Ford B-Max 2012 vs Citroen C3 Picasso 2013
Pārnesumu kārba: | Automāts | Automāts | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.6 Benzīns | 1.6 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Ķēdes | |
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 105 ZS | 115 ZS | |
Griezes moments: | 150 NM | 160 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 12.1 sekundes | 12.7 sekundes | |
Ford B-Max dzinēja jauda ir par 10 ZS mazāka nekā Citroen C3 Picasso, savukārt griezes moments ir par 10 NM mazāks nekā Citroen C3 Picasso. Neskatoties uz mazāku jaudu Ford B-Max sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.6 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 6.4 | 5.9 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 8.7 l/100km | 7.5 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Citroen C3 Picasso ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Ford B-Max degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.5 litriem lielāks nekā Citroen C3 Picasso, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Ford B-Max var nākties iegādāties par 75 litriem vairāk degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Ford B-Max degvielas patēriņš uz 100 km ir par 1.2 litriem lielāks nekā Citroen C3 Picasso. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 48 litri | 50 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 750 km kombinētajā ciklā | 840 km kombinētajā ciklā | |
940 km ārpus pilsētas | 1080 km ārpus pilsētas | ||
550 km ar reālo patēriņu | 660 km ar reālo patēriņu | ||
Citroen C3 Picasso ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Motori | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 8 gadi | 9 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 3 modeļiem, tai skaitā Ford Focus, Ford C-Max, Ford Fiesta | Izmantots tikai šim modelim | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Ford B-Max varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | nē | jā | |
Citroen C3 Picasso dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.08 m | 4.10 m | |
Platums: | 1.75 m | 1.77 m | |
Augstums: | 1.60 m | 1.63 m | |
Abu automašīnu izmēri ir līdzīgi. Ford B-Max ir par 2 cm īsāks nekā Citroen C3 Picasso, par 2 cm šaurāks, savukārt augstumā Ford B-Max ir par 3 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 318 litri | 385 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1386 litri | 1506 litri | |
Citroen C3 Picasso ir vairāk vietas bagāžai. Ford B-Max bagāžas nodalījuma tilpums ir par 67 litriem mazāks nekā Citroen C3 Picasso. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Citroen C3 Picasso (par 120 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 10.5 metri | 10.6 metri | |
Ford B-Max apgriešanās diametrs ir par 0.1 metriem mazāks nekā Citroen C3 Picasso. | |||
Pilna masa (kg): | 1`830 | 1`769 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | vidēja | vidēja | |
Ford B-Max ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Citroen C3 Picasso nopietni defekti konstatēti apmēram 15 procentos gadījumu biežāk nekā Ford B-Max, attiecīgi Ford B-Max kvalitāte varētu būt augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 7200 | 4800 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Ford B-Max ir
|
Citroen C3 Picasso ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|