BMW X1 2009 23d (E84)
BMW X1 2009 2.0 dīzelis apraksts
Apvidus auto BMW X1 2009 23d tika ražots no 2009.gada janvāra līdz 2012.gada decembrim. Tas aprīkots ar četru cilindru 2.0 litru dīzeļdzinēju, kas attīsta 204 zirgspēku jaudu pie 4400 apgriezieniem minūtē un griezes momentu 400 Nm (ņūtonmetri) pie 2000 apgriezieniem minūtē.
Šim 4 cilindru 16 vārstu dzinējam sadales vārpstas piedziņu nodrošina ķēde (Kas ir dzinēja ķēde un siksna? ). Dzinējam ir Common Rail degvielas sistēma un TwinTurbo turbīna. Dzinējs atbilst Euro 5 emisiju standartam. Dzinēja resurss (nobraukums līdz nepieciešami nopietni remontdarbi vai kapitālais remonts) vidēji ir no 190 līdz 330 tūkstošiem kilometru. Svarīgi atcerēties, ka dzinēja resurss ir ļoti atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes.
Vairāk informācijas par dzinēju
BMW N47 dzinējs reizēm tiek dēvēts par sliktāko BMW dzinēju dēļ problēmām ar ķēdi, ...
Šim BMW X1 2.0 dzinējam rekomendētā eļļas specifikācija ir 5W-30 un eļļas tilpums dzinējā ir 5.2 litri.
BMW X1 2009 23d ir automātiska pilnpiedziņa (AWD) (piedziņa automātiski tiek sadalīta starp riteņu asīm) un manuālā pārnesumu kārba ar 6 pārnesumiem.
100 kilometru stundā ātrumu BMW X1 2009 23d sasniedz 7.3 sekundēs. Auto maksimālais ātrums ir 223 km/h.
Šī BMW X1 2009 23d degvielas patēriņš kombinētajā režīmā (braucot gan pilsētā, gan ārpus pilsētas) ir 6 litri uz 100km, degvielas patēriņš pilsētā - 7.3 l/100km, degvielas patēriņš ārpus pilsētas - 5.2 l/100km. Degvielas bākas tilpums ir 61 litri, tātad kombinētajā režīmā ar vienu bāku varēsiet nobraukt līdz 1000 kilometriem, savukārt braucot tikai ārpus pilsētas - pat līdz 1160 kilometriem.
Pēc lietotāju atsauksmēm reālais šī BMW degvielas patēriņš ikdienā ir vidēji 7.7 litri uz 100 km, kas ir par 28% vairāk, nekā ražotāja norādītais. Vairāk - Reālais BMW X1 degvielas patēriņš.
BMW X1 2009 23d tehniskie dati
Modelis: | BMW X1 23d | ||
---|---|---|---|
Virsbūves tips: | Apvidus | ||
Ražošanas periods: | 2009. janvāris ... 2012. decembris | ||
Dzinējs: | 1995 cm3 Dīzelis, 4 cilindri | CO2 izmeši: | nav datu |
Jauda: | 204 ZS pie 4400 apgr/min | Griezes moments: | 400 NM pie 2000 apgr/min |
Pārnesumu kārba: | Manuālā pārnesumu kārba (6 pārnesumi) | Piedziņa: | Pilnpiedziņa (AWD, 4x4) |
Maksimālais ātrums: | 223 km/h | Paātrinājums 0-100 km/h: | 7.3 sekundes |
Degvielas patēriņš (l/100km): | 6.0 (kombinētais) 7.3 (pilsētā) 5.2 (ārpus pilsētas) | ||
Reālais degvielas patēriņš: | 7.7 l/100km (pēc lietotāju atsauksmēm no dažādiem avotiem) | ||
Degvielas bākas tilpums: | 61 litri | ||
Auto izmēri: | 4.45m (garums) 1.80m (platums) 1.55m (augstums) | ||
Apgriešanās diametrs: | 11.8 metri | ||
Sēdvietas: | 5 sēdvietas | ||
Bagāžnieka tilpums: | 420 litri | ||
Maksimālais bagāžnieka tilpums: | 1350 litri (nolaižot aizmugurējos sēdekļus) | ||
Auto svars (pilna masa): | 2150 kg |
BMW X1 2009 23d dzinējs N47D20T0
Dzinēja uzticamība un biežākās problēmas:
BMW N47 dzinējs reizēm tiek dēvēts par sliktāko BMW dzinēju dēļ problēmām ar ķēdi, kas mēdz izstiepties jau pie 100 000 km nobraukuma. Turklāt, lai nomainītu ķēdi, dzinējs ir jāizceļ no auto. Ķēdes problēmu cēlonis tika novērsts dzinējiem, kas ražoti pēc 2015. gada. Arī kloķvārpstas demferis šim dzinējam mēdz nekalpot īpaši ilgāk. Dzinēja pārkaršanas dēļ mēdz parādīties plaisas starp cilindriem.Kopumā šis dzinējs var kalpot aptuveni 190 000 līdz 330 000 km, ja tiek izmantota atbilstošas kvalitātes eļļa un degviela, kā arī regulāri veiktas pārbaudes un apkope.
Dzinējs ir aprīkots ar vārstu hidrauliskajiem kompensatoriem, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus.
