Citroen DS5 2014 vs BMW 5 sērija 2013
Virsbūve: | Hečbeks | Sedans | |
---|---|---|---|
Hečbekā parasti ir vairāk vietas bagāžai, pateicoties lielākām bagāžnieka durvīm un iespējai pasažieru salona aizmuguri pārveidot par bagāžas nodalījumu. Sedans parasti ir klusāks nekā hečbeks, jo aizmugurējā daļa ir labāk izolēta. | |||
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
Dzinējs: | 1.6 Dīzelis | 2.0 Dīzelis | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Ķēdes | |
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 120 ZS | 143 ZS | |
Griezes moments: | 300 NM | 360 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 11.7 sekundes | 9.7 sekundes | |
BMW 5 sērija ir dinamiskāka braukšana. Citroen DS5 dzinēja jauda ir par 23 ZS mazāka nekā BMW 5 sērija, savukārt griezes moments ir par 60 NM mazāks nekā BMW 5 sērija. Mazākas jaudas dēļ Citroen DS5 sasniedz 100 km/h ātrumu par 2 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 3.9 | 4.5 | |
Degvielas patēriņa ziņā Citroen DS5 ir labāka izvēle. Citroen DS5 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.6 litriem mazāks nekā BMW 5 sērija, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Citroen DS5 var ietaupīt 90 litrus degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 60 litri | 70 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 1530 km kombinētajā ciklā | 1550 km kombinētajā ciklā | |
1710 km ārpus pilsētas | 1750 km ārpus pilsētas | ||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) | Aizmugures piedziņa (RWD) | |
Priekšpiedziņas automašīnām (Citroen DS5) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (BMW 5 sērija) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 300'000 km | 330'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 10 gadi | 17 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 11 modeļiem, tai skaitā Peugeot 308, Citroen C4, Peugeot 3008, Citroen Berlingo, Opel Grandland | Izmantots vismaz citiem 6 modeļiem, tai skaitā BMW 3 sērija, BMW 1 sērija, BMW X3, BMW X1 | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.53 m | 4.91 m | |
Platums: | 1.87 m | 1.86 m | |
Augstums: | 1.50 m | 1.46 m | |
Citroen DS5 ir par 38 cm īsāks nekā BMW 5 sērija, par 1 cm platāks, savukārt augstumā Citroen DS5 ir par 4 cm augstāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 468 litri | 520 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1288 litri | nav datu | |
BMW 5 sērija ir vairāk vietas bagāžai. Citroen DS5 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 52 litriem mazāks nekā BMW 5 sērija. | |||
Apgriešanās diametrs: | 11.2 metri | 12 metri | |
Citroen DS5 apgriešanās diametrs ir par 0.8 metriem mazāks nekā BMW 5 sērija, tas nozīmē, ka ar Citroen DS5 var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | 2`020 | 2`225 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | nav datu | zem vidējās | |
Vidējā cena (€): | nav datu | 15 400 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Citroen DS5 ir
|
BMW 5 sērija ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|