LatviešuEnglishEspañol

Peugeot 308 2008 1.6 16V VTi

Peugeot 308 2008 1.6 benzīns apraksts

Universāls Peugeot 308 2008 1.6 16V VTi tika ražots no 2008.gada aprīļa līdz 2011.gada janvārim. Tas aprīkots ar četru cilindru 1.6 litru benzīna dzinēju, kas attīsta 120 zirgspēku jaudu pie 6000 apgriezieniem minūtē un griezes momentu 160 Nm (ņūtonmetri) pie 4250 apgriezieniem minūtē.

Šim 4 cilindru 16 vārstu dzinējam sadales vārpstas piedziņu nodrošina ķēde (Kas ir dzinēja ķēde un siksna? ). Dzinējam ir degvielas iešprice, tam nav turbīnas. Dzinējs atbilst Euro 4 emisiju standartam.
Vairāk informācijas par dzinēju 
Šim Peugeot 308 1.6 dzinējam rekomendētā eļļas specifikācija ir 5W-30, 5W-40 un eļļas tilpums dzinējā ir 4.6 litri.

Peugeot 308 2008 1.6 16V VTi ir priekšējo riteņu piedziņa (FWD) un manuālā pārnesumu kārba ar 5 pārnesumiem.
100 kilometru stundā ātrumu Peugeot 308 2008 1.6 16V VTi sasniedz 12 sekundēs. Auto maksimālais ātrums ir 189 km/h.

Peugeot 308 2008 1.6 16V VTi degvielas patēriņš kombinētajā režīmā (pilsētā un uz lielceļa) ir 7.1 litri uz 100km, degvielas patēriņš pilsētā - 9.8 l/100km, degvielas patēriņš ārpus pilsētas - 5.1 l/100km. Degvielas bākas tilpums ir 60 litri, tātad kombinētajā režīmā ar vienu bāku varēsiet nobraukt līdz 840 kilometriem, savukārt braucot tikai ārpus pilsētas - pat līdz 1160 kilometriem.

Peugeot 308 drošība

Drošības testos Peugeot 308 ir ieguvis 5 zvaigznes no piecām, tā drošība ir ļoti augsta.
Pieaugušo (vadītāja un pasažieru) drošība Peugeot 308 saņēmusi ļoti labu vērtējumu 82 no 100, bērnu drošība: ļoti labu vērtējumu - 81 no 100, par gājēju aizsardzību Peugeot 308 saņēmis 53 no 100.
Peugeot 308 drošības aprīkojums novērtēts kā ļoti labs - 83 procenti no 100.

Ar šādu pašu dzinēju pieejama arī Peugeot 308 versija ar automātisko pārnesumu kārbu (Peugeot 308 2008 1.6 16V VTi AT), kura ir gausāka, sasniedzot 100 km/h ātrumu par 1.4 sekundēm vēlāk (13.4 sekundēs), bet ražotāja norādītais degvielas patēriņš ir par 0.4 litriem uz 100 km jeb 6 % lielāks - 7.5 litri uz 100 km.
Peugeot 308 1.6 servisa informācija un intervāli Eļļas maiņas intervāli, tilpumi un specifikācijas, filtru, sveču, siksnu un tml. servisa informācija
Peugeot 308 2008

Peugeot 308 2008 1.6 16V VTi tehniskie dati

Modelis: Peugeot 308 1.6 16V VTi
Virsbūves tips: Universāls
Ražošanas periods: 2008. aprīlis ... 2011. janvāris 
Dzinējs: 1598 cm3 Benzīns, 4 cilindri CO2 izmeši: 169 g/km
Jauda: 120 ZS pie 6000 apgr/min Griezes moments: 160 NM pie 4250 apgr/min
Pārnesumu kārba: Manuālā pārnesumu kārba (5 pārnesumi) Piedziņa: Priekšpiedziņa (FWD)
Maksimālais ātrums: 189 km/h Paātrinājums 0-100 km/h: 12.0 sekundes
Degvielas patēriņš (l/100km): 7.1 (kombinētais) 9.8 (pilsētā) 5.1 (ārpus pilsētas)
Degvielas bākas tilpums: 60 litri
Auto izmēri: 4.50m (garums) 1.82m (platums) 1.50m (augstums)
Apgriešanās diametrs: 10.9 metri
Bagāžnieka tilpums: 508 litri
Maksimālais bagāžnieka tilpums: 1736 litri (nolaižot aizmugurējos sēdekļus)
Auto svars (pilna masa): 2100 kg

Peugeot 308 2008 1.6 16V VTi dzinējs VTI 120 (EP6 5FW)

Dzinēja tilpums 1598 cm3
Cilindru skaits 4
Cilindra diametrs 77 mm
Virzuļa gājiens 85.8 mm
Kompresijas pakāpe 11 : 1
Sadales vārpstas piedziņa Ķēdes

Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, parasti ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču bieži vien tie ir skaļāki un vairāk vibrē.

