BMW 318i Cabrio (E30)
BMW 3 sērija 1986 1.8 benzīns apraksts
Kabriolets BMW 318i Cabrio tika ražots no 1990.gada oktobra līdz 1993.gada jūnijam. Tas aprīkots ar četru cilindru 1.8 litru benzīna dzinēju, kas attīsta 113 zirgspēku jaudu pie 5500 apgriezieniem minūtē un griezes momentu 162 Nm (ņūtonmetri) pie 4250 apgriezieniem minūtē.
Šim 4 cilindru 8 vārstu dzinējam sadales vārpstas piedziņu nodrošina siksna (Kas ir dzinēja ķēde un siksna? ). Dzinējam ir degvielas iešprice, tam nav turbīnas. Dzinējs atbilst Euro 1 emisiju standartam. Aptuvenais resurss (nobraukums līdz jāveic nopietni remontdarbi) šim dzinējam ir no 270 000 līdz 450 000 kilometriem. Jāņem vērā, ka atkarībā no apkopes dzinēja dzīves ilgums var būt gan lielāks, gan mazāks.
Vairāk informācijas par dzinēju
Šim BMW 3 sērija 1.8 dzinējam rekomendētā eļļas specifikācija ir 5W-30 un eļļas tilpums dzinējā ir 4 litri.
BMW 318i Cabrio ir klasiskā aizmugurējo riteņu piedziņa (RWD) un automātiskā pārnesumu kārba ar 4 pārnesumiem.
100 kilometru stundā ātrumu BMW 318i Cabrio sasniedz 13 sekundēs. Auto maksimālais ātrums ir 185 km/h.
BMW 318i Cabrio degvielas patēriņš kombinētajā režīmā (pilsētā un uz lielceļa) ir 9 litri uz 100km - šī ir viena no ekonomiskākajām BMW 3 sērija 1986 - 1993 versijām, degvielas patēriņš pilsētā - 10.5 l/100km, degvielas patēriņš ārpus pilsētas - 7 l/100km. Degvielas bākas tilpums ir 55 litri, tātad kombinētajā režīmā ar vienu bāku varēsiet nobraukt līdz 600 kilometriem, savukārt braucot tikai ārpus pilsētas - pat līdz 780 kilometriem.
Pēc lietotāju atsauksmēm reālais šī BMW degvielas patēriņš ikdienā ir vidēji 9.4 litri uz 100 km, kas ir par 4% vairāk, nekā ražotāja norādītais. Vairāk - Reālais BMW 3 sērijas degvielas patēriņš.
BMW 318i Cabrio tehniskie dati
Modelis: | BMW 318i Cabrio | ||
---|---|---|---|
Virsbūves tips: | Kabriolets | ||
Ražošanas periods: | 1990. oktobris ... 1993. jūnijs | ||
Dzinējs: | 1796 cm3 Benzīns, 4 cilindri | CO2 izmeši: | nav datu |
Jauda: | 113 ZS pie 5500 apgr/min | Griezes moments: | 162 NM pie 4250 apgr/min |
Pārnesumu kārba: | Automātiskā pārnesumu kārba (4 pārnesumi) | Piedziņa: | Aizmugures piedziņa (RWD) |
Maksimālais ātrums: | 185 km/h | Paātrinājums 0-100 km/h: | 13.0 sekundes |
Degvielas patēriņš (l/100km): | 9.0 (kombinētais) 10.5 (pilsētā) 7.0 (ārpus pilsētas) | ||
Reālais degvielas patēriņš: | 9.4 l/100km (pēc lietotāju atsauksmēm no dažādiem avotiem) | ||
Degvielas bākas tilpums: | 55 litri | ||
Auto izmēri: | 4.32m (garums) 1.64m (platums) 1.37m (augstums) | ||
Apgriešanās diametrs: | 10 metri | ||
Klīrenss: | 125 mm (aptuvens, ar standarta piekari, bez kravas) | ||
Sēdvietas: | 4 sēdvietas | ||
Bagāžnieka tilpums: | 312 litri | ||
Auto svars (pilna masa): | 1640 kg |
BMW 318i Cabrio dzinējs M40B18
Dzinēja uzticamība:
Kopumā šis dzinējs var kalpot aptuveni 270 000 līdz 450 000 km, ja tiek izmantota atbilstošas kvalitātes eļļa un degviela, kā arī regulāri veiktas pārbaudes un apkope.Dzinējs ir aprīkots ar vārstu hidrauliskajiem kompensatoriem, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus.
Dzinēja tilpums | 1795 cm3 |
---|---|
Cilindru skaits | 4 |
Cilindra diametrs | 84 mm |
Virzuļa gājiens | 81 mm |
Kompresijas pakāpe | 8.8 : 1 |
Sadales vārpstas piedziņa | Zobsiksnas Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un rada mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi, taču siksna parasti ir jāmaina biežāk un tās plīšanas risks ir augstāks. Vairāk servisa informācijas |
Zobsiksnas maiņas intervāls | 40 000 km (ieteicamais) Reizēm ražotāji nenorāda dzinēja siksnas nomaiņas intervālu un paredz tām kalpošanas laiku līdz motora kapitālajam remontam. Tomēr sasniedzot rekomendēto maiņas intervālu ieteicams periodiski pārbaudīt ķēdes stāvokli un konstatējot ķēdes pārmērīgu izstiepšanos vai parādoties neraksturīgiem trokšņiem no motora ieteicams ķēdi mainīt. |
Degvielas padeves sistēma | Iešprice |
BMW 318i Cabrio eļļas tips | 5W-30 |
Eļļas tilpums | 4 litri Vairāk servisa informācijas |
Dzesēšanas šķidruma tilpums | 6 litri |
Jauda | 113 - 115 ZS pie 5500 apgr/min |
Griezes moments | 162 - 165 NM pie 4250 apgr/min |
Ražošanas sākums (gads) | 1987 |
Ražošanas ilgums | 7 gadi |
Dzinējs uzstādīts arī | BMW 5 sērija |
Visbiežāk salīdzināts ar
Visas BMW 3 sērijas kabrioleta [1986 - 1993] modifikācijas
Modifikācija | Dzinējs | Jauda | Patēriņš | Pārnesumu kārba |
---|---|---|---|---|
BMW 318i Cabrio
Okt 1990 — Jūn 1993 Ekonomiskākā versija |
1.8 Benzīns | 113 ZS | 8.8 l/100km | Manuālā (5) |
BMW 318i Cabrio Okt 1990 — Jūn 1993 | 1.8 Benzīns | 113 ZS | 9.0 l/100km | Automāts (4) |
BMW 320i Cabrio Sept 1987 — Dec 1992 | 2.0 Benzīns | 129 ZS | 9.5 l/100km | Manuālā (5) |
BMW 320i Cabrio Sept 1987 — Dec 1992 | 2.0 Benzīns | 129 ZS | 9.7 l/100km | Automāts (4) |
BMW 325i Cabrio
Apr 1986 — Sept 1987 Dinamiskākā versija - 100 km/h 8.3 sekundēs |
2.5 Benzīns | 170 ZS | 9.0 l/100km | Manuālā (5) |
BMW 325i Cabrio Sept 1987 — Dec 1992 | 2.5 Benzīns | 170 ZS | 9.7 l/100km | Manuālā (5) |
BMW 325i Cabrio Apr 1986 — Sept 1987 | 2.5 Benzīns | 170 ZS | 9.2 l/100km | Automāts (4) |
BMW 325i Cabrio Sept 1987 — Dec 1992 | 2.5 Benzīns | 170 ZS | 9.9 l/100km | Automāts (4) |