 308 2007 2.0 16V HDiF AT), kura ražotāja norādītais degvielas patēriņš ir par 1.3 litriem uz 100 km jeb 24 % lielāks - 6.8 litri uz 100 km.
Peugeot 308 2007

Peugeot 308 2007 2.0 16V HDiF tehniskie dati

Modelis: Peugeot 308 2.0 16V HDiF
Virsbūves tips: Hečbeks
Ražošanas periods: 2007. septembris ... 2011. janvāris 
Dzinējs: 1997 cm3 Dīzelis, 4 cilindri CO2 izmeši: 146 g/km
Jauda: 136 ZS pie 4000 apgr/min Griezes moments: 320 NM pie 2000 apgr/min
Pārnesumu kārba: Manuālā pārnesumu kārba (6 pārnesumi) Piedziņa: Priekšpiedziņa (FWD)
Maksimālais ātrums: 206 km/h Paātrinājums 0-100 km/h: 10.1 sekundes
Degvielas patēriņš (l/100km): 5.5 (kombinētais) 7.2 (pilsētā) 4.5 (ārpus pilsētas)
Degvielas bākas tilpums: 60 litri
Auto izmēri: 4.28m (garums) 1.82m (platums) 1.50m (augstums)
Apgriešanās diametrs: 10.9 metri
Sēdvietas: 5 sēdvietas
Bagāžnieka tilpums: 348 litri
Maksimālais bagāžnieka tilpums: 1201 litri (nolaižot aizmugurējos sēdekļus)
Auto svars (pilna masa): 1905 kg

Peugeot 308 2007 2.0 16V HDiF dzinējs DW10BTED4

Dzinēja uzticamība:

Kopumā šis dzinējs var kalpot aptuveni 330 000 līdz 560 000 km, ja tiek izmantota atbilstošas kvalitātes eļļa un degviela, kā arī regulāri veiktas pārbaudes un apkope.
Dzinējs ir aprīkots ar vārstu hidrauliskajiem kompensatoriem, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus.
Dzinēja tilpums 1997 cm3
Cilindru skaits 4
Cilindra diametrs 85 mm
Virzuļa gājiens 88 mm
Kompresijas pakāpe 17.6 : 1
Sadales vārpstas piedziņa Zobsiksnas un ķēdes
Degvielas padeves sistēma Common Rail

Common rail degvielas iesmidzināšanas sistēma ir klusāka, videi draudzīgāka un nodrošina degvielas ekonomiju, taču tās uzturēšana un remonts ir dārgāki.

Peugeot 308 2007 2.0 16V HDiF eļļas tips 5W-30
Eļļas tilpums 5.25 litri
Dzesēšanas šķidruma tilpums 7.8 litri
Jauda 135 - 140 ZS pie 4000 apgr/min
Griezes moments 320 - 340 NM pie 2000 apgr/min
Ražošanas sākums (gads) 2004
Ražošanas ilgums 11 gadi
Dzinējs uzstādīts arī Peugeot 307 Peugeot 407 Citroen C5 Citroen C4 un 4 citiem modeļiem

Parasti dzinēja izmantošana vairākiem modeļiem un ilgstoša ražošana liecina, ka dzinējs ir kvalitatīvs un tā konstrukcija ir izdevusies.

Visas Peugeot 308 hečbeka [2007 - 2011] modifikācijas

Modifikācija Dzinējs Jauda Patēriņš Pārnesumu kārba
Peugeot 308 2007 1.4 16V VTi Sept 2007 — Jan 2011

Ekonomiskākā benzīna versija

1.4 Benzīns 95 ZS 6.5 l/100km Manuālā (5)
Peugeot 308 2007 1.6 16V VTi 1.6 Benzīns 120 ZS 6.7 l/100km Manuālā (5)
Peugeot 308 2007 1.6 16V VTi Sept 2007 — Jan 2011 1.6 Benzīns 120 ZS 7.3 l/100km Automāts (4)
Peugeot 308 2007 1.6 16V VTi THP Sept 2007 — Jan 2011

Dinamiskākā versija - 100 km/h 8.1 sekundēs

1.6 Benzīns 150 ZS 7.1 l/100km Manuālā (6)
Peugeot 308 2007 1.6 16V VTi THP Sept 2007 — Jan 2011

Dinamiskākā versija - 100 km/h 8.1 sekundēs

1.6 Benzīns 150 ZS 7.9 l/100km Automāts (4)
Peugeot 308 2008 1.6 16V THP Mar 2008 — Jan 2011

Jaudīgākā benzīna versija (175 ZS)

1.6 Benzīns 175 ZS 7.6 l/100km Manuālā (6)
Peugeot 308 2007 1.6 16V HDiF Sept 2007 — Jan 2011

Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija

1.6 Dīzelis 90 ZS 4.5 l/100km Manuālā (5)
Peugeot 308 2007 1.6 16V HDiF Sept 2007 — Jan 2011 1.6 Dīzelis 110 ZS 4.7 l/100km Manuālā (6)
Peugeot 308 2008 1.6 16V HDiF Apr 2008 — Jan 2011 1.6 Dīzelis 110 ZS 4.7 l/100km Automāts (4)
Peugeot 308 2007 2.0 16V HDiF Sept 2007 — Jan 2011

Jaudīgākā dīzeļdegvielas versija (136 ZS)

2.0 Dīzelis 136 ZS 5.5 l/100km Manuālā (6)
Peugeot 308 2007 2.0 16V HDiF Sept 2007 — Jan 2011

Jaudīgākā dīzeļdegvielas versija (136 ZS)

2.0 Dīzelis 136 ZS 6.8 l/100km Automāts (6)
Atsauksmes par Peugeot 308 2007
Alfa Romeo Audi BMW Chevrolet Chrysler Citroen Dacia Dodge Fiat Ford Honda Hyundai Infiniti Isuzu Jaguar Jeep Kia Lada (VAZ) Land Rover Lexus Mazda Mercedes Mini Mitsubishi Moskvich Nissan Opel Peugeot Porsche Renault Rover SAAB Seat Skoda Smart Subaru Suzuki Toyota Volkswagen Volvo
Kontakti un reklāma portālā: [email protected]