BMW 3 sērija 2010 vs Alfa Romeo 145 1999
Virsbūve: | Kabriolets | Hečbeks | |
---|---|---|---|
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
Dzinējs: | 2.0 Benzīns | 2.0 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Zobsiksnas | |
Parasti dzinēja ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču ķēdes maiņas cena parasti ir augstāka. Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, taču skaļākiem un vairāk vibrācijas radošiem. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 170 ZS | 155 ZS | |
Griezes moments: | 210 NM | 187 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 9.1 sekundes | 8.3 sekundes | |
BMW 3 sērija dzinēja jauda ir par 15 ZS lielāka nekā Alfa Romeo 145, savukārt griezes moments ir par 23 NM lielāks nekā Alfa Romeo 145. Neskatoties uz lielāku jaudu BMW 3 sērija sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.8 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 6.8 | 8.7 | |
Degvielas patēriņa ziņā BMW 3 sērija ir labāka izvēle. BMW 3 sērija degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.9 litriem mazāks nekā Alfa Romeo 145, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar BMW 3 sērija var ietaupīt 285 litrus degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 63 litri | 61 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 920 km kombinētajā ciklā | 700 km kombinētajā ciklā | |
1120 km ārpus pilsētas | 920 km ārpus pilsētas | ||
BMW 3 sērija ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Aizmugures piedziņa (RWD) | Priekšpiedziņa (FWD) | |
Priekšpiedziņas automašīnām (Alfa Romeo 145) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (BMW 3 sērija) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 350'000 km | 290'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos BMW 3 sērija dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 6 gadi | 3 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā BMW 5 sērija, BMW 1 sērija | Izmantots vismaz citiem 4 modeļiem, tai skaitā Alfa Romeo 156, Alfa Romeo 166, Alfa Romeo Spider | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.61 m | 4.06 m | |
Platums: | 1.78 m | 1.71 m | |
Augstums: | 1.38 m | 1.43 m | |
BMW 3 sērija ir lielāks, bet zemāks. BMW 3 sērija ir par 55 cm garāks nekā Alfa Romeo 145, par 7 cm platāks, savukārt augstumā BMW 3 sērija ir par 5 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 210 litri | 320 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
350 litri | 1130 litri | |
Alfa Romeo 145 ir vairāk vietas bagāžai. Neskatoties uz lielāku auto garumu, BMW 3 sērija bagāžas nodalījuma tilpums ir par 110 litriem mazāks nekā Alfa Romeo 145. Tas varētu liecināt, ka BMW 3 sērija vairāk vietas izmantots salonam, attiecīgi vadītājam un pasažieriem varētu būt plašāk un ērtāk. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Alfa Romeo 145 (par 780 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 10 metri | 11 metri | |
BMW 3 sērija apgriešanās diametrs ir par 1 metriem mazāks nekā Alfa Romeo 145, tas nozīmē, ka ar BMW 3 sērija var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Stūres pastiprinātājs: | Elektriskais stūres pastiprinātājs | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | |
Elektriskais stūres pastiprinātājs ir konstruktīvi vienkāršāks, klusāks, tas nodrošina degvielas ekonomiju, plašākas konfigurēšanas iespējas un tādas funkcijas kā automātisko piestūrēšanu un parkošanos. Elektriskā pastiprinātāja trūkumi ir iespējama pārkaršana ilgstošas slodzes apstākļos, kā arī atgriezeniskās saites (izjūtu) trūkums stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 2`025 | 1`765 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | virs vidējās | zema | |
Vidējā cena (€): | 13 200 | 800 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
BMW 3 sērija ir
|
Alfa Romeo 145 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|