LatviešuEnglishEspañol

Dacia Duster 2013 vs Dacia Duster 2010

 
Dacia Duster
2013 - 2017
Dacia Duster
2010 - 2013
Pārnesumu kārba: ManuālāManuālā
Dzinējs: 1.5 Dīzelis1.5 Dīzelis
Sadales vārpstas piedziņa: ZobsiksnasZobsiksnas

Jauda un dinamika

Jauda: 110 ZS107 ZS
Griezes moments: 240 NM240 NM
Paātrinājums 0-100 km/h: 11.8 sekundes11.8 sekundes
Dacia Duster 2013 dzinēja jauda ir par 3 ZS lielāka nekā Dacia Duster 2010, griezes moments abiem automobiļiem ir vienāds.

Degvielas patēriņš

Degvielas patēriņš (l/100km): 4.85.3
Reālais degvielas patēriņš: 6.4 l/100km6.2 l/100km
Pēc ražotāja specifikācijas Dacia Duster 2013 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.5 litriem mazāks nekā Dacia Duster 2010, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Dacia Duster 2013 var ietaupīt 75 litrus degvielas.
Taču, ja salīdzinām reālo lietotāju ziņoto degvielas patēriņu, Dacia Duster 2013 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.2 litriem lielāks nekā Dacia Duster 2010.
Degvielas bākas tilpums: 50 litri50 litri
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: 1040 km kombinētajā ciklā940 km kombinētajā ciklā
1110 km ārpus pilsētas1020 km ārpus pilsētas
780 km ar reālo patēriņu800 km ar reālo patēriņu
Klīrenss: 205 mm210 mm

Motori

Dzinēja ražošanas ilgums: 8 gadi8 gadi

Izmēri

Garums: 4.32 m4.32 m
Platums: 1.82 m1.82 m
Augstums: 1.63 m1.63 m
Abu automašīnu izmēri ir līdzīgi. Dacia Duster 2013 un Dacia Duster 2010 garums ir praktiski vienāds.
Bagāžnieka tilpums: 473 litri475 litri
Maksimālais bagāžnieka tilpums:
nolaižot aizmugurējos sēdekļus
1636 litri1604 litri
Dacia Duster 2013 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 2 litriem mazāks nekā Dacia Duster 2010. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Dacia Duster 2013 (par 32 litriem).
Apgriešanās diametrs: 10.4 metri10.8 metri
Dacia Duster 2013 apgriešanās diametrs ir par 0.4 metriem mazāks nekā Dacia Duster 2010, tas nozīmē, ka ar Dacia Duster 2013 var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās.
Stūres pastiprinātājs: Elektriskais stūres pastiprinātājsHidrauliskais stūres pastiprinātājs
Elektriskais stūres pastiprinātājs ir konstruktīvi vienkāršāks, klusāks, tas nodrošina degvielas ekonomiju, plašākas konfigurēšanas iespējas un tādas funkcijas kā automātisko piestūrēšanu un parkošanos. Elektriskā pastiprinātāja trūkumi ir iespējama pārkaršana ilgstošas slodzes apstākļos, kā arī atgriezeniskās saites (izjūtu) trūkums stūrēšanas laikā.
Pilna masa (kg): 1`7551`755
Drošība: nav datu
Kvalitāte:
zema

zema
Vidējā cena (€): 64005200
Novērtējums lietotāju atsauksmēs: 7.6/10 7.6/10
Priekšrocības un trūkumi: Dacia Duster ir
  • lielāks nobraukums ar bāku
  • elektriskais stūres pastiprinātājs
Dacia Duster ir
  • hidrauliskais stūres pastiprinātājs
  • zemāka cena
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
Kontakti un reklāma portālā: [email protected]