Citroen C6 2007 vs Peugeot 3008 2009
Virsbūve: | Hečbeks | Apvidus | |
---|---|---|---|
Krosoveriem un apvidus auto ir labāka caurgājība (lielāks klīrenss, var būt 4x4 piedziņa), tie ir piemērotāki braukšanai pa ceļiem bez seguma un lauku apvidos. Turklāt autovadītāja sēdvieta krosoveros un apvidus auto ir augstāk, kas nodrošina labāku redzamību arī pilsētā. Parasti tas notiek uz lielāka degvielas patēriņa un augstāku uzturēšanas izmaksu rēķina. | |||
Pārnesumu kārba: | Automāts | Automāts | |
Dzinējs: | 2.2 Dīzelis | 2.0 Dīzelis | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 170 ZS | 163 ZS | |
Griezes moments: | 400 NM | 340 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 11.2 sekundes | 10.2 sekundes | |
Citroen C6 dzinēja jauda ir par 7 ZS lielāka nekā Peugeot 3008, savukārt griezes moments ir par 60 NM lielāks nekā Peugeot 3008. Neskatoties uz lielāku jaudu Citroen C6 sasniedz 100 km/h ātrumu par 1 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 7.6 | 6.7 | |
Degvielas patēriņa ziņā Peugeot 3008 ir labāka izvēle. Citroen C6 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.9 litriem lielāks nekā Peugeot 3008, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Citroen C6 var nākties iegādāties par 135 litriem vairāk degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 72 litri | 60 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 940 km kombinētajā ciklā | 890 km kombinētajā ciklā | |
1220 km ārpus pilsētas | 1090 km ārpus pilsētas | ||
Citroen C6 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.91 m | 4.37 m | |
Platums: | 1.86 m | 1.84 m | |
Augstums: | 1.46 m | 1.64 m | |
Citroen C6 ir lielāks, bet zemāks. Citroen C6 ir par 55 cm garāks nekā Peugeot 3008, par 2 cm platāks, savukārt augstumā Citroen C6 ir par 18 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 407 litri | 432 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
nav datu | 1241 litri | |
Peugeot 3008 ir vairāk vietas bagāžai. Neskatoties uz lielāku auto garumu, Citroen C6 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 25 litriem mazāks nekā Peugeot 3008. Tas varētu liecināt, ka Citroen C6 vairāk vietas izmantots salonam, attiecīgi vadītājam un pasažieriem varētu būt plašāk un ērtāk. | |||
Apgriešanās diametrs: | 12.4 metri | 11 metri | |
Citroen C6 apgriešanās diametrs ir par 1.4 metriem lielāks nekā Peugeot 3008, tas nozīmē, ka ar Citroen C6 var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Stūres pastiprinātājs: | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | Elektriskais stūres pastiprinātājs | |
Hidrauliskais stūres pastiprinātājs tehnoloģiski ir sarežģītāks, tas ir skaļāks, palielina degvielas patēriņu un prasa biežāku apkalpošanu. Tā priekšrocības ir lielāka jauda, hidrauliskais pastiprinātājs nenoslogo auto elektrosistēmu, kā arī dod labāku atgriezenisko saiti (izjūtas) auto stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 2`320 | 2`100 | |
Drošība: | |||
Kvalitāte: | nav datu | nav datu | |
Vidējā cena (€): | 4000 | 5200 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Citroen C6 ir
|
Peugeot 3008 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|