Peugeot 308 2008 vs Opel Astra 2010
Pārnesumu kārba: | Automāts | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.6 Dīzelis | 1.7 Dīzelis | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Zobsiksnas | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 110 ZS | 110 ZS | |
Griezes moments: | 240 NM | 260 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 10.1 sekundes | 12.6 sekundes | |
Peugeot 308 un Opel Astra dzinēju jaudas ir vienādas, taču Peugeot 308 griezes moments ir par 20 NM mazāks nekā Opel Astra. Peugeot 308 sasniedz 100 km/h ātrumu par 2.5 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 4.7 | 4.7 | |
Degvielas bākas tilpums: | 60 litri | 56 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 1270 km kombinētajā ciklā | 1190 km kombinētajā ciklā | |
1530 km ārpus pilsētas | 1360 km ārpus pilsētas | ||
Peugeot 308 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Motori | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 8 gadi | 2 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 13 modeļiem, tai skaitā Citroen C3, Peugeot 207, Citroen C5, Citroen C4 Picasso | Izmantots arī Opel Zafira | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Peugeot 308 varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | jā | nē | |
Peugeot 308 dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.28 m | 4.42 m | |
Platums: | 1.82 m | 1.81 m | |
Augstums: | 1.50 m | 1.51 m | |
Peugeot 308 ir par 14 cm īsāks nekā Opel Astra, platums ir praktiski vienāds, savukārt augstumā Peugeot 308 ir par 1 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 348 litri | 370 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
nav datu | 1235 litri | |
Opel Astra ir vairāk vietas bagāžai. Peugeot 308 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 22 litriem mazāks nekā Opel Astra. | |||
Apgriešanās diametrs: | 10.9 metri | 11.4 metri | |
Peugeot 308 apgriešanās diametrs ir par 0.5 metriem mazāks nekā Opel Astra, tas nozīmē, ka ar Peugeot 308 var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Stūres pastiprinātājs: | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | Elektriskais stūres pastiprinātājs | |
Hidrauliskais stūres pastiprinātājs tehnoloģiski ir sarežģītāks, tas ir skaļāks, palielina degvielas patēriņu un prasa biežāku apkalpošanu. Tā priekšrocības ir lielāka jauda, hidrauliskais pastiprinātājs nenoslogo auto elektrosistēmu, kā arī dod labāku atgriezenisko saiti (izjūtas) auto stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 1`850 | 2`065 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | zem vidējās | augsta | |
Opel Astra ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Peugeot 308 nopietni defekti konstatēti apmēram 55 procentos gadījumu biežāk nekā Opel Astra, attiecīgi Opel Astra kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 2600 | 3600 | |
Novērtējums lietotāju atsauksmēs: | 6.0/10 | 8.3/10 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Peugeot 308 ir
|
Opel Astra ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|