LatviešuEnglishEspañol

BMW X1 2009 18d (E84)

BMW X1 2009 2.0 dīzelis apraksts

Apvidus auto BMW X1 2009 18d tika ražots no 2010.gada janvāra līdz 2012.gada decembrim. Tas aprīkots ar četru cilindru 2.0 litru dīzeļdzinēju, kas attīsta 143 zirgspēku jaudu pie 4000 apgriezieniem minūtē un griezes momentu 320 Nm (ņūtonmetri) pie 1750 apgriezieniem minūtē.

Šim 4 cilindru 16 vārstu dzinējam sadales vārpstas piedziņu nodrošina ķēde (Kas ir dzinēja ķēde un siksna? ). Dzinējam ir Common Rail degvielas sistēma un turbīna. Dzinējs atbilst Euro 5 emisiju standartam. Vidējais šī dzinēja resurss (nobraukums līdz nopietnu remontdarbu nepieciešamībai) ir no 220 000 līdz 370 000 kilometriem. Jāņem vērā, ka atkarībā no apkopes dzinēja dzīves ilgums var būt gan lielāks, gan mazāks.
Vairāk informācijas par dzinēju 
BMW N47 dzinējs reizēm tiek dēvēts par sliktāko BMW dzinēju dēļ problēmām ar ķēdi,  ...  Šim BMW X1 2.0 dzinējam rekomendētā eļļas specifikācija ir 5W-30 un eļļas tilpums dzinējā ir 5.2 litri.

BMW X1 2009 18d ir klasiskā aizmugurējo riteņu piedziņa (RWD) un manuālā pārnesumu kārba ar 6 pārnesumiem.
100 kilometru stundā ātrumu BMW X1 2009 18d sasniedz 9.6 sekundēs. Auto maksimālais ātrums ir 200 km/h.

Šī BMW X1 2009 18d modeļa degvielas patēriņš kombinētajā režīmā (gan pilsētā, gan ārpus pilsētas) ir 5.2 litri uz 100km - šī ir ekonomiskākā BMW X1 2009 - 2012 versija, degvielas patēriņš pilsētā - 6.1 l/100km, degvielas patēriņš ārpus pilsētas - 4.7 l/100km. Degvielas bākas tilpums ir 61 litri, tātad kombinētajā režīmā ar vienu bāku varēsiet nobraukt līdz 1160 kilometriem, savukārt braucot tikai ārpus pilsētas - pat līdz 1280 kilometriem.
Pēc lietotāju atsauksmēm reālais šī BMW degvielas patēriņš ikdienā ir vidēji 6.6 litri uz 100 km, kas ir par 27% vairāk, nekā ražotāja norādītais. Vairāk - Reālais BMW X1 degvielas patēriņš.

Ar šādu pašu dzinēju pieejama arī BMW X1 versija ar visu četru riteņu (4x4) piedziņu un manuālo pārnesumu kārbu (BMW X1 2010 2.0 18d MT 4x4), kura ir gausāka, sasniedzot 100 km/h ātrumu par 0.5 sekundēm vēlāk (10.1 sekundēs), bet ražotāja norādītais degvielas patēriņš ir par 0.5 litriem uz 100 km jeb 10 % lielāks - 5.7 litri uz 100 km, savukārt lietotāju ziņotais reālais degvielas patēriņš ir līdzīgs - 6.6 litri uz 100 km.
BMW X1 2.0 servisa informācija un intervāli Eļļas maiņas intervāli, tilpumi un specifikācijas, filtru, sveču, siksnu un tml. servisa informācija
BMW X1 2009

