Citroen DS5 2011 vs BMW 5 sērija 2013
Virsbūve: | Hečbeks | Sedans | |
---|---|---|---|
Hečbekā parasti ir vairāk vietas bagāžai, pateicoties lielākām bagāžnieka durvīm un iespējai pasažieru salona aizmuguri pārveidot par bagāžas nodalījumu. Sedans parasti ir klusāks nekā hečbeks, jo aizmugurējā daļa ir labāk izolēta. | |||
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
Dzinējs: | 2.0 Dīzelis | 2.0 Dīzelis | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas un ķēdes | Ķēdes | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 163 ZS | 143 ZS | |
Griezes moments: | 340 NM | 360 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 8.8 sekundes | 9.7 sekundes | |
Citroen DS5 ir dinamiskāks braukšanā. Citroen DS5 dzinēja jauda ir par 20 ZS lielāka nekā BMW 5 sērija, taču griezes moments ir par 20 NM mazāks nekā BMW 5 sērija. Pateicoties lielākai jaudai Citroen DS5 sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.9 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 4.9 | 4.5 | |
Degvielas patēriņa ziņā BMW 5 sērija ir labāka izvēle. Citroen DS5 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.4 litriem lielāks nekā BMW 5 sērija, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Citroen DS5 var nākties iegādāties par 60 litriem vairāk degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 60 litri | 70 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 1220 km kombinētajā ciklā | 1550 km kombinētajā ciklā | |
1460 km ārpus pilsētas | 1750 km ārpus pilsētas | ||
BMW 5 sērija ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) | Aizmugures piedziņa (RWD) | |
Priekšpiedziņas automašīnām (Citroen DS5) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (BMW 5 sērija) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 480'000 km | 330'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Citroen DS5 dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 6 gadi | 17 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 6 modeļiem, tai skaitā Peugeot 308, Citroen C5, Peugeot 3008, Peugeot 508, Citroen DS4 | Izmantots vismaz citiem 6 modeļiem, tai skaitā BMW 3 sērija, BMW 1 sērija, BMW X3, BMW X1 | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā BMW 5 sērija varētu būt labāka izvēle. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.53 m | 4.91 m | |
Platums: | 1.87 m | 1.86 m | |
Augstums: | 1.50 m | 1.46 m | |
Citroen DS5 ir par 38 cm īsāks nekā BMW 5 sērija, par 1 cm platāks, savukārt augstumā Citroen DS5 ir par 4 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 465 litri | 520 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1288 litri | nav datu | |
BMW 5 sērija ir vairāk vietas bagāžai. Citroen DS5 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 55 litriem mazāks nekā BMW 5 sērija. | |||
Apgriešanās diametrs: | 11.2 metri | 12 metri | |
Citroen DS5 apgriešanās diametrs ir par 0.8 metriem mazāks nekā BMW 5 sērija, tas nozīmē, ka ar Citroen DS5 var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 2`130 | 2`225 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | nav datu | zem vidējās | |
Vidējā cena (€): | nav datu | 15 400 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Citroen DS5 ir
|
BMW 5 sērija ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|