BMW X1 2012 vs Subaru XV 2012
Pārnesumu kārba: | Automāts | Automāts | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.0 Dīzelis | 2.0 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Zobsiksnas | |
Parasti dzinēja ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču ķēdes maiņas cena parasti ir augstāka. Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, taču skaļākiem un vairāk vibrācijas radošiem. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 184 ZS | 150 ZS | |
Griezes moments: | 380 NM | 196 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 7.9 sekundes | 10.7 sekundes | |
BMW X1 ir dinamiskāks braukšanā. BMW X1 dzinēja jauda ir par 34 ZS lielāka nekā Subaru XV, savukārt griezes moments ir par 184 NM lielāks nekā Subaru XV. Pateicoties lielākai jaudai BMW X1 sasniedz 100 km/h ātrumu par 2.8 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 5.0 | 6.6 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 6.8 l/100km | 8.0 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā BMW X1 ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas BMW X1 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.6 litriem mazāks nekā Subaru XV, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar BMW X1 var ietaupīt 240 litrus degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, BMW X1 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.2 litriem mazāks nekā Subaru XV. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 61 litri | 60 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 1220 km kombinētajā ciklā | 900 km kombinētajā ciklā | |
1290 km ārpus pilsētas | 1090 km ārpus pilsētas | ||
890 km ar reālo patēriņu | 750 km ar reālo patēriņu | ||
BMW X1 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Aizmugures piedziņa (RWD) | Pilnpiedziņa (AWD, 4x4) | |
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 330'000 km | 350'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 17 gadi | 16 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 6 modeļiem, tai skaitā BMW 5 sērija, BMW 3 sērija, BMW 1 sērija, BMW X3 | Izmantots vismaz citiem 3 modeļiem, tai skaitā Subaru Forester, Subaru Impreza, Subaru Legacy | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā BMW X1 varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | jā | nē | |
BMW X1 dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.48 m | 4.45 m | |
Platums: | 1.80 m | 1.78 m | |
Augstums: | 1.55 m | 1.57 m | |
Abu automašīnu izmēri ir līdzīgi. BMW X1 ir par 3 cm garāks nekā Subaru XV, par 2 cm platāks, savukārt augstumā BMW X1 ir par 3 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 420 litri | 380 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1350 litri | 1270 litri | |
BMW X1 ir lielāka bagāžas ietilpība. BMW X1 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 40 litriem lielāks nekā Subaru XV. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir BMW X1 (par 80 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 11.8 metri | 10.6 metri | |
BMW X1 apgriešanās diametrs ir par 1.2 metriem lielāks nekā Subaru XV, tas nozīmē, ka ar BMW X1 var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 2`060 | nav datu | |
Drošība: | |||
Aktīvo drošības tehnoloģiju (stabilitātes kontrole, joslu asistents, automātiskā bremzēšana un tml.) testos Subaru XV ir piešķirts augstāks vērtējums. | |||
Kvalitāte: | augsta | nav datu | |
Vidējā cena (€): | 10 600 | 14 800 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
BMW X1 ir
|
Subaru XV ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|