Dacia Duster 2010 vs Peugeot 3008 2013
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.5 Dīzelis | 1.6 Dīzelis | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Zobsiksnas | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 107 ZS | 115 ZS | |
Griezes moments: | 240 NM | 270 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 11.8 sekundes | 12.2 sekundes | |
Dacia Duster dzinēja jauda ir par 8 ZS mazāka nekā Peugeot 3008, savukārt griezes moments ir par 30 NM mazāks nekā Peugeot 3008. Neskatoties uz mazāku jaudu Dacia Duster sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.4 sekundēm ātrāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 5.3 | 4.8 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 6.2 l/100km | 6.0 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Peugeot 3008 ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Dacia Duster degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.5 litriem lielāks nekā Peugeot 3008, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Dacia Duster var nākties iegādāties par 75 litriem vairāk degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Dacia Duster degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.2 litriem lielāks nekā Peugeot 3008. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 50 litri | 60 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 940 km kombinētajā ciklā | 1250 km kombinētajā ciklā | |
1020 km ārpus pilsētas | 1420 km ārpus pilsētas | ||
800 km ar reālo patēriņu | 1000 km ar reālo patēriņu | ||
Peugeot 3008 ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Motori | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 8 gadi | 8 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 22 modeļiem, tai skaitā Nissan Qashqai, Renault Laguna, Renault Scenic, Nissan Juke | Izmantots vismaz citiem 13 modeļiem, tai skaitā Peugeot 308, Citroen C3, Peugeot 207, Citroen C5, Citroen C4 Picasso | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Dacia Duster varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | nē | jā | |
Peugeot 3008 dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.32 m | 4.37 m | |
Platums: | 1.82 m | 1.84 m | |
Augstums: | 1.63 m | 1.64 m | |
Abu automašīnu izmēri ir līdzīgi. Dacia Duster ir par 5 cm īsāks nekā Peugeot 3008, par 2 cm šaurāks automašīnu augstums būtiski neatšķiras. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 475 litri | 432 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1604 litri | 1241 litri | |
Dacia Duster ir lielāka bagāžas ietilpība. Neskatoties uz mazāku auto garumu, Dacia Duster bagāžas nodalījuma tilpums ir par 43 litriem lielāks nekā Peugeot 3008. Iespējams, Peugeot 3008 vairāk vietas atvēlēts salonam, tāpēc salons var būt plašāks un vadītājam un pasažieriem ērtāks. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Dacia Duster (par 363 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 10.8 metri | 11 metri | |
Dacia Duster apgriešanās diametrs ir par 0.2 metriem mazāks nekā Peugeot 3008. | |||
Pilna masa (kg): | 1`755 | 2`020 | |
Drošība: | |||
Peugeot 3008 ir saņēmis augstāku novērtējumu drošības testos. Aktīvo drošības tehnoloģiju (stabilitātes kontrole, joslu asistents, automātiskā bremzēšana un tml.) testos Peugeot 3008 ir piešķirts ievērojami augstāks vērtējums. | |||
Kvalitāte: | zema | nav datu | |
Vidējā cena (€): | 5200 | 7600 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Dacia Duster ir
|
Peugeot 3008 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|