BMW 3 sērija 2003 vs Alfa Romeo GT 2004
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.0 Dīzelis | 1.9 Dīzelis | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Zobsiksnas | |
Parasti dzinēja ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču ķēdes maiņas cena parasti ir augstāka. Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, taču skaļākiem un vairāk vibrācijas radošiem. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 150 ZS | 150 ZS | |
Griezes moments: | 330 NM | 305 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 8.8 sekundes | 9.6 sekundes | |
BMW 3 sērija ir dinamiskāks braukšanā. BMW 3 sērija un Alfa Romeo GT dzinēju jaudas ir vienādas, taču BMW 3 sērija griezes moments ir par 25 NM lielāks nekā Alfa Romeo GT. BMW 3 sērija sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.8 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 5.7 | 6.7 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 6.4 l/100km | 6.6 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā BMW 3 sērija ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas BMW 3 sērija degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1 litriem mazāks nekā Alfa Romeo GT, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar BMW 3 sērija var ietaupīt 150 litrus degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, BMW 3 sērija degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.2 litriem mazāks nekā Alfa Romeo GT. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 63 litri | 63 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 1100 km kombinētajā ciklā | 940 km kombinētajā ciklā | |
1400 km ārpus pilsētas | 1160 km ārpus pilsētas | ||
980 km ar reālo patēriņu | 950 km ar reālo patēriņu | ||
BMW 3 sērija ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Aizmugures piedziņa (RWD) | Priekšpiedziņa (FWD) | |
Priekšpiedziņas automašīnām (Alfa Romeo GT) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (BMW 3 sērija) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 420'000 km | 420'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 9 gadi | 7 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā BMW 1 sērija, BMW X3 | Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā Alfa Romeo 147, Fiat Bravo | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.49 m | 4.49 m | |
Platums: | 1.76 m | 1.76 m | |
Augstums: | 1.37 m | 1.37 m | |
Abu automašīnu izmēri ir līdzīgi. BMW 3 sērija un Alfa Romeo GT garums ir praktiski vienāds. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 410 litri | 320 litri | |
BMW 3 sērija ir lielāka bagāžas ietilpība. BMW 3 sērija bagāžas nodalījuma tilpums ir par 90 litriem lielāks nekā Alfa Romeo GT. | |||
Apgriešanās diametrs: | 10 metri | 11.5 metri | |
BMW 3 sērija apgriešanās diametrs ir par 1.5 metriem mazāks nekā Alfa Romeo GT, tas nozīmē, ka ar BMW 3 sērija var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 1`915 | 1`750 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | vidēja | nav datu | |
Vidējā cena (€): | 5600 | 2400 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
BMW 3 sērija ir
|
Alfa Romeo GT ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|