LatviešuEnglishEspañol

Honda CR-V 2004 2.0i Automatic

Honda CR-V 2004 2.0 benzīns apraksts

Apvidus auto Honda CR-V 2004 2.0i Automatic tika ražots no 2004.gada novembra līdz 2006.gada decembrim. Tas aprīkots ar četru cilindru 2.0 litru benzīna dzinēju, kas attīsta 150 zirgspēku jaudu pie 6500 apgriezieniem minūtē un griezes momentu 190 Nm (ņūtonmetri) pie 4000 apgriezieniem minūtē.

Šim 4 cilindru 16 vārstu dzinējam sadales vārpstas piedziņu nodrošina ķēde (Kas ir dzinēja ķēde un siksna? ). Dzinējam ir degvielas iešprice bez turbīnas. Ir pieejamas Euro 3 un Euro 4 emisiju standartiem atbilstošas dzinēja versijas. Vidējais šī dzinēja resurss (nobraukums līdz nopietnu remontdarbu nepieciešamībai) ir no 270 000 līdz 450 000 kilometriem. Jāatceras - dzinēja resurss ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto materiālu (eļļu, degvielas un tml.) kvalitātes.
Vairāk informācijas par dzinēju 
2001. gadā Honda ieviesa K sērijas dzinēju līniju. Dzinējam ir 16 vārstu alumīnija cilindru galva bez hidrauliskajiem kompensatoriem, individuālās aizdedzes spoles, VTC fāzu regulatoru ieplūdes pusē un motora sadales  ...  Šim Honda CR-V 2.0 dzinējam rekomendētā eļļas specifikācija ir 5W-30 un eļļas tilpums dzinējā ir 4.2 litri.

Honda CR-V 2004 2.0i Automatic ir automātiska pilnpiedziņa (AWD) (piedziņa automātiski tiek sadalīta starp riteņu asīm) un automātiskā pārnesumu kārba ar 4 pārnesumiem.
100 kilometru stundā ātrumu Honda CR-V 2004 2.0i Automatic sasniedz 12 sekundēs. Auto maksimālais ātrums ir 167 km/h.

Šī Honda CR-V 2004 2.0i Automatic modeļa degvielas patēriņš kombinētajā režīmā (gan pilsētā, gan ārpus pilsētas) ir 9.3 litri uz 100km, degvielas patēriņš pilsētā - 12.3 l/100km, degvielas patēriņš ārpus pilsētas - 7.6 l/100km. Degvielas bākas tilpums ir 58 litri, tātad kombinētajā režīmā ar vienu bāku varēsiet nobraukt līdz 620 kilometriem, savukārt braucot tikai ārpus pilsētas - pat līdz 760 kilometriem.
Pēc lietotāju atsauksmēm reālais šī Honda degvielas patēriņš ikdienā ir vidēji 10.6 litri uz 100 km, kas ir par 14% vairāk, nekā ražotāja norādītais. Vairāk - Reālais Honda CR-V degvielas patēriņš.

Ar šādu pašu dzinēju pieejama arī Honda CR-V versija ar manuālo pārnesumu kārbu (Honda CR-V 2004 2.0i MT 4x4), kura ir dinamiskāka - tā sasniedz 100 km/h ātrumu par 1.2 sekundēm ātrāk (10.8 sekundēs), turklāt ir ekonomiskāka - tās ražotāja norādītais degvielas patēriņš ir par 0.3 litriem uz 100 km jeb 3 % mazāks - 9.0 litri uz 100 km, savukārt lietotāju ziņotais reālais degvielas patēriņš ir par 0.6 litriem uz 100 km jeb 6 % mazāks - 10.0 litri uz 100 km.
Honda CR-V 2.0 servisa informācija un intervāli Eļļas maiņas intervāli, tilpumi un specifikācijas, filtru, sveču, siksnu un tml. servisa informācija
Honda CR-V 2004

Honda CR-V 2004 2.0i Automatic tehniskie dati

Modelis: Honda CR-V 2.0i Automatic
Virsbūves tips: Apvidus
Ražošanas periods: 2004. novembris ... 2006. decembris 
Dzinējs: 1998 cm3 Benzīns, 4 cilindri CO2 izmeši: 221 g/km
Jauda: 150 ZS pie 6500 apgr/min Griezes moments: 190 NM pie 4000 apgr/min
Pārnesumu kārba: Automātiskā pārnesumu kārba (4 pārnesumi) Piedziņa: Pilnpiedziņa (AWD, 4x4)
Maksimālais ātrums: 167 km/h Paātrinājums 0-100 km/h: 12.0 sekundes
Degvielas patēriņš (l/100km): 9.3 (kombinētais) 12.3 (pilsētā) 7.6 (ārpus pilsētas)
Reālais degvielas patēriņš: 10.6 l/100km (pēc lietotāju atsauksmēm no dažādiem avotiem)
Degvielas bākas tilpums: 58 litri
Auto izmēri: 4.64m (garums) 1.78m (platums) 1.71m (augstums)
Apgriešanās diametrs: 10.4 metri
Sēdvietas: 5 sēdvietas
Bagāžnieka tilpums: 525 litri
Maksimālais bagāžnieka tilpums: 952 litri (nolaižot aizmugurējos sēdekļus)
Auto svars (pilna masa): 1910 kg

Honda CR-V 2004 2.0i Automatic dzinējs K20A1, K20A3, K20A4, K20A6

Dzinēja uzticamība un biežākās problēmas:

2001. gadā Honda ieviesa K sērijas dzinēju līniju. Dzinējam ir 16 vārstu alumīnija cilindru galva bez hidrauliskajiem kompensatoriem, individuālās aizdedzes spoles, VTC fāzu regulatoru ieplūdes pusē un motora sadales ķēdi. Standarta versijas tika aprīkotas ar plastmasas ieplūdes kolektoru ar maināmu ģeometriju un VTEC sistēmu ieplūdes pusē, savukārt sporta modifikācijās bija alumīnija kolektors un VTEC abās sadales vārpstās.

