BMW X1 2011 vs Mazda CX-5 2012
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.0 Benzīns | 2.0 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Ķēdes | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 184 ZS | 150 ZS | |
Griezes moments: | 270 NM | 210 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 7.4 sekundes | 9.3 sekundes | |
BMW X1 ir dinamiskāks braukšanā. BMW X1 dzinēja jauda ir par 34 ZS lielāka nekā Mazda CX-5, savukārt griezes moments ir par 60 NM lielāks nekā Mazda CX-5. Pateicoties lielākai jaudai BMW X1 sasniedz 100 km/h ātrumu par 1.9 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 7.1 | 6.2 | |
Degvielas patēriņa ziņā Mazda CX-5 ir labāka izvēle. BMW X1 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.9 litriem lielāks nekā Mazda CX-5, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km BMW X1 var nākties iegādāties par 135 litriem vairāk degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 63 litri | 56 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 880 km kombinētajā ciklā | 900 km kombinētajā ciklā | |
1060 km ārpus pilsētas | 1050 km ārpus pilsētas | ||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Aizmugures piedziņa (RWD) | Priekšpiedziņa (FWD) | |
Priekšpiedziņas automašīnām (Mazda CX-5) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (BMW X1) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 300'000 km | 420'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Mazda CX-5 dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 7 gadi | 12 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 8 modeļiem, tai skaitā BMW 5 sērija, BMW 3 sērija, BMW 1 sērija, BMW X3 | Izmantots vismaz citiem 4 modeļiem, tai skaitā Mazda 6, Mazda 3, Mazda MX-5, Mazda CX-3 | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.45 m | 4.54 m | |
Platums: | 1.80 m | 1.84 m | |
Augstums: | 1.55 m | 1.67 m | |
BMW X1 ir mazāks. BMW X1 ir par 9 cm īsāks nekā Mazda CX-5, par 4 cm šaurāks, savukārt augstumā BMW X1 ir par 13 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 420 litri | 463 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1350 litri | 1620 litri | |
Mazda CX-5 ir vairāk vietas bagāžai. BMW X1 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 43 litriem mazāks nekā Mazda CX-5. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Mazda CX-5 (par 270 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 11.8 metri | 11.2 metri | |
BMW X1 apgriešanās diametrs ir par 0.6 metriem lielāks nekā Mazda CX-5, tas nozīmē, ka ar BMW X1 var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 2`035 | 1`945 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | augsta | augsta | |
Mazda CX-5 ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs BMW X1 nopietni defekti konstatēti apmēram 20 procentos gadījumu biežāk nekā Mazda CX-5, attiecīgi Mazda CX-5 kvalitāte varētu būt augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 8200 | 8800 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
BMW X1 ir
|
Mazda CX-5 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|