Vairāk servisa informācijas
Dzinēja ķēdes maiņas intervāls 60 000 km (ieteicamais)

Reizēm ražotāji nenorāda dzinēja siksnas nomaiņas intervālu un paredz tām kalpošanas laiku līdz motora kapitālajam remontam. Tomēr sasniedzot rekomendēto maiņas intervālu ieteicams periodiski pārbaudīt ķēdes stāvokli un konstatējot ķēdes pārmērīgu izstiepšanos vai parādoties neraksturīgiem trokšņiem no motora ieteicams ķēdi mainīt.

Degvielas padeves sistēma Iešprice
Peugeot 308 2008 1.6 16V VTi eļļas tips 5W-30, 5W-40
Eļļas tilpums 4.6 litri Vairāk servisa informācijas
Jauda 120 ZS pie 6000 apgr/min
Griezes moments 160 NM pie 4250 apgr/min
Ražošanas sākums (gads) 2006
Ražošanas ilgums 7 gadi

Bieži vien ražošanas pirmajos gados dzinējiem mēdz būt dažādas konstruktīvas problēmas, tāpēc auto ar šo dzinēju ieteicams izvēlēties sākot no 2009. gada.

Dzinējs uzstādīts arī Peugeot 207 Citroen C5 Citroen C4 Picasso Peugeot 3008 un 8 citiem modeļiem

Parasti dzinēja izmantošana vairākiem modeļiem un ilgstoša ražošana liecina, ka dzinējs ir kvalitatīvs un tā konstrukcija ir izdevusies.

Visas Peugeot 308 universāla [2008 - 2011] modifikācijas

Modifikācija Dzinējs Jauda Patēriņš Pārnesumu kārba
Peugeot 308 2008 1.4 16V VTi Apr 2008 — Jan 2011

Ekonomiskākā benzīna versija

1.4 Benzīns 95 ZS 6.7 l/100km Manuālā (5)
Peugeot 308 2008 1.6 16V VTi Apr 2008 — Jan 2011 1.6 Benzīns 120 ZS 7.1 l/100km Manuālā (5)
Peugeot 308 2008 1.6 16V VTi Apr 2008 — Jan 2011 1.6 Benzīns 120 ZS 7.5 l/100km Automāts (4)
Peugeot 308 2008 1.6 THP 1.6 Benzīns 140 ZS 8.2 l/100km Automāts (4)
Peugeot 308 2008 1.6 16V VTi THP Apr 2008 — Jan 2011 1.6 Benzīns 150 ZS 7.4 l/100km Manuālā (6)
Peugeot 308 2008 1.6 16V VTi THP Apr 2008 — Jan 2011 1.6 Benzīns 150 ZS 8.2 l/100km Automāts (4)
Peugeot 308 2008 1.6 16V THP Apr 2008 — Jan 2011

Dinamiskākā versija - 100 km/h 9 sekundēs

1.6 Benzīns 175 ZS 7.8 l/100km Manuālā (6)
Peugeot 308 2008 1.6 16V HDiF Apr 2008 — Jan 2011

Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija

1.6 Dīzelis 110 ZS 5.1 l/100km Manuālā (6)
Peugeot 308 2008 2.0 16V HDiF Apr 2008 — Jan 2011

Jaudīgākā dīzeļdegvielas versija (136 ZS)

2.0 Dīzelis 136 ZS 5.9 l/100km Manuālā (6)
Peugeot 308 2008 2.0 16V HDiF Apr 2008 — Jan 2011

Jaudīgākā dīzeļdegvielas versija (136 ZS)

2.0 Dīzelis 136 ZS 7.1 l/100km Automāts (6)
Atsauksmes par Peugeot 308 2008
Alfa Romeo Audi BMW Chevrolet Chrysler Citroen Dacia Dodge Fiat Ford Honda Hyundai Infiniti Isuzu Jaguar Jeep Kia Lada (VAZ) Land Rover Lexus Mazda Mercedes Mini Mitsubishi Moskvich Nissan Opel Peugeot Porsche Renault Rover SAAB Seat Skoda Smart Subaru Suzuki Toyota Volkswagen Volvo
Kontakti un reklāma portālā: [email protected]