BMW X1 2012 vs Mazda CX-5 2012
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.0 Dīzelis | 2.2 Dīzelis | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Ķēdes | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 218 ZS | 150 ZS | |
Griezes moments: | 450 NM | 380 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 6.8 sekundes | 9.2 sekundes | |
BMW X1 ir dinamiskāks braukšanā. BMW X1 dzinēja jauda ir par 68 ZS lielāka nekā Mazda CX-5, savukārt griezes moments ir par 70 NM lielāks nekā Mazda CX-5. Pateicoties lielākai jaudai BMW X1 sasniedz 100 km/h ātrumu par 2.4 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 5.9 | 4.6 | |
Degvielas patēriņa ziņā Mazda CX-5 ir labāka izvēle. BMW X1 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.3 litriem lielāks nekā Mazda CX-5, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km BMW X1 var nākties iegādāties par 195 litriem vairāk degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 61 litri | 56 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 1030 km kombinētajā ciklā | 1210 km kombinētajā ciklā | |
1220 km ārpus pilsētas | 1360 km ārpus pilsētas | ||
Mazda CX-5 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | 4x4 - AWD | Priekšpiedziņa (FWD) | |
BMW X1 ir 4x4: Jauda tiek automātiski sadalīta starp riteņiem atkarībā no apstākļiem, izmantojot hidraulisko daudz disku sajūgu, viskozo sajūgu vai līdzīgu vilces kontroles ierīci. Dažas sistēmas ļauj manuāli bloķēt daudzdisku sajūgu, lai nodrošinātu pastāvīgu visu riteņu piedziņu. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 280'000 km | 380'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Mazda CX-5 dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 17 gadi | 5 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 6 modeļiem, tai skaitā BMW 5 sērija, BMW 3 sērija, BMW X5, BMW 1 sērija | Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā Mazda 6, Mazda 3, Mazda CX-7 | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā BMW X1 varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | jā | nē | |
BMW X1 dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.48 m | 4.54 m | |
Platums: | 1.80 m | 1.84 m | |
Augstums: | 1.55 m | 1.71 m | |
BMW X1 ir mazāks. BMW X1 ir par 6 cm īsāks nekā Mazda CX-5, par 4 cm šaurāks, savukārt augstumā BMW X1 ir par 17 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 420 litri | 505 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1350 litri | 1620 litri | |
Mazda CX-5 ir vairāk vietas bagāžai. BMW X1 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 85 litriem mazāks nekā Mazda CX-5. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Mazda CX-5 (par 270 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 11.8 metri | 11.2 metri | |
BMW X1 apgriešanās diametrs ir par 0.6 metriem lielāks nekā Mazda CX-5, tas nozīmē, ka ar BMW X1 var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 2`150 | 2`035 | |
Drošība: | |||
Mazda CX-5 ir saņēmis augstāku novērtējumu drošības testos. Aktīvo drošības tehnoloģiju (stabilitātes kontrole, joslu asistents, automātiskā bremzēšana un tml.) testos Mazda CX-5 ir piešķirts augstāks vērtējums. | |||
Kvalitāte: | augsta | virs vidējās | |
BMW X1 ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Mazda CX-5 nopietni defekti konstatēti apmēram 10 procentos gadījumu biežāk nekā BMW X1, attiecīgi BMW X1 kvalitāte varētu būt nedaudz augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 10 600 | 9000 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
BMW X1 ir
|
Mazda CX-5 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|