BMW 3 sērija 2010 vs Subaru Legacy 2008
Virsbūve: | Kabriolets | Sedans | |
---|---|---|---|
Pārnesumu kārba: | Automāts | Manuālā | |
Dzinējs: | 2.0 Dīzelis | 2.0 Dīzelis | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 184 ZS | 150 ZS | |
Griezes moments: | 380 NM | 350 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 8.4 sekundes | 8.7 sekundes | |
BMW 3 sērija ir dinamiskāks braukšanā. BMW 3 sērija dzinēja jauda ir par 34 ZS lielāka nekā Subaru Legacy, savukārt griezes moments ir par 30 NM lielāks nekā Subaru Legacy. Pateicoties lielākai jaudai BMW 3 sērija sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.3 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 5.6 | 5.6 | |
Degvielas bākas tilpums: | 61 litri | 64 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 1080 km kombinētajā ciklā | 1140 km kombinētajā ciklā | |
1290 km ārpus pilsētas | 1330 km ārpus pilsētas | ||
Subaru Legacy ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Aizmugures piedziņa (RWD) | Pilnpiedziņa (AWD, 4x4) | |
Klīrenss: | 138 mm | 150 mm | |
Dēļ augstāka klīrensa Subaru Legacy var būt labāka caurgājība – var pārbraukt augstākus šķēršļus un ceļa nelīdzenumus. Tajā pašā laikā uz asfalta augstāks klīrenss var samazināt auto stabilitāti un vadāmību, īpaši pie lielākiem ātrumiem. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.61 m | 4.73 m | |
Platums: | 1.78 m | 1.73 m | |
Augstums: | 1.38 m | 1.43 m | |
BMW 3 sērija ir par 12 cm īsāks nekā Subaru Legacy, par 5 cm platāks, savukārt augstumā BMW 3 sērija ir par 4 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 210 litri | 433 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
350 litri | nav datu | |
Subaru Legacy ir vairāk vietas bagāžai. BMW 3 sērija bagāžas nodalījuma tilpums ir par 223 litriem mazāks nekā Subaru Legacy. | |||
Apgriešanās diametrs: | 11 metri | 11.6 metri | |
BMW 3 sērija apgriešanās diametrs ir par 0.6 metriem mazāks nekā Subaru Legacy, tas nozīmē, ka ar BMW 3 sērija var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Stūres pastiprinātājs: | Elektriskais stūres pastiprinātājs | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | |
Elektriskais stūres pastiprinātājs ir konstruktīvi vienkāršāks, klusāks, tas nodrošina degvielas ekonomiju, plašākas konfigurēšanas iespējas un tādas funkcijas kā automātisko piestūrēšanu un parkošanos. Elektriskā pastiprinātāja trūkumi ir iespējama pārkaršana ilgstošas slodzes apstākļos, kā arī atgriezeniskās saites (izjūtu) trūkums stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 2`100 | 2`000 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | virs vidējās | nav datu | |
Vidējā cena (€): | 13 200 | 3000 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
BMW 3 sērija ir
|
Subaru Legacy ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|