Peugeot 308 2007 1.6 16V HDiF
Peugeot 308 2007 1.6 dīzelis apraksts
Hečbeks Peugeot 308 2007 1.6 16V HDiF tika ražots no 2008.gada aprīļa līdz 2011.gada janvārim. Tas aprīkots ar četru cilindru 1.6 litru dīzeļdzinēju, kas attīsta 110 zirgspēku jaudu pie 4000 apgriezieniem minūtē un griezes momentu 240 Nm (ņūtonmetri) pie 1750 apgriezieniem minūtē.
Šim 4 cilindru 8 vārstu dzinējam sadales vārpstas piedziņu nodrošina siksna (Kas ir dzinēja ķēde un siksna? ). Dzinējam ir Common Rail degvielas sistēma, tam nav turbīnas. Ir pieejamas Euro 4 un Euro 5 emisiju standartiem atbilstošas dzinēja versijas.
Vairāk informācijas par dzinēju
Šis dīzeļdzinējs ir pazīstams ar savu augsto uzticamību un ilgo darbības mūžu, kā arī izcilu degvielas ekonomiju attiecībā pret tā ...
Šim Peugeot 308 1.6 dzinējam rekomendētā eļļas specifikācija ir 5W-30, 5W-40 un eļļas tilpums dzinējā ir 4.25 litri.
Peugeot 308 2007 1.6 16V HDiF ir priekšējo riteņu piedziņa (FWD) un automātiskā pārnesumu kārba ar 4 pārnesumiem.
100 kilometru stundā ātrumu Peugeot 308 2007 1.6 16V HDiF sasniedz 10.1 sekundēs. Auto maksimālais ātrums ir 191 km/h.
Peugeot 308 2007 1.6 16V HDiF degvielas patēriņš kombinētajā režīmā (pilsētā un uz lielceļa) ir 4.7 litri uz 100km - šī ir viena no ekonomiskākajām Peugeot 308 2007 - 2011 versijām, degvielas patēriņš pilsētā - 6 l/100km, degvielas patēriņš ārpus pilsētas - 3.9 l/100km. Degvielas bākas tilpums ir 60 litri, tātad kombinētajā režīmā ar vienu bāku varēsiet nobraukt līdz 1260 kilometriem, savukārt braucot tikai ārpus pilsētas - pat līdz 1520 kilometriem.
Peugeot 308 drošība
Drošības testos Peugeot 308 ir ieguvis 5 zvaigznes no piecām, tā drošība ir ļoti augsta.
Pieaugušo (vadītāja un pasažieru) drošība Peugeot 308 novērtēta ar piecām zvaigznēm, bērnu drošība - ar četrām zvaigznēm, savukārt par gājēju aizsardzību Peugeot 308 saņēmis trīs zvaigznes.

Peugeot 308 2007 1.6 16V HDiF tehniskie dati
Modelis: | Peugeot 308 1.6 16V HDiF | ||
---|---|---|---|
Virsbūves tips: | Hečbeks | ||
Ražošanas periods: | 2008. aprīlis ... 2011. janvāris | ||
Dzinējs: | 1560 cm3 Dīzelis, 4 cilindri | CO2 izmeši: | 125 g/km |
Jauda: | 110 ZS pie 4000 apgr/min | Griezes moments: | 240 NM pie 1750 apgr/min |
Pārnesumu kārba: | Automātiskā pārnesumu kārba (4 pārnesumi) | Piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) |
Maksimālais ātrums: | 191 km/h | Paātrinājums 0-100 km/h: | 10.1 sekundes |
Degvielas patēriņš (l/100km): | 4.7 (kombinētais) 6.0 (pilsētā) 3.9 (ārpus pilsētas) | ||
Degvielas bākas tilpums: | 60 litri | ||
Auto izmēri: | 4.28m (garums) 1.82m (platums) 1.50m (augstums) | ||
Apgriešanās diametrs: | 10.9 metri | ||
Bagāžnieka tilpums: | 348 litri | ||
Auto svars (pilna masa): | 1850 kg |
Peugeot 308 2007 1.6 16V HDiF dzinējs DV6CTED
Dzinēja uzticamība un biežākās problēmas:
Šis dīzeļdzinējs ir pazīstams ar savu augsto uzticamību un ilgo darbības mūžu, kā arī izcilu degvielas ekonomiju attiecībā pret tā jaudu. Dzinēja galvā ir hidrauliskie kompensatori, un tas izmanto Common Rail sistēmu ar Siemens/Continental tipa sprauslām. Lai gan degvielas sistēma ir uzticama, izmantojot kvalitatīvu degvielu, nekvalitatīvas degvielas izmantošana var novest pie dārgiem remontiem.Starp biežākajām problēmām ir regulāras eļļas vai dzesēšanas šķidruma noplūdes, kas bieži rodas no vārstu vāka blīves vai eļļas filtra siltummaini blīves. Dzinējam ir arī tendence uz oglekļa nogulšņu uzkrāšanos un aizsērēšanu EGR vārstā un dozēšanas vārstā, kas izraisa nestabilu dzinēja darbību. Retos gadījumos dzinējs var ciest no nopietniem bojājumiem vārstu plāksnes atdalīšanās dēļ, kas, iespējams, saistīts ar defektīvu vārstu partiju.
