Ford B-MAX 2012 1.6 Ti-VCT
Ford B-Max 2012 1.6 benzīns apraksts
Minivens Ford B-MAX 2012 1.6 Ti-VCT tika ražots no 2012.gada janvāra līdz 2017.gada decembrim. Tas aprīkots ar četru cilindru 1.6 litru benzīna dzinēju, kas attīsta 105 zirgspēku jaudu pie 6000 apgriezieniem minūtē un griezes momentu 150 Nm (ņūtonmetri) pie 4000 apgriezieniem minūtē.
Šim 4 cilindru 16 vārstu dzinējam sadales vārpstas piedziņu nodrošina siksna (Kas ir dzinēja ķēde un siksna? ). Dzinējam ir degvielas iešprice, tas ir atmosfēriskais dzinējs (bez turbīnas). Ir pieejamas Euro 5 un Euro 6 emisiju standartiem atbilstošas dzinēja versijas. Dzinēja resurss (nobraukums līdz nepieciešami nopietni remontdarbi vai kapitālais remonts) vidēji ir no 290 līdz 490 tūkstošiem kilometru. Svarīgi atcerēties, ka dzinēja resurss ir ļoti atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes.
Vairāk informācijas par dzinēju
Šim Ford B-Max 1.6 dzinējam rekomendētā eļļas specifikācija ir 5W-30 un eļļas tilpums dzinējā ir 4.05 litri.
Ford B-MAX 2012 1.6 Ti-VCT ir priekšējo riteņu piedziņa (FWD) un automātiskā pārnesumu kārba ar 6 pārnesumiem.
100 kilometru stundā ātrumu Ford B-MAX 2012 1.6 Ti-VCT sasniedz 12.1 sekundēs. Auto maksimālais ātrums ir 180 km/h.
Šī Ford B-MAX 2012 1.6 Ti-VCT degvielas patēriņš kombinētajā režīmā (braucot gan pilsētā, gan ārpus pilsētas) ir 6.4 litri uz 100km, degvielas patēriņš pilsētā - 8.6 l/100km, degvielas patēriņš ārpus pilsētas - 5.1 l/100km. Degvielas bākas tilpums ir 48 litri, tātad kombinētajā režīmā ar vienu bāku varēsiet nobraukt līdz 740 kilometriem, savukārt braucot tikai ārpus pilsētas - pat līdz 940 kilometriem.
Pēc lietotāju atsauksmēm reālais šī Ford degvielas patēriņš ikdienā ir vidēji 8.7 litri uz 100 km, kas ir par 36% vairāk, nekā ražotāja norādītais. Vairāk - Reālais Ford B-Max degvielas patēriņš.
Ford B-Max drošība
Drošības testos Ford B-Max ir ieguvis 5 zvaigznes no piecām, tā drošība ir ļoti augsta.
Pieaugušo (vadītāja un pasažieru) drošība Ford B-Max saņēmusi lielisku vērtējumu 92 no 100, bērnu drošība: ļoti labu vērtējumu - 84 no 100, par gājēju aizsardzību Ford B-Max saņēmis 67 no 100.
Ford B-Max drošības aprīkojums novērtēts kā labs - 71 procenti no 100.