BMW X1 2009 18d tehniskie dati

Modelis: BMW X1 18d
Virsbūves tips: Apvidus
Ražošanas periods: 2010. janvāris ... 2012. decembris 
Dzinējs: 1995 cm3 Dīzelis, 4 cilindri CO2 izmeši: nav datu
Jauda: 143 ZS pie 4000 apgr/min Griezes moments: 320 NM pie 1750 apgr/min
Pārnesumu kārba: Manuālā pārnesumu kārba (6 pārnesumi) Piedziņa: Aizmugures piedziņa (RWD)
Maksimālais ātrums: 200 km/h Paātrinājums 0-100 km/h: 9.6 sekundes
Degvielas patēriņš (l/100km): 5.2 (kombinētais) 6.1 (pilsētā) 4.7 (ārpus pilsētas)
Reālais degvielas patēriņš: 6.6 l/100km (pēc lietotāju atsauksmēm no dažādiem avotiem)
Degvielas bākas tilpums: 61 litri
Auto izmēri: 4.45m (garums) 1.80m (platums) 1.55m (augstums)
Apgriešanās diametrs: 11.8 metri
Sēdvietas: 5 sēdvietas
Bagāžnieka tilpums: 420 litri
Maksimālais bagāžnieka tilpums: 1350 litri (nolaižot aizmugurējos sēdekļus)
Auto svars (pilna masa): 2030 kg

BMW X1 2009 18d dzinējs N47D20

Dzinēja uzticamība un biežākās problēmas:

BMW N47 dzinējs reizēm tiek dēvēts par sliktāko BMW dzinēju dēļ problēmām ar ķēdi, kas mēdz izstiepties jau pie 100 000 km nobraukuma. Turklāt, lai nomainītu ķēdi, dzinējs ir jāizceļ no auto. Ķēdes problēmu cēlonis tika novērsts dzinējiem, kas ražoti pēc 2015. gada. Arī kloķvārpstas demferis šim dzinējam mēdz nekalpot īpaši ilgāk. Dzinēja pārkaršanas dēļ mēdz parādīties plaisas starp cilindriem.
Kopumā šis dzinējs var kalpot aptuveni 220 000 līdz 370 000 km, ja tiek izmantota atbilstošas kvalitātes eļļa un degviela, kā arī regulāri veiktas pārbaudes un apkope.
Dzinējs ir aprīkots ar vārstu hidrauliskajiem kompensatoriem, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus.
Dzinēja tilpums 1995 cm3
Cilindru skaits 4
Cilindra diametrs 84 mm
Virzuļa gājiens 90 mm
Kompresijas pakāpe 16 : 1
Sadales vārpstas piedziņa Ķēdes

Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, parasti ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču bieži vien tie ir skaļāki un vairāk vibrē.

Vairāk servisa informācijas
Dzinēja ķēdes maiņas intervāls 100 000 km (ieteicamais)

Reizēm ražotāji nenorāda dzinēja siksnas nomaiņas intervālu un paredz tām kalpošanas laiku līdz motora kapitālajam remontam. Tomēr sasniedzot rekomendēto maiņas intervālu ieteicams periodiski pārbaudīt ķēdes stāvokli un konstatējot ķēdes pārmērīgu izstiepšanos vai parādoties neraksturīgiem trokšņiem no motora ieteicams ķēdi mainīt.

Degvielas padeves sistēma Common Rail

Common rail degvielas iesmidzināšanas sistēma ir klusāka, videi draudzīgāka un nodrošina degvielas ekonomiju, taču tās uzturēšana un remonts ir dārgāki.

BMW X1 2009 18d eļļas tips 5W-30
Eļļas tilpums 5.2 litri Vairāk servisa informācijas
Dzesēšanas šķidruma tilpums 7.5 litri
Jauda 116 - 177 ZS pie 4000 apgr/min
Griezes moments 260 - 350 NM pie 1750 apgr/min
Ražošanas sākums (gads) 2007
Ražošanas ilgums 17 gadi
Dzinējs uzstādīts arī BMW 5 sērija BMW 3 sērija BMW 1 sērija BMW X3 un 3 citiem modeļiem

Parasti dzinēja izmantošana vairākiem modeļiem un ilgstoša ražošana liecina, ka dzinējs ir kvalitatīvs un tā konstrukcija ir izdevusies.

