Dacia Logan 2013 vs Peugeot 308 2011
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Manuālā | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.1 Benzīns | 1.4 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Ķēdes | |
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 75 ZS | 98 ZS | |
Griezes moments: | 107 NM | 136 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 14.5 sekundes | 13.4 sekundes | |
Peugeot 308 ir dinamiskāka braukšana. Dacia Logan dzinēja jauda ir par 23 ZS mazāka nekā Peugeot 308, savukārt griezes moments ir par 29 NM mazāks nekā Peugeot 308. Mazākas jaudas dēļ Dacia Logan sasniedz 100 km/h ātrumu par 1.1 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 5.9 | 6.3 | |
Degvielas patēriņa ziņā Dacia Logan ir labāka izvēle. Dacia Logan degvielas patēriņš uz 100 km ir par 0.4 litriem mazāks nekā Peugeot 308, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Dacia Logan var ietaupīt 60 litrus degvielas. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 50 litri | 60 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 840 km kombinētajā ciklā | 950 km kombinētajā ciklā | |
1020 km ārpus pilsētas | 950 km ārpus pilsētas | ||
Motori | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 17 gadi | 6 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots vismaz citiem 5 modeļiem, tai skaitā Renault Clio, Renault Kangoo, Renault Twingo, Dacia Sandero | Izmantots tikai šim modelim | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Dacia Logan varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | nē | jā | |
Peugeot 308 dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 4.49 m | 4.50 m | |
Platums: | 1.72 m | 1.82 m | |
Augstums: | 1.55 m | 1.56 m | |
Dacia Logan ir mazāks. Dacia Logan un Peugeot 308 garums ir praktiski vienāds. | |||
Bagāžnieka tilpums: | 573 litri | 508 litri | |
Maksimālais bagāžnieka tilpums: nolaižot aizmugurējos sēdekļus |
1518 litri | 2149 litri | |
Dacia Logan bagāžas nodalījuma tilpums ir par 65 litriem lielāks nekā Peugeot 308. Lielāks maksimālais bagāžnieka tilpums (nolaižot visus aizmugurējos sēdekļus) ir Peugeot 308 (par 631 litriem). | |||
Apgriešanās diametrs: | 10.8 metri | 11 metri | |
Dacia Logan apgriešanās diametrs ir par 0.2 metriem mazāks nekā Peugeot 308. | |||
Stūres pastiprinātājs: | Hidrauliskais stūres pastiprinātājs | Elektriskais stūres pastiprinātājs | |
Hidrauliskais stūres pastiprinātājs tehnoloģiski ir sarežģītāks, tas ir skaļāks, palielina degvielas patēriņu un prasa biežāku apkalpošanu. Tā priekšrocības ir lielāka jauda, hidrauliskais pastiprinātājs nenoslogo auto elektrosistēmu, kā arī dod labāku atgriezenisko saiti (izjūtas) auto stūrēšanas laikā. | |||
Pilna masa (kg): | 1`570 | 1`920 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | zema | zem vidējās | |
Peugeot 308 ir mazāk defektu. Ikgadējās tehniskajās apskatēs Dacia Logan nopietni defekti konstatēti apmēram 50 procentos gadījumu biežāk nekā Peugeot 308, attiecīgi Peugeot 308 kvalitāte varētu būt ievērojami augstāka. | |||
Vidējā cena (€): | 4400 | 3600 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Dacia Logan ir
|
Peugeot 308 ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|