LatviešuEnglishEspañol

BMW 3 sērija 1990 vs Toyota Celica 1991

 
BMW 3 sērija
1990 - 1993
Toyota Celica
1991 - 1994
Pārnesumu kārba: AutomātsManuālā
Dzinējs: 1.8 Benzīns2.0 Benzīns
Sadales vārpstas piedziņa: ZobsiksnasZobsiksnas

Jauda un dinamika

Jauda: 113 ZS156 ZS
Griezes moments: 162 NM186 NM
Paātrinājums 0-100 km/h: 13 sekundes9.3 sekundes
Toyota Celica ir dinamiskāka braukšana.
BMW 3 sērija dzinēja jauda ir par 43 ZS mazāka nekā Toyota Celica, savukārt griezes moments ir par 24 NM mazāks nekā Toyota Celica. Mazākas jaudas dēļ BMW 3 sērija sasniedz 100 km/h ātrumu par 3.7 sekundēm vēlāk.

Degvielas patēriņš

Degvielas patēriņš (l/100km): 9.08.0
Reālais degvielas patēriņš: 9.4 l/100km9.9 l/100km
Pēc ražotāja specifikācijas BMW 3 sērija degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1 litriem lielāks nekā Toyota Celica, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km BMW 3 sērija var nākties iegādāties par 150 litriem vairāk degvielas.
Taču, ja salīdzinām reālo lietotāju ziņoto degvielas patēriņu, BMW 3 sērija degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.5 litriem mazāks nekā Toyota Celica.
Degvielas bākas tilpums: 55 litri60 litri
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: 610 km kombinētajā ciklā750 km kombinētajā ciklā
580 km ar reālo patēriņu600 km ar reālo patēriņu
Toyota Celica ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk.

Piedziņa

Riteņu piedziņa: Aizmugures piedziņa (RWD)Priekšpiedziņa (FWD)
Priekšpiedziņas automašīnām (Toyota Celica) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (BMW 3 sērija) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā.

Motori

Dzinēja ražošanas ilgums: 7 gadi21 gadi
Dzinēja izplatība: Izmantots arī BMW 5 sērijaIzmantots arī Toyota Carina E
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Toyota Celica varētu būt labāka izvēle.
Vārstu hidrokompensatori:
BMW 3 sērija dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus.

Izmēri

Garums: 4.32 m4.49 m
Platums: 1.64 m1.70 m
Augstums: 1.37 m1.32 m
BMW 3 sērija ir mazāks, bet augstāks.
BMW 3 sērija ir par 17 cm īsāks nekā Toyota Celica, par 6 cm šaurāks, savukārt augstumā BMW 3 sērija ir par 5 cm augstāks.
Bagāžnieka tilpums: 312 litrinav datu
Apgriešanās diametrs: 10 metri11 metri
BMW 3 sērija apgriešanās diametrs ir par 1 metriem mazāks nekā Toyota Celica, tas nozīmē, ka ar BMW 3 sērija var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās.
Pilna masa (kg): 1`6401`200
Drošība: nav datunav datu
Kvalitāte:
zem vidējās
nav datu
Vidējā cena (€): 11 4003000
Priekšrocības un trūkumi: BMW 3 sērija ir
  • labāka manevrētspēja
Toyota Celica ir
  • jaudīgāks
  • dinamiskāks
  • lielāks nobraukums ar bāku
  • zemāka cena
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
Kontakti un reklāma portālā: [email protected]