Īpaša šī dzinēja iezīme ir ievērojamas remonta izmaksas, ja pārtrūkst zobsiksna. Šādos gadījumos bieži tiek bojāta arī sadales vārpsta. Neskatoties uz šīm nepilnībām, regulāra apkope un kvalitatīvas degvielas izmantošana ļauj šim dzinējam nodrošināt uzticamu un stabilu darbību.
Dzinējs ir aprīkots ar vārstu hidrauliskajiem kompensatoriem, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus.
Dzinēja tilpums | 1560 cm3 |
---|---|
Cilindru skaits | 4 |
Cilindra diametrs | 75 mm |
Virzuļa gājiens | 88.3 mm |
Kompresijas pakāpe | 16 : 1 |
Sadales vārpstas piedziņa | Zobsiksnas Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un rada mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi, taču siksna parasti ir jāmaina biežāk un tās plīšanas risks ir augstāks. Taču konkrētā dzinēja zobsiksnas maiņas intervāls ir pietiekami liels, lai varētu būt salīdzināms ar dažu dzinēja ķēžu kalpošanas laiku. Vairāk servisa informācijas |
Zobsiksnas maiņas intervāls | 240 000 km (noteiktais), 180 000 km (ieteicamais) |
Degvielas padeves sistēma | Common Rail Common rail degvielas iesmidzināšanas sistēma ir klusāka, videi draudzīgāka un nodrošina degvielas ekonomiju, taču tās uzturēšana un remonts ir dārgāki. |
Peugeot 308 2007 1.6 16V HDiF eļļas tips | 5W-30, 5W-40 |
Eļļas tilpums | 4.25 litri Vairāk servisa informācijas |
Jauda | 112 - 115 ZS pie 4000 apgr/min |
Griezes moments | 240 - 270 NM pie 1750 apgr/min |
Ražošanas sākums (gads) | 2009 |
Ražošanas ilgums | 8 gadi |
Dzinējs uzstādīts arī | Citroen C3 Citroen C5 Peugeot 207 Citroen C4 un 10 citiem modeļiem |
Parasti dzinēja izmantošana vairākiem modeļiem un ilgstoša ražošana liecina, ka dzinējs ir kvalitatīvs un tā konstrukcija ir izdevusies. |
Visbiežāk salīdzināts ar
Visas Peugeot 308 hečbeka [2007 - 2011] modifikācijas
Modifikācija | Dzinējs | Jauda | Patēriņš | Pārnesumu kārba |
---|---|---|---|---|
Peugeot 308 2007 1.4 16V VTi
Sept 2007 — Jan 2011 Ekonomiskākā benzīna versija |
1.4 Benzīns | 95 ZS | 6.5 l/100km | Manuālā (5) |
Peugeot 308 2007 1.6 16V VTi | 1.6 Benzīns | 120 ZS | 6.7 l/100km | Manuālā (5) |
Peugeot 308 2007 1.6 16V VTi Sept 2007 — Jan 2011 | 1.6 Benzīns | 120 ZS | 7.3 l/100km | Automāts (4) |
Peugeot 308 2007 1.6 16V VTi THP
Sept 2007 — Jan 2011 Dinamiskākā versija - 100 km/h 8.1 sekundēs |
1.6 Benzīns | 150 ZS | 7.1 l/100km | Manuālā (6) |
Peugeot 308 2007 1.6 16V VTi THP
Sept 2007 — Jan 2011 Dinamiskākā versija - 100 km/h 8.1 sekundēs |
1.6 Benzīns | 150 ZS | 7.9 l/100km | Automāts (4) |
Peugeot 308 2008 1.6 16V THP
Mar 2008 — Jan 2011 Jaudīgākā benzīna versija (175 ZS) |
1.6 Benzīns | 175 ZS | 7.6 l/100km | Manuālā (6) |
Peugeot 308 2007 1.6 16V HDiF
Sept 2007 — Jan 2011 Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija |
1.6 Dīzelis | 90 ZS | 4.5 l/100km | Manuālā (5) |
Peugeot 308 2007 1.6 16V HDiF Sept 2007 — Jan 2011 | 1.6 Dīzelis | 110 ZS | 4.7 l/100km | Manuālā (6) |
Peugeot 308 2008 1.6 16V HDiF Apr 2008 — Jan 2011 | 1.6 Dīzelis | 110 ZS | 4.7 l/100km | Automāts (4) |
Peugeot 308 2007 2.0 16V HDiF
Sept 2007 — Jan 2011 Jaudīgākā dīzeļdegvielas versija (136 ZS) |
2.0 Dīzelis | 136 ZS | 5.5 l/100km | Manuālā (6) |
Peugeot 308 2007 2.0 16V HDiF
Sept 2007 — Jan 2011 Jaudīgākā dīzeļdegvielas versija (136 ZS) |
2.0 Dīzelis | 136 ZS | 6.8 l/100km | Automāts (6) |