Dacia Duster 2010 vs Dacia Duster 2013
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.6 Benzīns | 1.6 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Zobsiksnas | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 105 ZS | 105 ZS | |
Griezes moments: | 148 NM | 148 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 11.5 sekundes | 13 sekundes | |
Dacia Duster 2010 un Dacia Duster 2013 dzinēju jaudas ir vienādas, griezes moments abiem automobiļiem ir vienāds. Dacia Duster 2010 sasniedz 100 km/h ātrumu par 1.5 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 7.5 | 8.0 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 8.4 l/100km | 8.6 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Dacia Duster 2010 ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Dacia Duster 2010 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.5 litriem mazāks nekā Dacia Duster 2013, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Dacia Duster 2010 var ietaupīt 75 litrus degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Dacia Duster 2010 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.2 litriem mazāks nekā Dacia Duster 2013. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 50 litri | 50 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 660 km kombinētajā ciklā | 620 km kombinētajā ciklā | |
780 km ārpus pilsētas | 710 km ārpus pilsētas | ||
590 km ar reālo patēriņu | 580 km ar reālo patēriņu | ||
Dacia Duster 2010 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) | 4x4 - AWD | |
Dacia Duster 2013: Jauda tiek automātiski sadalīta starp riteņiem atkarībā no apstākļiem, izmantojot hidraulisko daudz disku sajūgu, viskozo sajūgu vai līdzīgu vilces kontroles ierīci. Dažas sistēmas ļauj manuāli bloķēt daudzdisku sajūgu, lai nodrošinātu pastāvīgu visu riteņu piedziņu. | |||
Klīrenss: | 210 mm | 205 mm | |
Motori | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 25 gadi | 25 gadi | |
Izmēri | |||
Garums: | 4.32 m | 4.32 m | |
Platums: | 1.82 m | 1.82 m | |
Augstums: | 1.63 m | 1.63 m | |
Abu automašīnu izmēri ir līdzīgi. Dacia Duster 2010 un Dacia Duster 2013 garums ir praktiski vienāds. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 475 litri | 473 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1604 litri | 1636 litri | |
Dacia Duster 2010 bagāžas nodalījuma tilpums ir par 2 litriem lielāks nekā Dacia Duster 2013. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Dacia Duster 2013 (par 32 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 10.8 metri | 10.4 metri | |
Dacia Duster 2010 apgriešanās diametrs ir par 0.4 metriem lielāks nekā Dacia Duster 2013, tas nozīmē, ka ar Dacia Duster 2010 var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Stūres pastiprinātājs: | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | Elektriskais stūres pastiprinātājs | |
Hidrauliskais stūres pastiprinātājs tehnoloģiski ir sarežģītāks, tas ir skaļāks, palielina degvielas patēriņu un prasa biežāku apkalpošanu. Tā priekšrocības ir lielāka jauda, hidrauliskais pastiprinātājs nenoslogo auto elektrosistēmu, kā arī dod labāku atgriezenisko saiti (izjūtas) auto stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 1`710 | 1`800 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | zema | zema | |
Vidējā cena (€): | 5200 | 6400 | |
Novērtējums lietotāju atsauksmēs: | 7.6/10 | 7.6/10 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Dacia Duster ir
|
Dacia Duster ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|