Citroen C3 2006 vs Toyota Yaris 2005
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.4 Benzīns | 1.3 Benzīns | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 90 ZS | 87 ZS | |
Griezes moments: | 133 NM | 121 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 13 sekundes | 11.5 sekundes | |
Citroen C3 dzinēja jauda ir par 3 ZS lielāka nekā Toyota Yaris, savukārt griezes moments ir par 12 NM lielāks nekā Toyota Yaris. Neskatoties uz lielāku jaudu Citroen C3 sasniedz 100 km/h ātrumu par 1.5 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 6.0 | 6.0 | |
Degvielas bākas tilpums: | 45 litri | 42 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 750 km kombinētajā ciklā | 700 km kombinētajā ciklā | |
630 km ar reālo patēriņu | 660 km ar reālo patēriņu | ||
Izmēri | |||
Garums: | 3.85 m | 3.75 m | |
Platums: | 1.67 m | 1.70 m | |
Augstums: | 1.52 m | 1.53 m | |
Citroen C3 ir par 10 cm garāks nekā Toyota Yaris, par 3 cm šaurāks, savukārt augstumā Citroen C3 ir par 1 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 305 litri | 275 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1150 litri | nav datu | |
Citroen C3 ir lielāka bagāžas ietilpība. Citroen C3 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 30 litriem lielāks nekā Toyota Yaris. | |||
Apgriešanās diametrs: | 11.2 metri | 9.4 metri | |
Citroen C3 apgriešanās diametrs ir par 1.8 metriem lielāks nekā Toyota Yaris, tas nozīmē, ka ar Citroen C3 var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | nav datu | 900 | |
Drošība: | |||
Kvalitāte: | zem vidējās | virs vidējās | |
Toyota Yaris ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Citroen C3 nopietni defekti konstatēti apmēram 30 procentos gadījumu biežāk nekā Toyota Yaris, attiecīgi Toyota Yaris kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 1600 | 2000 | |
Novērtējums lietotāju atsauksmēs: | 6.5/10 | 10.0/10 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Citroen C3 ir
|
Toyota Yaris ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|