Visas BMW X1 [2009 - 2012] modifikācijas

Modifikācija Dzinējs Jauda Patēriņš Pārnesumu kārba Piedziņa
BMW X1 2010 2.0 18i Jan 2010 — Dec 2012

Ekonomiskākā benzīna versija pēc reālā patēriņa

2.0 Benzīns 150 ZS 8.2 l/100km Manuālā (6) Aizmugures
BMW X1 2011 2.0 20i Jan 2011 — Dec 2012

Ekonomiskākā benzīna versija

2.0 Benzīns 184 ZS 7.1 l/100km Manuālā (6) Aizmugures
BMW X1 2011 2.0 20i 4x4 Jan 2011 — Dec 2012 2.0 Benzīns 184 ZS 7.7 l/100km Manuālā (6) Pilnpiedziņa
BMW X1 2010 2.0 18d Jan 2010 — Dec 2012

Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija

2.0 Dīzelis 143 ZS 5.2 l/100km Manuālā (6) Aizmugures
BMW X1 2010 2.0 18d 4x4 Jan 2010 — Dec 2012

Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija pēc reālā patēriņa

2.0 Dīzelis 143 ZS 5.7 l/100km Manuālā (6) Pilnpiedziņa
BMW X1 2009 2.0 sDrive20d Jan 2009 — Jan 2012 2.0 Dīzelis 177 ZS 5.3 l/100km Manuālā (6) Aizmugures
BMW X1 2009 2.0 sDrive20d Jan 2009 — Jan 2012 2.0 Dīzelis 177 ZS 5.9 l/100km Automāts (6) Aizmugures
BMW X1 2009 2.0 xDrive20d 4x4 Jan 2009 — Jan 2012 2.0 Dīzelis 177 ZS 5.8 l/100km Manuālā (6) Pilnpiedziņa
BMW X1 2009 2.0 xDrive20d 4x4 Jan 2009 — Jan 2012 2.0 Dīzelis 177 ZS 6.2 l/100km Automāts (6) Pilnpiedziņa
BMW X1 2009 2.0 23d 4x4

Jaudīgākā dīzeļdegvielas versija (204 ZS)

2.0 Dīzelis 204 ZS 6.0 l/100km Manuālā (6) Pilnpiedziņa
BMW X1 2009 2.0 xDrive23d 4x4 Jan 2009 — Jan 2012

Jaudīgākā dīzeļdegvielas versija (204 ZS)

2.0 Dīzelis 204 ZS 6.3 l/100km Automāts (6) Pilnpiedziņa
BMW X1 2010 3.0 25i 4x4 Jan 2010 — Dec 2011 3.0 Benzīns 218 ZS 9.3 l/100km Automāts (6) Pilnpiedziņa
BMW X1 2011 3.0 28i 4x4 Jan 2011 — Dec 2012

Dinamiskākā versija - 100 km/h 6.8 sekundēs

3.0 Benzīns 245 ZS 9.4 l/100km Manuālā (6) Pilnpiedziņa
BMW X1 2009 3.0 xDrive28i 4x4 Jan 2009 — Jan 2012

Dinamiskākā versija - 100 km/h 6.8 sekundēs

3.0 Benzīns 258 ZS 9.4 l/100km Automāts (6) Pilnpiedziņa
Atsauksmes par BMW X1 2009
Alfa Romeo Audi BMW Chevrolet Chrysler Citroen Dacia Dodge Fiat Ford Honda Hyundai Infiniti Isuzu Jaguar Jeep Kia Lada (VAZ) Land Rover Lexus Mazda Mercedes Mini Mitsubishi Moskvich Nissan Opel Peugeot Porsche Renault Rover SAAB Seat Skoda Smart Subaru Suzuki Toyota Volkswagen Volvo
Kontakti un reklāma portālā: [email protected]