Dacia Duster 2010 vs Dacia Duster 2013
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.5 Dīzelis | 1.5 Dīzelis | |
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 85 ZS | 109 ZS | |
Griezes moments: | 201 NM | 240 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 14.9 sekundes | 12.5 sekundes | |
Dacia Duster 2013 ir dinamiskāka braukšana. Dacia Duster 2010 dzinēja jauda ir par 24 ZS mazāka nekā Dacia Duster 2013, savukārt griezes moments ir par 39 NM mazāks nekā Dacia Duster 2013. Mazākas jaudas dēļ Dacia Duster 2010 sasniedz 100 km/h ātrumu par 2.4 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 5.3 | 5.2 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 6.2 l/100km | 6.4 l/100km | |
Pēc ražotāja specifikācijas Dacia Duster 2010 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.1 litriem lielāks nekā Dacia Duster 2013, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km Dacia Duster 2010 var nākties iegādāties par 15 litriem vairāk degvielas. Taču, ja salīdzinām reālo lietotāju ziņoto degvielas patēriņu, Dacia Duster 2010 degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.2 litriem mazāks nekā Dacia Duster 2013. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 50 litri | 50 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 940 km kombinētajā ciklā | 960 km kombinētajā ciklā | |
1020 km ārpus pilsētas | 1000 km ārpus pilsētas | ||
800 km ar reālo patēriņu | 780 km ar reālo patēriņu | ||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | 4x4 - AWD | 4x4 - AWD | |
Klīrenss: | 210 mm | 205 mm | |
Izmēri | |||
Garums: | 4.32 m | 4.32 m | |
Platums: | 1.82 m | 1.82 m | |
Augstums: | 1.63 m | 1.63 m | |
Abu automašīnu izmēri ir līdzīgi. Dacia Duster 2010 un Dacia Duster 2013 garums ir praktiski vienāds. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 473 litri | 473 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1604 litri | 1636 litri | |
Apgriešanās diametrs: | 10.8 metri | 10.4 metri | |
Dacia Duster 2010 apgriešanās diametrs ir par 0.4 metriem lielāks nekā Dacia Duster 2013, tas nozīmē, ka ar Dacia Duster 2010 var būt grūtāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Stūres pastiprinātājs: | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | Elektriskais stūres pastiprinātājs | |
Hidrauliskais stūres pastiprinātājs tehnoloģiski ir sarežģītāks, tas ir skaļāks, palielina degvielas patēriņu un prasa biežāku apkalpošanu. Tā priekšrocības ir lielāka jauda, hidrauliskais pastiprinātājs nenoslogo auto elektrosistēmu, kā arī dod labāku atgriezenisko saiti (izjūtas) auto stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 1`838 | 1`844 | |
Drošība: | nav datu | ||
Kvalitāte: | zema | zema | |
Vidējā cena (€): | 5200 | 6400 | |
Novērtējums lietotāju atsauksmēs: | 7.6/10 | 7.6/10 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Dacia Duster ir
|
Dacia Duster ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|