BMW X1 2010 vs Volkswagen Tiguan 2009
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.0 Dīzelis | 2.0 Dīzelis | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Zobsiksnas | |
Parasti dzinēja ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču ķēdes maiņas cena parasti ir augstāka. Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, taču skaļākiem un vairāk vibrācijas radošiem. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 143 ZS | 170 ZS | |
Griezes moments: | 320 NM | 350 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 9.6 sekundes | 8.9 sekundes | |
Volkswagen Tiguan ir dinamiskāka braukšana. BMW X1 dzinēja jauda ir par 27 ZS mazāka nekā Volkswagen Tiguan, savukārt griezes moments ir par 30 NM mazāks nekā Volkswagen Tiguan. Mazākas jaudas dēļ BMW X1 sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.7 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 5.2 | 6.3 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 6.6 l/100km | 7.7 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā BMW X1 ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas BMW X1 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.1 litriem mazāks nekā Volkswagen Tiguan, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar BMW X1 var ietaupīt 165 litrus degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, BMW X1 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.1 litriem mazāks nekā Volkswagen Tiguan. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 61 litri | 64 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 1170 km kombinētajā ciklā | 1010 km kombinētajā ciklā | |
1290 km ārpus pilsētas | 1160 km ārpus pilsētas | ||
920 km ar reālo patēriņu | 830 km ar reālo patēriņu | ||
BMW X1 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Aizmugures piedziņa (RWD) | 4x4 - AWD | |
Volkswagen Tiguan 2007: Jauda tiek automātiski sadalīta starp riteņiem atkarībā no apstākļiem, izmantojot hidraulisko daudz disku sajūgu, viskozo sajūgu vai līdzīgu vilces kontroles ierīci. Dažas sistēmas ļauj manuāli bloķēt daudzdisku sajūgu, lai nodrošinātu pastāvīgu visu riteņu piedziņu. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 350'000 km | 420'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Volkswagen Tiguan dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 17 gadi | 6 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 6 modeļiem, tai skaitā BMW 5 sērija, BMW 3 sērija, BMW 1 sērija, BMW X3 | Izmantots vismaz citiem 8 modeļiem, tai skaitā Volkswagen Passat, Volkswagen Sharan, Audi A3, Skoda Superb | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.45 m | 4.43 m | |
Platums: | 1.80 m | 1.81 m | |
Augstums: | 1.55 m | 1.69 m | |
BMW X1 ir par 3 cm garāks nekā Volkswagen Tiguan, par 1 cm šaurāks, savukārt augstumā BMW X1 ir par 14 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 420 litri | 470 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1350 litri | 1510 litri | |
Volkswagen Tiguan ir vairāk vietas bagāžai. Neskatoties uz lielāku auto garumu, BMW X1 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 50 litriem mazāks nekā Volkswagen Tiguan. Tas varētu liecināt, ka BMW X1 vairāk vietas izmantots salonam, attiecīgi vadītājam un pasažieriem varētu būt plašāk un ērtāk. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Volkswagen Tiguan (par 160 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 11.8 metri | 12 metri | |
BMW X1 apgriešanās diametrs ir par 0.2 metriem mazāks nekā Volkswagen Tiguan. | |||
Pilna masa (kg): | 2`030 | 2`240 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | augsta | vidēja | |
BMW X1 ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Volkswagen Tiguan nopietni defekti konstatēti apmēram 50 procentos gadījumu biežāk nekā BMW X1, attiecīgi BMW X1 kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 8200 | 7200 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
BMW X1 ir
|
Volkswagen Tiguan ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|