LatviešuEnglishEspañol

Peugeot 308 2007 1.6 16V VTi

Peugeot 308 2007 1.6 benzīns apraksts

Hečbeks Peugeot 308 2007 1.6 16V VTi tika ražots no 2007.gada septembra līdz 2011.gada janvārim. Tas aprīkots ar četru cilindru 1.6 litru benzīna dzinēju, kas attīsta 120 zirgspēku jaudu pie 6000 apgriezieniem minūtē un griezes momentu 160 Nm (ņūtonmetri) pie 4250 apgriezieniem minūtē.

Šim 4 cilindru 16 vārstu dzinējam sadales vārpstas piedziņu nodrošina ķēde (Kas ir dzinēja ķēde un siksna? ). Dzinējam ir degvielas iešprice, tam nav turbīnas. Dzinējs atbilst Euro 4 emisiju standartam.
Vairāk informācijas par dzinēju 
Šim Peugeot 308 1.6 dzinējam rekomendētā eļļas specifikācija ir 5W-30, 5W-40 un eļļas tilpums dzinējā ir 4.6 litri.

Peugeot 308 2007 1.6 16V VTi ir priekšējo riteņu piedziņa (FWD) un automātiskā pārnesumu kārba ar 4 pārnesumiem.
100 kilometru stundā ātrumu Peugeot 308 2007 1.6 16V VTi sasniedz 11.4 sekundēs. Auto maksimālais ātrums ir 195 km/h.

Peugeot 308 2007 1.6 16V VTi degvielas patēriņš kombinētajā režīmā (pilsētā un uz lielceļa) ir 7.3 litri uz 100km, degvielas patēriņš pilsētā - 9.3 l/100km, degvielas patēriņš ārpus pilsētas - 5.7 l/100km. Degvielas bākas tilpums ir 60 litri, tātad kombinētajā režīmā ar vienu bāku varēsiet nobraukt līdz 820 kilometriem, savukārt braucot tikai ārpus pilsētas - pat līdz 1040 kilometriem.

Peugeot 308 drošība

Drošības testos Peugeot 308 ir ieguvis 5 zvaigznes no piecām, tā drošība ir ļoti augsta.
Pieaugušo (vadītāja un pasažieru) drošība Peugeot 308 novērtēta ar piecām zvaigznēm, bērnu drošība - ar četrām zvaigznēm, savukārt par gājēju aizsardzību Peugeot 308 saņēmis trīs zvaigznes.

Ar šādu pašu dzinēju pieejama arī Peugeot 308 versija ar manuālo pārnesumu kārbu (Peugeot 308 2007 1.6 16V VTi MT), kura ir dinamiskāka - tā sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.8 sekundēm ātrāk (10.6 sekundēs), turklāt ir ekonomiskāka - tās ražotāja norādītais degvielas patēriņš ir par 0.6 litriem uz 100 km jeb 8 % mazāks - 6.7 litri uz 100 km.
Peugeot 308 1.6 servisa informācija un intervāli Eļļas maiņas intervāli, tilpumi un specifikācijas, filtru, sveču, siksnu un tml. servisa informācija
Peugeot 308 2007

Peugeot 308 2007 1.6 16V VTi tehniskie dati

Modelis: Peugeot 308 1.6 16V VTi
Virsbūves tips: Hečbeks
Ražošanas periods: 2007. septembris ... 2011. janvāris 
Dzinējs: 1598 cm3 Benzīns, 4 cilindri CO2 izmeši: 174 g/km
Jauda: 120 ZS pie 6000 apgr/min Griezes moments: 160 NM pie 4250 apgr/min
Pārnesumu kārba: Automātiskā pārnesumu kārba (4 pārnesumi) Piedziņa: Priekšpiedziņa (FWD)
Maksimālais ātrums: 195 km/h Paātrinājums 0-100 km/h: 11.4 sekundes
Degvielas patēriņš (l/100km): 7.3 (kombinētais) 9.3 (pilsētā) 5.7 (ārpus pilsētas)
Degvielas bākas tilpums: 60 litri
Auto izmēri: 4.28m (garums) 1.82m (platums) 1.50m (augstums)
Apgriešanās diametrs: 10.9 metri
Sēdvietas: 5 sēdvietas
Bagāžnieka tilpums: 348 litri
Maksimālais bagāžnieka tilpums: 1398 litri (nolaižot aizmugurējos sēdekļus)
Auto svars (pilna masa): 1830 kg

Peugeot 308 2007 1.6 16V VTi dzinējs VTI 120 (EP6 5FW)

Dzinēja tilpums 1598 cm3
Cilindru skaits 4
Cilindra diametrs 77 mm
Virzuļa gājiens 85.8 mm
Kompresijas pakāpe 11 : 1
Sadales vārpstas piedziņa Ķēdes

Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, parasti ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču bieži vien tie ir skaļāki un vairāk vibrē.

