BMW 3 sērija 2010 vs Subaru Legacy 2006
Virsbūve: | Kabriolets | Sedans | |
---|---|---|---|
Pārnesumu kārba: | Automāts | Automāts | |
Dzinējs: | 3.0 Benzīns | 3.0 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Ķēdes | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 218 ZS | 245 ZS | |
Griezes moments: | 270 NM | 297 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 8.1 sekundes | 8.2 sekundes | |
BMW 3 sērija dzinēja jauda ir par 27 ZS mazāka nekā Subaru Legacy, savukārt griezes moments ir par 27 NM mazāks nekā Subaru Legacy. Neskatoties uz mazāku jaudu BMW 3 sērija sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.1 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 7.9 | 9.8 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 9.6 l/100km | 11.3 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā BMW 3 sērija ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas BMW 3 sērija degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.9 litriem mazāks nekā Subaru Legacy, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar BMW 3 sērija var ietaupīt 285 litrus degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, BMW 3 sērija degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.7 litriem mazāks nekā Subaru Legacy. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 63 litri | 64 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 790 km kombinētajā ciklā | 650 km kombinētajā ciklā | |
1000 km ārpus pilsētas | 860 km ārpus pilsētas | ||
650 km ar reālo patēriņu | 560 km ar reālo patēriņu | ||
BMW 3 sērija ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Aizmugures piedziņa (RWD) | Pilnpiedziņa (AWD, 4x4) | |
Klīrenss: | 138 mm | 155 mm | |
Dēļ augstāka klīrensa Subaru Legacy var būt labāka caurgājība – var pārbraukt augstākus šķēršļus un ceļa nelīdzenumus. Tajā pašā laikā uz asfalta augstāks klīrenss var samazināt auto stabilitāti un vadāmību, īpaši pie lielākiem ātrumiem. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 420'000 km | 440'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 6 gadi | 6 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots arī BMW 5 sērija | Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā Subaru Outback, Subaru B9 Tribeca | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Subaru Legacy varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | jā | nē | |
BMW 3 sērija dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.61 m | 4.66 m | |
Platums: | 1.78 m | 1.73 m | |
Augstums: | 1.38 m | 1.42 m | |
BMW 3 sērija ir par 5 cm īsāks nekā Subaru Legacy, par 5 cm platāks, savukārt augstumā BMW 3 sērija ir par 4 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 210 litri | 433 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
350 litri | nav datu | |
Subaru Legacy ir vairāk vietas bagāžai. BMW 3 sērija bagāžas nodalījuma tilpums ir par 223 litriem mazāks nekā Subaru Legacy. | |||
Apgriešanās diametrs: | 11 metri | 11.6 metri | |
BMW 3 sērija apgriešanās diametrs ir par 0.6 metriem mazāks nekā Subaru Legacy, tas nozīmē, ka ar BMW 3 sērija var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Stūres pastiprinātājs: | Elektriskais stūres pastiprinātājs | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | |
Elektriskais stūres pastiprinātājs ir konstruktīvi vienkāršāks, klusāks, tas nodrošina degvielas ekonomiju, plašākas konfigurēšanas iespējas un tādas funkcijas kā automātisko piestūrēšanu un parkošanos. Elektriskā pastiprinātāja trūkumi ir iespējama pārkaršana ilgstošas slodzes apstākļos, kā arī atgriezeniskās saites (izjūtu) trūkums stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 2`115 | 2`030 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | virs vidējās | nav datu | |
Vidējā cena (€): | 13 200 | 3000 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
BMW 3 sērija ir
|
Subaru Legacy ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|