Citroen C3 Picasso 2013 vs Ford B-Max 2012
Pārnesumu kārba: | Automāts | Automāts | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.6 Benzīns | 1.6 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Ķēdes | Zobsiksnas | |
Parasti dzinēja ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču ķēdes maiņas cena parasti ir augstāka. Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, taču skaļākiem un vairāk vibrācijas radošiem. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 115 ZS | 105 ZS | |
Griezes moments: | 160 NM | 150 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 12.7 sekundes | 12.1 sekundes | |
Citroen C3 Picasso dzinēja jauda ir par 10 ZS lielāka nekā Ford B-Max, savukārt griezes moments ir par 10 NM lielāks nekā Ford B-Max. Neskatoties uz lielāku jaudu Citroen C3 Picasso sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.6 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 5.9 | 6.4 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 7.5 l/100km | 8.7 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Citroen C3 Picasso ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Citroen C3 Picasso degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.5 litriem mazāks nekā Ford B-Max, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Citroen C3 Picasso var ietaupīt 75 litrus degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Citroen C3 Picasso degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.2 litriem mazāks nekā Ford B-Max. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 50 litri | 48 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 840 km kombinētajā ciklā | 750 km kombinētajā ciklā | |
1080 km ārpus pilsētas | 940 km ārpus pilsētas | ||
660 km ar reālo patēriņu | 550 km ar reālo patēriņu | ||
Citroen C3 Picasso ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Motori | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 9 gadi | 8 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots tikai šim modelim | Izmantots vismaz citiem 3 modeļiem, tai skaitā Ford Focus, Ford C-Max, Ford Fiesta | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Ford B-Max varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | jā | nē | |
Citroen C3 Picasso dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.10 m | 4.08 m | |
Platums: | 1.77 m | 1.75 m | |
Augstums: | 1.63 m | 1.60 m | |
Abu automašīnu izmēri ir līdzīgi. Citroen C3 Picasso ir par 2 cm garāks nekā Ford B-Max, par 2 cm platāks, savukārt augstumā Citroen C3 Picasso ir par 3 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 385 litri | 318 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1506 litri | 1386 litri | |
Citroen C3 Picasso ir lielāka bagāžas ietilpība. Citroen C3 Picasso bagāžas nodalījuma tilpums ir par 67 litriem lielāks nekā Ford B-Max. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Citroen C3 Picasso (par 120 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 10.6 metri | 10.5 metri | |
Citroen C3 Picasso apgriešanās diametrs ir par 0.1 metriem lielāks nekā Ford B-Max. | |||
Pilna masa (kg): | 1`769 | 1`830 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | vidēja | vidēja | |
Ford B-Max ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Citroen C3 Picasso nopietni defekti konstatēti apmēram 15 procentos gadījumu biežāk nekā Ford B-Max, attiecīgi Ford B-Max kvalitāte varētu būt augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 4800 | 7200 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Citroen C3 Picasso ir
|
Ford B-Max ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|