Dzinēja tilpums | 1995 cm3 |
---|---|
Cilindru skaits | 4 |
Cilindra diametrs | 84 mm |
Virzuļa gājiens | 90 mm |
Kompresijas pakāpe | 16.5 : 1 |
Sadales vārpstas piedziņa | Ķēdes Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, parasti ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču bieži vien tie ir skaļāki un vairāk vibrē. Vairāk servisa informācijas |
Dzinēja ķēdes maiņas intervāls | 100 000 km (ieteicamais) Reizēm ražotāji nenorāda dzinēja siksnas nomaiņas intervālu un paredz tām kalpošanas laiku līdz motora kapitālajam remontam. Tomēr sasniedzot rekomendēto maiņas intervālu ieteicams periodiski pārbaudīt ķēdes stāvokli un konstatējot ķēdes pārmērīgu izstiepšanos vai parādoties neraksturīgiem trokšņiem no motora ieteicams ķēdi mainīt. |
Degvielas padeves sistēma | Common Rail Common rail degvielas iesmidzināšanas sistēma ir klusāka, videi draudzīgāka un nodrošina degvielas ekonomiju, taču tās uzturēšana un remonts ir dārgāki. |
BMW X1 2009 23d eļļas tips | 5W-30 |
Eļļas tilpums | 5.2 litri Vairāk servisa informācijas |
Dzesēšanas šķidruma tilpums | 7.9 litri |
Jauda | 204 ZS pie 4400 apgr/min |
Griezes moments | 400 NM pie 2000 apgr/min |
Ražošanas sākums (gads) | 2007 |
Ražošanas ilgums | 17 gadi |
Bieži vien ražošanas pirmajos gados dzinējiem mēdz būt dažādas konstruktīvas problēmas, tāpēc auto ar šo dzinēju ieteicams izvēlēties sākot no 2010. gada. |
|
Dzinējs uzstādīts arī | BMW 1 sērija |
Visbiežāk salīdzināts ar
Visas BMW X1 [2009 - 2012] modifikācijas
Modifikācija | Dzinējs | Jauda | Patēriņš | Pārnesumu kārba | Piedziņa |
---|---|---|---|---|---|
BMW X1 2010 2.0 18i
Jan 2010 — Dec 2012 Ekonomiskākā benzīna versija pēc reālā patēriņa |
2.0 Benzīns | 150 ZS | 8.2 l/100km | Manuālā (6) | Aizmugures |
BMW X1 2011 2.0 20i
Jan 2011 — Dec 2012 Ekonomiskākā benzīna versija |
2.0 Benzīns | 184 ZS | 7.1 l/100km | Manuālā (6) | Aizmugures |
BMW X1 2011 2.0 20i 4x4 Jan 2011 — Dec 2012 | 2.0 Benzīns | 184 ZS | 7.7 l/100km | Manuālā (6) | Pilnpiedziņa |
BMW X1 2010 2.0 18d
Jan 2010 — Dec 2012 Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija |
2.0 Dīzelis | 143 ZS | 5.2 l/100km | Manuālā (6) | Aizmugures |
BMW X1 2010 2.0 18d 4x4
Jan 2010 — Dec 2012 Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija pēc reālā patēriņa |
2.0 Dīzelis | 143 ZS | 5.7 l/100km | Manuālā (6) | Pilnpiedziņa |
BMW X1 2009 2.0 sDrive20d Jan 2009 — Jan 2012 | 2.0 Dīzelis | 177 ZS | 5.3 l/100km | Manuālā (6) | Aizmugures |
BMW X1 2009 2.0 sDrive20d Jan 2009 — Jan 2012 | 2.0 Dīzelis | 177 ZS | 5.9 l/100km | Automāts (6) | Aizmugures |
BMW X1 2009 2.0 xDrive20d 4x4 Jan 2009 — Jan 2012 | 2.0 Dīzelis | 177 ZS | 5.8 l/100km | Manuālā (6) | Pilnpiedziņa |
BMW X1 2009 2.0 xDrive20d 4x4 Jan 2009 — Jan 2012 | 2.0 Dīzelis | 177 ZS | 6.2 l/100km | Automāts (6) | Pilnpiedziņa |
BMW X1 2009 2.0 23d 4x4
Jaudīgākā dīzeļdegvielas versija (204 ZS) |
2.0 Dīzelis | 204 ZS | 6.0 l/100km | Manuālā (6) | Pilnpiedziņa |
BMW X1 2009 2.0 xDrive23d 4x4
Jan 2009 — Jan 2012 Jaudīgākā dīzeļdegvielas versija (204 ZS) |
2.0 Dīzelis | 204 ZS | 6.3 l/100km | Automāts (6) | Pilnpiedziņa |
BMW X1 2010 3.0 25i 4x4 Jan 2010 — Dec 2011 | 3.0 Benzīns | 218 ZS | 9.3 l/100km | Automāts (6) | Pilnpiedziņa |
BMW X1 2011 3.0 28i 4x4
Jan 2011 — Dec 2012 Dinamiskākā versija - 100 km/h 6.8 sekundēs |
3.0 Benzīns | 245 ZS | 9.4 l/100km | Manuālā (6) | Pilnpiedziņa |
BMW X1 2009 3.0 xDrive28i 4x4
Jan 2009 — Jan 2012 Dinamiskākā versija - 100 km/h 6.8 sekundēs |
3.0 Benzīns | 258 ZS | 9.4 l/100km | Automāts (6) | Pilnpiedziņa |