Viena no zināmajām šīs dzinēju sērijas vājajām vietām ir priekšlaicīgs izplūdes sadales vārpstas nodilums, kas galvenokārt skar versijas bez VTEC izplūdes pusē. Lai novērstu pārmērīgu nodilumu, ir būtiski izmantot ieteikto eļļas viskozitāti un pārbaudīt vārstu atstarpes ik pēc 40 000 km.

Dzinējs ir ļoti jutīgs pret apkopes intervāliem, jo netīra eļļa aizsprosto VTC fāzu regulatora un i-VTEC vadības vārsta sietiņus. Pēc 200 000 km var rasties fāzu nobīdes sakarā ar ķēdes izstiepšanos vai VTC sistēmas nolietojumu.

Eļļas patēriņš ir vēl viena problēma. Tāpat kā daudziem alumīnija dzinējiem, tam ir nosliece uz pārkaršanu, un tā plānie virzuļu gredzeni bieži iestrēgst. Zems eļļas līmenis var izraisīt klaņu gultņu bojājumus, tāpēc regulāra eļļas līmeņa pārbaude ir būtiska.

K20A dzinēja motora sadales ķēde mēdz izstiepties, īpaši pēc 200 000 km. Lai gan izstiepta ķēde ne vienmēr rada troksni, to var diagnosticēt, pārbaudot hidrauliskā spriegotāja virzuli. Vēl viena metode ir laika atzīmju salīdzināšana uz sadales vārpstu zobratiem un kloķvārpstas skriemeļa.

Citas bieži sastopamās problēmas ietver ieplūdes kolektora maināmā garuma sistēmas iestrēgšanu, eļļas noplūdes no priekšējā kloķvārpstas blīvslēga un i-VTEC vadības vārsta, kā arī nestabilu tukšgaitu, ko izraisa netīrs droseļvārsts vai tukšgaitas gaisa vadības vārsts.
Kopumā šis dzinējs var kalpot aptuveni 270 000 līdz 450 000 km, ja tiek izmantota atbilstošas kvalitātes eļļa un degviela, kā arī regulāri veiktas pārbaudes un apkope.
Dzinēja tilpums 1998 cm3
Cilindru skaits 4
Cilindra diametrs 86 mm
Virzuļa gājiens 86 mm
Kompresijas pakāpe 9.7 : 1
Sadales vārpstas piedziņa Ķēdes

Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, parasti ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču bieži vien tie ir skaļāki un vairāk vibrē.

Vairāk servisa informācijas
Dzinēja ķēdes maiņas intervāls 200 000 km (ieteicamais)

Reizēm ražotāji nenorāda dzinēja siksnas nomaiņas intervālu un paredz tām kalpošanas laiku līdz motora kapitālajam remontam. Tomēr sasniedzot rekomendēto maiņas intervālu ieteicams periodiski pārbaudīt ķēdes stāvokli un konstatējot ķēdes pārmērīgu izstiepšanos vai parādoties neraksturīgiem trokšņiem no motora ieteicams ķēdi mainīt.

Degvielas padeves sistēma Iešprice
Honda CR-V 2004 2.0i Automatic eļļas tips 5W-30
Eļļas tilpums 4.2 litri Vairāk servisa informācijas
Dzesēšanas šķidruma tilpums 5.3 litri
Jauda 150 - 160 ZS pie 6500 apgr/min
Griezes moments 180 - 190 NM pie 4000 apgr/min
Ražošanas sākums (gads) 2001
Ražošanas ilgums 10 gadi
Dzinējs uzstādīts arī Honda Civic Honda Accord Honda FR-V Honda Stream

Parasti dzinēja izmantošana vairākiem modeļiem un ilgstoša ražošana liecina, ka dzinējs ir kvalitatīvs un tā konstrukcija ir izdevusies.

Visas Honda CR-V [2004 - 2006] modifikācijas

Modifikācija Dzinējs Jauda Patēriņš Pārnesumu kārba
Honda CR-V 2004 2.0i 4x4 Nov 2004 — Dec 2006

Ekonomiskākā benzīna versija

2.0 Benzīns 150 ZS 9.0 l/100km Manuālā (5)
Honda CR-V 2004 2.0i Automatic 4x4 Nov 2004 — Dec 2006

Vienīgā versija ar automātisko kārbu

2.0 Benzīns 150 ZS 9.3 l/100km Automāts (4)
Honda CR-V 2004 2.2i CTDi 4x4 Nov 2004 — Dec 2006

Dinamiskākā versija - 100 km/h 10.6 sekundēs

2.2 Dīzelis 140 ZS 6.7 l/100km Manuālā (6)
Honda CR-V 2004 2.4 i 16V LX 4x4

Jaudīgākā benzīna versija (162 ZS)

2.4 Benzīns 162 ZS 10.1 l/100km Manuālā (5)
Atsauksmes par Honda CR-V 2004
Alfa Romeo Audi BMW Chevrolet Chrysler Citroen Dacia Dodge Fiat Ford Honda Hyundai Infiniti Isuzu Jaguar Jeep Kia Lada (VAZ) Land Rover Lexus Mazda Mercedes Mini Mitsubishi Moskvich Nissan Opel Peugeot Porsche Renault Rover SAAB Seat Skoda Smart Subaru Suzuki Toyota Volkswagen Volvo
Kontakti un reklāma portālā: [email protected]