BMW 3 sērija 1990 vs Toyota Celica 1991
Pārnesumu kārba: | Automāts | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.8 Benzīns | 2.0 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Zobsiksnas | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 113 ZS | 156 ZS | |
Griezes moments: | 162 NM | 186 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 13 sekundes | 9.3 sekundes | |
Toyota Celica ir dinamiskāka braukšana. BMW 3 sērija dzinēja jauda ir par 43 ZS mazāka nekā Toyota Celica, savukārt griezes moments ir par 24 NM mazāks nekā Toyota Celica. Mazākas jaudas dēļ BMW 3 sērija sasniedz 100 km/h ātrumu par 3.7 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 9.0 | 8.0 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 9.4 l/100km | 9.9 l/100km | |
Pēc ražotāja specifikācijas BMW 3 sērija degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1 litriem lielāks nekā Toyota Celica, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km BMW 3 sērija var nākties iegādāties par 150 litriem vairāk degvielas. Taču, ja salīdzinām reālo lietotāju ziņoto degvielas patēriņu, BMW 3 sērija degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.5 litriem mazāks nekā Toyota Celica. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 55 litri | 60 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 610 km kombinētajā ciklā | 750 km kombinētajā ciklā | |
580 km ar reālo patēriņu | 600 km ar reālo patēriņu | ||
Toyota Celica ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Aizmugures piedziņa (RWD) | Priekšpiedziņa (FWD) | |
Priekšpiedziņas automašīnām (Toyota Celica) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (BMW 3 sērija) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā. | |||
Motori | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 7 gadi | 21 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots arī BMW 5 sērija | Izmantots arī Toyota Carina E | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Toyota Celica varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | jā | nē | |
BMW 3 sērija dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.32 m | 4.49 m | |
Platums: | 1.64 m | 1.70 m | |
Augstums: | 1.37 m | 1.32 m | |
BMW 3 sērija ir mazāks, bet augstāks. BMW 3 sērija ir par 17 cm īsāks nekā Toyota Celica, par 6 cm šaurāks, savukārt augstumā BMW 3 sērija ir par 5 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 312 litri | nav datu | |
Apgriešanās diametrs: | 10 metri | 11 metri | |
BMW 3 sērija apgriešanās diametrs ir par 1 metriem mazāks nekā Toyota Celica, tas nozīmē, ka ar BMW 3 sērija var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 1`640 | 1`200 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | zem vidējās | nav datu | |
Vidējā cena (€): | 11 400 | 3000 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
BMW 3 sērija ir
|
Toyota Celica ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|