BMW X1 2010 vs Mazda CX-5 2012
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.0 Dīzelis | 2.2 Dīzelis | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Ķēdes | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 143 ZS | 150 ZS | |
Griezes moments: | 320 NM | 380 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 10.1 sekundes | 9.2 sekundes | |
Mazda CX-5 ir dinamiskāka braukšana. BMW X1 dzinēja jauda ir par 7 ZS mazāka nekā Mazda CX-5, savukārt griezes moments ir par 60 NM mazāks nekā Mazda CX-5. Mazākas jaudas dēļ BMW X1 sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.9 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 5.7 | 4.6 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 6.6 l/100km | 6.9 l/100km | |
Pēc ražotāja specifikācijas BMW X1 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.1 litriem lielāks nekā Mazda CX-5, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km BMW X1 var nākties iegādāties par 165 litriem vairāk degvielas. Taču, ja salīdzinām reālo lietotāju ziņoto degvielas patēriņu, BMW X1 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.3 litriem mazāks nekā Mazda CX-5. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 61 litri | 56 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 1070 km kombinētajā ciklā | 1210 km kombinētajā ciklā | |
1190 km ārpus pilsētas | 1360 km ārpus pilsētas | ||
920 km ar reālo patēriņu | 810 km ar reālo patēriņu | ||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | 4x4 - AWD | Priekšpiedziņa (FWD) | |
BMW X1 ir 4x4: Jauda tiek automātiski sadalīta starp riteņiem atkarībā no apstākļiem, izmantojot hidraulisko daudz disku sajūgu, viskozo sajūgu vai līdzīgu vilces kontroles ierīci. Dažas sistēmas ļauj manuāli bloķēt daudzdisku sajūgu, lai nodrošinātu pastāvīgu visu riteņu piedziņu. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 350'000 km | 380'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 17 gadi | 5 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 6 modeļiem, tai skaitā BMW 5 sērija, BMW 3 sērija, BMW 1 sērija, BMW X3 | Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā Mazda 6, Mazda 3, Mazda CX-7 | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā BMW X1 varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | jā | nē | |
BMW X1 dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.45 m | 4.54 m | |
Platums: | 1.80 m | 1.84 m | |
Augstums: | 1.55 m | 1.71 m | |
BMW X1 ir mazāks. BMW X1 ir par 9 cm īsāks nekā Mazda CX-5, par 4 cm šaurāks, savukārt augstumā BMW X1 ir par 17 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 420 litri | 505 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1350 litri | 1620 litri | |
Mazda CX-5 ir vairāk vietas bagāžai. BMW X1 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 85 litriem mazāks nekā Mazda CX-5. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Mazda CX-5 (par 270 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 11.8 metri | 11.2 metri | |
BMW X1 apgriešanās diametrs ir par 0.6 metriem lielāks nekā Mazda CX-5, tas nozīmē, ka ar BMW X1 var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 2`120 | 2`035 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | augsta | augsta | |
Mazda CX-5 ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs BMW X1 nopietni defekti konstatēti apmēram 20 procentos gadījumu biežāk nekā Mazda CX-5, attiecīgi Mazda CX-5 kvalitāte varētu būt augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 8200 | 9000 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
BMW X1 ir
|
Mazda CX-5 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|