LatviešuEnglishEspañol

Peugeot 308 2007 1.6 16V HDiF

Peugeot 308 2007 1.6 dīzelis apraksts

Hečbeks Peugeot 308 2007 1.6 16V HDiF tika ražots no 2008.gada aprīļa līdz 2011.gada janvārim. Tas aprīkots ar četru cilindru 1.6 litru dīzeļdzinēju, kas attīsta 110 zirgspēku jaudu pie 4000 apgriezieniem minūtē un griezes momentu 240 Nm (ņūtonmetri) pie 1750 apgriezieniem minūtē.

Šim 4 cilindru 8 vārstu dzinējam sadales vārpstas piedziņu nodrošina siksna (Kas ir dzinēja ķēde un siksna? ). Dzinējam ir Common Rail degvielas sistēma, tam nav turbīnas. Ir pieejamas Euro 4 un Euro 5 emisiju standartiem atbilstošas dzinēja versijas.
Vairāk informācijas par dzinēju 
Šis dīzeļdzinējs ir pazīstams ar savu augsto uzticamību un ilgo darbības mūžu, kā arī izcilu degvielas ekonomiju attiecībā pret tā  ...  Šim Peugeot 308 1.6 dzinējam rekomendētā eļļas specifikācija ir 5W-30, 5W-40 un eļļas tilpums dzinējā ir 4.25 litri.

Peugeot 308 2007 1.6 16V HDiF ir priekšējo riteņu piedziņa (FWD) un automātiskā pārnesumu kārba ar 4 pārnesumiem.
100 kilometru stundā ātrumu Peugeot 308 2007 1.6 16V HDiF sasniedz 10.1 sekundēs. Auto maksimālais ātrums ir 191 km/h.

Peugeot 308 2007 1.6 16V HDiF degvielas patēriņš kombinētajā režīmā (pilsētā un uz lielceļa) ir 4.7 litri uz 100km - šī ir viena no ekonomiskākajām Peugeot 308 2007 - 2011 versijām, degvielas patēriņš pilsētā - 6 l/100km, degvielas patēriņš ārpus pilsētas - 3.9 l/100km. Degvielas bākas tilpums ir 60 litri, tātad kombinētajā režīmā ar vienu bāku varēsiet nobraukt līdz 1260 kilometriem, savukārt braucot tikai ārpus pilsētas - pat līdz 1520 kilometriem.

Peugeot 308 drošība

Drošības testos Peugeot 308 ir ieguvis 5 zvaigznes no piecām, tā drošība ir ļoti augsta.
Pieaugušo (vadītāja un pasažieru) drošība Peugeot 308 novērtēta ar piecām zvaigznēm, bērnu drošība - ar četrām zvaigznēm, savukārt par gājēju aizsardzību Peugeot 308 saņēmis trīs zvaigznes.

Peugeot 308 1.6 servisa informācija un intervāli Eļļas maiņas intervāli, tilpumi un specifikācijas, filtru, sveču, siksnu un tml. servisa informācija
Peugeot 308 2007

Peugeot 308 2007 1.6 16V HDiF tehniskie dati

Modelis: Peugeot 308 1.6 16V HDiF
Virsbūves tips: Hečbeks
Ražošanas periods: 2008. aprīlis ... 2011. janvāris 
Dzinējs: 1560 cm3 Dīzelis, 4 cilindri CO2 izmeši: 125 g/km
Jauda: 110 ZS pie 4000 apgr/min Griezes moments: 240 NM pie 1750 apgr/min
Pārnesumu kārba: Automātiskā pārnesumu kārba (4 pārnesumi) Piedziņa: Priekšpiedziņa (FWD)
Maksimālais ātrums: 191 km/h Paātrinājums 0-100 km/h: 10.1 sekundes
Degvielas patēriņš (l/100km): 4.7 (kombinētais) 6.0 (pilsētā) 3.9 (ārpus pilsētas)
Degvielas bākas tilpums: 60 litri
Auto izmēri: 4.28m (garums) 1.82m (platums) 1.50m (augstums)
Apgriešanās diametrs: 10.9 metri
Bagāžnieka tilpums: 348 litri
Auto svars (pilna masa): 1850 kg

Peugeot 308 2007 1.6 16V HDiF dzinējs DV6CTED

Dzinēja uzticamība un biežākās problēmas:

Šis dīzeļdzinējs ir pazīstams ar savu augsto uzticamību un ilgo darbības mūžu, kā arī izcilu degvielas ekonomiju attiecībā pret tā jaudu. Dzinēja galvā ir hidrauliskie kompensatori, un tas izmanto Common Rail sistēmu ar Siemens/Continental tipa sprauslām. Lai gan degvielas sistēma ir uzticama, izmantojot kvalitatīvu degvielu, nekvalitatīvas degvielas izmantošana var novest pie dārgiem remontiem.

Starp biežākajām problēmām ir regulāras eļļas vai dzesēšanas šķidruma noplūdes, kas bieži rodas no vārstu vāka blīves vai eļļas filtra siltummaini blīves. Dzinējam ir arī tendence uz oglekļa nogulšņu uzkrāšanos un aizsērēšanu EGR vārstā un dozēšanas vārstā, kas izraisa nestabilu dzinēja darbību. Retos gadījumos dzinējs var ciest no nopietniem bojājumiem vārstu plāksnes atdalīšanās dēļ, kas, iespējams, saistīts ar defektīvu vārstu partiju.

