Chrysler Crossfire 2003 vs Alfa Romeo GT 2004
Pārnesumu kārba: | Automāts | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 3.2 Benzīns | 1.9 Dīzelis | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Zobsiksnas | |
Parasti dzinēja ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču ķēdes maiņas cena parasti ir augstāka. Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, taču skaļākiem un vairāk vibrācijas radošiem. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 218 ZS | 150 ZS | |
Griezes moments: | 310 NM | 305 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 6.5 sekundes | 9.6 sekundes | |
Chrysler Crossfire ir dinamiskāks braukšanā. Chrysler Crossfire dzinēja jauda ir par 68 ZS lielāka nekā Alfa Romeo GT, savukārt griezes moments ir par 5 NM lielāks nekā Alfa Romeo GT. Pateicoties lielākai jaudai Chrysler Crossfire sasniedz 100 km/h ātrumu par 3.1 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 10.1 | 6.7 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 10.9 l/100km | 6.6 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Alfa Romeo GT ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Chrysler Crossfire degvielas patēriņš uz 100 km ir par 3.4 litriem lielāks nekā Alfa Romeo GT, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Chrysler Crossfire var nākties iegādāties par 510 litriem vairāk degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Chrysler Crossfire degvielas patēriņš uz 100 km ir par 4.3 litriem lielāks nekā Alfa Romeo GT. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 60 litri | 63 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 590 km kombinētajā ciklā | 940 km kombinētajā ciklā | |
770 km ārpus pilsētas | 1160 km ārpus pilsētas | ||
550 km ar reālo patēriņu | 950 km ar reālo patēriņu | ||
Alfa Romeo GT ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Aizmugures piedziņa (RWD) | Priekšpiedziņa (FWD) | |
Priekšpiedziņas automašīnām (Alfa Romeo GT) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (Chrysler Crossfire) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 480'000 km | 420'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Chrysler Crossfire dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 10 gadi | 7 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 8 modeļiem, tai skaitā Mercedes C klase, Mercedes E klase, Mercedes ML | Izmantots vismaz citiem 2 modeļiem, tai skaitā Alfa Romeo 147, Fiat Bravo | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Chrysler Crossfire varētu būt labāka izvēle. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.06 m | 4.49 m | |
Platums: | 1.77 m | 1.76 m | |
Augstums: | 1.30 m | 1.37 m | |
Chrysler Crossfire ir par 43 cm īsāks nekā Alfa Romeo GT, par 1 cm platāks, savukārt augstumā Chrysler Crossfire ir par 7 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 215 litri | 320 litri | |
Alfa Romeo GT ir vairāk vietas bagāžai. Chrysler Crossfire bagāžas nodalījuma tilpums ir par 105 litriem mazāks nekā Alfa Romeo GT. | |||
Apgriešanās diametrs: | 10.3 metri | 11.5 metri | |
Chrysler Crossfire apgriešanās diametrs ir par 1.2 metriem mazāks nekā Alfa Romeo GT, tas nozīmē, ka ar Chrysler Crossfire var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 1`665 | 1`750 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | nav datu | nav datu | |
Vidējā cena (€): | 6000 | 2200 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Chrysler Crossfire ir
|
Alfa Romeo GT ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|