Vairāk servisa informācijas
Dzinēja ķēdes maiņas intervāls 60 000 km (ieteicamais)

Reizēm ražotāji nenorāda dzinēja siksnas nomaiņas intervālu un paredz tām kalpošanas laiku līdz motora kapitālajam remontam. Tomēr sasniedzot rekomendēto maiņas intervālu ieteicams periodiski pārbaudīt ķēdes stāvokli un konstatējot ķēdes pārmērīgu izstiepšanos vai parādoties neraksturīgiem trokšņiem no motora ieteicams ķēdi mainīt.

Degvielas padeves sistēma Iešprice
Peugeot 308 2007 1.6 16V VTi eļļas tips 5W-30, 5W-40
Eļļas tilpums 4.6 litri Vairāk servisa informācijas
Dzesēšanas šķidruma tilpums 6 litri
Jauda 120 ZS pie 6000 apgr/min
Griezes moments 160 NM pie 4250 apgr/min
Ražošanas sākums (gads) 2006
Ražošanas ilgums 7 gadi

Bieži vien ražošanas pirmajos gados dzinējiem mēdz būt dažādas konstruktīvas problēmas, tāpēc auto ar šo dzinēju ieteicams izvēlēties sākot no 2009. gada.

Dzinējs uzstādīts arī Peugeot 207 Citroen C5 Citroen C4 Picasso Peugeot 3008 un 8 citiem modeļiem

Parasti dzinēja izmantošana vairākiem modeļiem un ilgstoša ražošana liecina, ka dzinējs ir kvalitatīvs un tā konstrukcija ir izdevusies.

Visas Peugeot 308 hečbeka [2007 - 2011] modifikācijas

Modifikācija Dzinējs Jauda Patēriņš Pārnesumu kārba
Peugeot 308 2007 1.4 16V VTi Sept 2007 — Jan 2011

Ekonomiskākā benzīna versija

1.4 Benzīns 95 ZS 6.5 l/100km Manuālā (5)
Peugeot 308 2007 1.6 16V VTi 1.6 Benzīns 120 ZS 6.7 l/100km Manuālā (5)
Peugeot 308 2007 1.6 16V VTi Sept 2007 — Jan 2011 1.6 Benzīns 120 ZS 7.3 l/100km Automāts (4)
Peugeot 308 2007 1.6 16V VTi THP Sept 2007 — Jan 2011

Dinamiskākā versija - 100 km/h 8.1 sekundēs

1.6 Benzīns 150 ZS 7.1 l/100km Manuālā (6)
Peugeot 308 2007 1.6 16V VTi THP Sept 2007 — Jan 2011

Dinamiskākā versija - 100 km/h 8.1 sekundēs

1.6 Benzīns 150 ZS 7.9 l/100km Automāts (4)
Peugeot 308 2008 1.6 16V THP Mar 2008 — Jan 2011

Jaudīgākā benzīna versija (175 ZS)

1.6 Benzīns 175 ZS 7.6 l/100km Manuālā (6)
Peugeot 308 2007 1.6 16V HDiF Sept 2007 — Jan 2011

Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija

1.6 Dīzelis 90 ZS 4.5 l/100km Manuālā (5)
Peugeot 308 2007 1.6 16V HDiF Sept 2007 — Jan 2011 1.6 Dīzelis 110 ZS 4.7 l/100km Manuālā (6)
Peugeot 308 2008 1.6 16V HDiF Apr 2008 — Jan 2011 1.6 Dīzelis 110 ZS 4.7 l/100km Automāts (4)
Peugeot 308 2007 2.0 16V HDiF Sept 2007 — Jan 2011

Jaudīgākā dīzeļdegvielas versija (136 ZS)

2.0 Dīzelis 136 ZS 5.5 l/100km Manuālā (6)
Peugeot 308 2007 2.0 16V HDiF Sept 2007 — Jan 2011

Jaudīgākā dīzeļdegvielas versija (136 ZS)

2.0 Dīzelis 136 ZS 6.8 l/100km Automāts (6)
Atsauksmes par Peugeot 308 2007
Alfa Romeo Audi BMW Chevrolet Chrysler Citroen Dacia Dodge Fiat Ford Honda Hyundai Infiniti Isuzu Jaguar Jeep Kia Lada (VAZ) Land Rover Lexus Mazda Mercedes Mini Mitsubishi Moskvich Nissan Opel Peugeot Porsche Renault Rover SAAB Seat Skoda Smart Subaru Suzuki Toyota Volkswagen Volvo
Kontakti un reklāma portālā: [email protected]