Īpaša šī dzinēja iezīme ir ievērojamas remonta izmaksas, ja pārtrūkst zobsiksna. Šādos gadījumos bieži tiek bojāta arī sadales vārpsta. Neskatoties uz šīm nepilnībām, regulāra apkope un kvalitatīvas degvielas izmantošana ļauj šim dzinējam nodrošināt uzticamu un stabilu darbību.
Dzinējs ir aprīkots ar vārstu hidrauliskajiem kompensatoriem, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus.
Dzinēja tilpums 1560 cm3
Cilindru skaits 4
Cilindra diametrs 75 mm
Virzuļa gājiens 88.3 mm
Kompresijas pakāpe 16 : 1
Sadales vārpstas piedziņa Zobsiksnas

Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un rada mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi, taču siksna parasti ir jāmaina biežāk un tās plīšanas risks ir augstāks. Taču konkrētā dzinēja zobsiksnas maiņas intervāls ir pietiekami liels, lai varētu būt salīdzināms ar dažu dzinēja ķēžu kalpošanas laiku.

Vairāk servisa informācijas
Zobsiksnas maiņas intervāls 240 000 km (noteiktais), 180 000 km (ieteicamais)

Degvielas padeves sistēma Common Rail

Common rail degvielas iesmidzināšanas sistēma ir klusāka, videi draudzīgāka un nodrošina degvielas ekonomiju, taču tās uzturēšana un remonts ir dārgāki.

Peugeot 308 2007 1.6 16V HDiF eļļas tips 5W-30, 5W-40
Eļļas tilpums 4.25 litri Vairāk servisa informācijas
Jauda 112 - 115 ZS pie 4000 apgr/min
Griezes moments 240 - 270 NM pie 1750 apgr/min
Ražošanas sākums (gads) 2009
Ražošanas ilgums 8 gadi
Dzinējs uzstādīts arī Citroen C3 Citroen C5 Peugeot 207 Citroen C4 un 10 citiem modeļiem

Parasti dzinēja izmantošana vairākiem modeļiem un ilgstoša ražošana liecina, ka dzinējs ir kvalitatīvs un tā konstrukcija ir izdevusies.

Visas Peugeot 308 hečbeka [2007 - 2011] modifikācijas

Modifikācija Dzinējs Jauda Patēriņš Pārnesumu kārba
Peugeot 308 2007 1.4 16V VTi Sept 2007 — Jan 2011

Ekonomiskākā benzīna versija

1.4 Benzīns 95 ZS 6.5 l/100km Manuālā (5)
Peugeot 308 2007 1.6 16V VTi 1.6 Benzīns 120 ZS 6.7 l/100km Manuālā (5)
Peugeot 308 2007 1.6 16V VTi Sept 2007 — Jan 2011 1.6 Benzīns 120 ZS 7.3 l/100km Automāts (4)
Peugeot 308 2007 1.6 16V VTi THP Sept 2007 — Jan 2011

Dinamiskākā versija - 100 km/h 8.1 sekundēs

1.6 Benzīns 150 ZS 7.1 l/100km Manuālā (6)
Peugeot 308 2007 1.6 16V VTi THP Sept 2007 — Jan 2011

Dinamiskākā versija - 100 km/h 8.1 sekundēs

1.6 Benzīns 150 ZS 7.9 l/100km Automāts (4)
Peugeot 308 2008 1.6 16V THP Mar 2008 — Jan 2011

Jaudīgākā benzīna versija (175 ZS)

1.6 Benzīns 175 ZS 7.6 l/100km Manuālā (6)
Peugeot 308 2007 1.6 16V HDiF Sept 2007 — Jan 2011

Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija

1.6 Dīzelis 90 ZS 4.5 l/100km Manuālā (5)
Peugeot 308 2007 1.6 16V HDiF Sept 2007 — Jan 2011 1.6 Dīzelis 110 ZS 4.7 l/100km Manuālā (6)
Peugeot 308 2008 1.6 16V HDiF Apr 2008 — Jan 2011 1.6 Dīzelis 110 ZS 4.7 l/100km Automāts (4)
Peugeot 308 2007 2.0 16V HDiF Sept 2007 — Jan 2011

Jaudīgākā dīzeļdegvielas versija (136 ZS)

2.0 Dīzelis 136 ZS 5.5 l/100km Manuālā (6)
Peugeot 308 2007 2.0 16V HDiF Sept 2007 — Jan 2011

Jaudīgākā dīzeļdegvielas versija (136 ZS)

2.0 Dīzelis 136 ZS 6.8 l/100km Automāts (6)
Atsauksmes par Peugeot 308 2007
Alfa Romeo Audi BMW Chevrolet Chrysler Citroen Dacia Dodge Fiat Ford Honda Hyundai Infiniti Isuzu Jaguar Jeep Kia Lada (VAZ) Land Rover Lexus Mazda Mercedes Mini Mitsubishi Moskvich Nissan Opel Peugeot Porsche Renault Rover SAAB Seat Skoda Smart Subaru Suzuki Toyota Volkswagen Volvo
Kontakti un reklāma portālā: [email protected]