Chevrolet Captiva 2006 vs Honda CR-V 2004
Pārnesumu kārba: | Automāts | Automāts | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 2.0 Dīzelis | 2.0 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Ķēdes | |
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 150 ZS | 150 ZS | |
Griezes moments: | 320 NM | 190 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 12.2 sekundes | 12 sekundes | |
Chevrolet Captiva un Honda CR-V dzinēju jaudas ir vienādas, taču Chevrolet Captiva griezes moments ir par 130 NM lielāks nekā Honda CR-V. Chevrolet Captiva sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.2 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 8.7 | 9.3 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 10.1 l/100km | 10.6 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Chevrolet Captiva ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Chevrolet Captiva degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.6 litriem mazāks nekā Honda CR-V, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Chevrolet Captiva var ietaupīt 90 litrus degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Chevrolet Captiva degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.5 litriem mazāks nekā Honda CR-V. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 65 litri | 58 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 740 km kombinētajā ciklā | 620 km kombinētajā ciklā | |
890 km ārpus pilsētas | 760 km ārpus pilsētas | ||
640 km ar reālo patēriņu | 540 km ar reālo patēriņu | ||
Chevrolet Captiva ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Pilnpiedziņa (AWD, 4x4) | 4x4 - AWD | |
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 530'000 km | 420'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Chevrolet Captiva dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 5 gadi | 11 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 3 modeļiem, tai skaitā Opel Antara, Chevrolet Epica, Chevrolet Cruze | Izmantots vismaz citiem 3 modeļiem, tai skaitā Honda Civic, Honda Accord, Honda FR-V, Honda Stream | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Honda CR-V varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | jā | nē | |
Chevrolet Captiva dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.64 m | 4.64 m | |
Platums: | 1.85 m | 1.78 m | |
Augstums: | 1.72 m | 1.71 m | |
Chevrolet Captiva un Honda CR-V garums ir praktiski vienāds. | |||
Sēdvietas: | 7 sēdvietas | 5 sēdvietas | |
Bagāžnieka tilpums: | 465 litri | 525 litri | |
Bagāžnieka tilpums ar 7 sēdvietām: | 465 litri | nav datu | |
Bagāžnieka tilpums ar 5 sēdvietām: | 465 litri | 525 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
930 litri | 952 litri | |
Versijā ar 5 sēdvietām lielāks bagāžnieka tilpums ir Honda CR-V (par 60 litriem). Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Honda CR-V (par 22 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 11.5 metri | 10.4 metri | |
Chevrolet Captiva apgriešanās diametrs ir par 1.1 metriem lielāks nekā Honda CR-V, tas nozīmē, ka ar Chevrolet Captiva var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 2`505 | 1`910 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | Chevrolet Captiva ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Honda CR-V nopietni defekti konstatēti apmēram 20 procentos gadījumu biežāk nekā Chevrolet Captiva, attiecīgi Chevrolet Captiva kvalitāte varētu būt augstāka. | ||
Vidējā cena (€): | 4200 | 2800 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Chevrolet Captiva ir
|
Honda CR-V ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|