Ford B-MAX 2012 1.6 Ti-VCT tehniskie dati
Modelis: | Ford B-MAX 1.6 Ti-VCT | ||
---|---|---|---|
Virsbūves tips: | Minivens | ||
Ražošanas periods: | 2012. janvāris ... 2017. decembris | ||
Dzinējs: | 1596 cm3 Benzīns, 4 cilindri | CO2 izmeši: | 149 g/km |
Jauda: | 105 ZS pie 6000 apgr/min | Griezes moments: | 150 NM pie 4000 apgr/min |
Pārnesumu kārba: | Automātiskā pārnesumu kārba (6 pārnesumi) | Piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) |
Maksimālais ātrums: | 180 km/h | Paātrinājums 0-100 km/h: | 12.1 sekundes |
Degvielas patēriņš (l/100km): | 6.4 (kombinētais) 8.6 (pilsētā) 5.1 (ārpus pilsētas) | ||
Reālais degvielas patēriņš: | 8.7 l/100km (pēc lietotāju atsauksmēm no dažādiem avotiem) | ||
Degvielas bākas tilpums: | 48 litri | ||
Auto izmēri: | 4.08m (garums) 1.75m (platums) 1.60m (augstums) | ||
Apgriešanās diametrs: | 10.5 metri | ||
Sēdvietas: | 5 sēdvietas | ||
Bagāžnieka tilpums: | 318 litri | ||
Maksimālais bagāžnieka tilpums: | 1386 litri (nolaižot aizmugurējos sēdekļus) | ||
Auto svars (pilna masa): | 1830 kg |
Ford B-MAX 2012 1.6 Ti-VCT dzinējs IQDB
Dzinēja uzticamība:
Kopumā šis dzinējs var kalpot aptuveni 290 000 līdz 490 000 km, ja tiek izmantota atbilstošas kvalitātes eļļa un degviela, kā arī regulāri veiktas pārbaudes un apkope.Dzinēja tilpums | 1596 cm3 |
---|---|
Cilindru skaits | 4 |
Cilindra diametrs | 79 mm |
Virzuļa gājiens | 81.4 mm |
Kompresijas pakāpe | 11 : 1 |
Sadales vārpstas piedziņa | Zobsiksnas Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un rada mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi, taču siksna parasti ir jāmaina biežāk un tās plīšanas risks ir augstāks. |
Degvielas padeves sistēma | Iešprice |
Ford B-MAX 2012 1.6 Ti-VCT eļļas tips | 5W-30 |
Eļļas tilpums | 4.05 litri |
Jauda | 105 ZS pie 6000 apgr/min |
Griezes moments | 150 NM pie 4000 apgr/min |
Ražošanas sākums (gads) | 2011 |
Ražošanas ilgums | 8 gadi |
Bieži vien ražošanas pirmajos gados dzinējiem mēdz būt dažādas konstruktīvas problēmas, tāpēc auto ar šo dzinēju ieteicams izvēlēties sākot no 2014. gada. |
|
Dzinējs uzstādīts arī | Ford Focus Ford C-Max Ford Fiesta |
Parasti dzinēja izmantošana vairākiem modeļiem un ilgstoša ražošana liecina, ka dzinējs ir kvalitatīvs un tā konstrukcija ir izdevusies. |
Visas Ford B-Max minivena [2012 - 2017] modifikācijas
Modifikācija | Dzinējs | Jauda | Patēriņš | Pārnesumu kārba |
---|---|---|---|---|
Ford B-MAX 2012 1.0 EcoBoost 100 Hp
Ekonomiskākā benzīna versija |
1.0 Benzīns | 100 ZS | 4.9 l/100km | Manuālā (5) |
Ford B-MAX 2012 1.0 EcoBoost 120 Hp
Jan 2012 — Dec 2012 Dinamiskākā versija - 100 km/h 11.2 sekundēs |
1.0 Benzīns | 120 ZS | 4.9 l/100km | Manuālā (5) |
Ford B-Max 2012 1.4 Duratec | 1.4 Benzīns | 90 ZS | 6.0 l/100km | Manuālā (5) |
Ford B-Max 2012 1.5 TDCi 75 Hp
Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija |
1.5 Dīzelis | 75 ZS | 3.8 l/100km | Manuālā (5) |
Ford B-Max 2012 1.5 TDCi 95 Hp
Jaudīgākā dīzeļdegvielas versija (95 ZS) |
1.5 Dīzelis | 95 ZS | 3.8 l/100km | Manuālā (5) |
Ford B-MAX 2012 1.6 Ti-VCT
Vienīgā versija ar automātisko kārbu |
1.6 Benzīns | 105 ZS | 6.4 l/100km | Automāts (6) |
Ford B-MAX 2012 1.6 TDCi
Jan 2012 — Dec 2012 Jaudīgākā dīzeļdegvielas versija (95 ZS) |
1.6 Dīzelis | 95 ZS | 4.0 l/100km | Manuālā (5) |