Peugeot 308 2011 Universāls
308 2012. 1.6 HDI pārnesumu kārba robots. Kad iegādājos auto, bija 156000 km nobraukums, pats nobraucu apm. tik pat. Tehniski auto, man ļoti patika. Eļļu es godavārds ne reizi neuzlēju, jo nevajadzēja, sprauslas nebija jāmaina, jo nebija problēmas. Varbūt tas tāpēc, ka ar auto braucu katru dienu vismaz 100km. Eļļu mainīju ik pa 15 t.km., lēju iekšā tikai Motul. Kvēlsveces ...
visas Peugeot 308 atsauksmes
Šī Peugeot 308 paaudze tika ražota no 2011.gada janvāra līdz 2013.gada decembrim. Mums ir informācija par 9 šīs paaudzes modifikācijām. Auto tika ražots tikai ar priekšējo riteņu piedziņu.
Šim Peugeot pieejami trīs benzīna dzinēji ar tilpumu no 1.4 līdz 1.6 litriem un jaudu no 98 līdz 156 zirgspēkiem un četri dīzeļdzinēji ar tilpumu no 1.6 līdz 2.0 litriem un jaudu no 92 līdz 163 zirgspēkiem. Latvijā Peugeot 308 visbiežāk sastopams ar 1.6 litru dīzeļdzinēju, pārējie dzinēji ir sastopami salīdzinoši reti, nākamais populārākais ir 1.6 litru benzīna dzinējs.
Auto pieejams gan ar manuālo (6 versijas), gan automātisko (3 versijas) pārnesumu kārbu.
Peugeot 308 2011 universāla vidējais degvielas patēriņš kombinētajā ciklā benzīna motoram ir no 6.3 līdz 7.2 litriem uz 100km, savukārt dīzelim - no 4.3 līdz 6.7 litriem uz 100km. Ekonomiskākā Peugeot 308 2011 universāla benzīna versija ir Peugeot 308 SW 1.4 VTi, kas vidēji patērē 6.3 litrus benzīna uz 100 km. Savukārt ekonomiskākais Peugeot 308 2011 universāla dīzelis - Peugeot 308 SW 1.6 e-HDi uz 100 kilometriem patērē 4.3 litrus dīzeldegvielas.
Peugeot 308 2011 universāla CO2 izmešu daudzums benzīna motoram ir no 144 līdz 166 gramiem uz kilometru, savukārt dīzelim - no 112 līdz 116 gramiem uz kilometru. No Peugeot 308 ar benzīna dzinējiem vismazākā CO2 emisija ir Peugeot 308 SW 1.4 VTi, kas vidēji saražo 144 gramus CO2 uz kilometru. Savukārt no Peugeot 308 dīzeļiem vismazāk CO2 izplata Peugeot 308 SW 1.6 e-HDi - 112 gramus uz km.
Visātrāk līdz 100 km/h - 9.5 sekundēs ieskrienas Peugeot 308 1.6 THP versija, savukārt visgausākais ir Peugeot 308 1.6 HDI, kurš šo ātrumu sasniedz 13.6 sekundēs. Augstākais maksimālais ātrums 211 km/h ir 1.6 benzīna 4 cilindru 156 zirgspēku versijai (Peugeot 308 1.6 THP).
Peugeot 308 garums ir 450 cm, tas ir paliels auto. Salīdzinājumam - Peugeot 308 ir par 3 cm garāks nekā Ford Focus universāls, savukārt 2 cm īsāks nekā BMW 3 sērija universāls. Peugeot 308 svars (pilna masa) ir no 1920 līdz 2245 kg (atkarībā no modifikācijas), šis auto ir par aptuveni 10 procentiem smagāks nekā vidēji šī vecuma un klases spēkrati.
Šis Peugeot ir relatīvi lēts, Latvijā to var iegādāties vidēji par 3600 €. Saskaņā ar lietotāju atsauksmēm, vidējās Peugeot 308 remontu izmaksas gadā ir ap 260 €. Vairāk par Peugeot 308 cenām un izmaksām lasiet zemāk.
Lietotāju atsauksmēs Peugeot 308 novērtēts ar vidējo atzīmi 7.0, kas ir diezgan zems vērtējums, jo vidējais vērtējums šī vecuma auto ir 8.2. Vērtējumi gan ir diezgan pretrunīgi - gan pozitīvi, gan slikti, vairāk lasiet atsauksmēs zemāk. Draugam šo auto ieteiktu iegādāties 75% atsauksmju sniedzēju.
Peugeot 308 modifikācijas
Modifikācija | Dzinējs | Jauda | Patēriņš | Pārnesumu kārba |
---|---|---|---|---|
Peugeot 308 2011 SW 1.4 VTi
Ekonomiskākā benzīna versija |
1.4 Benzīns | 98 ZS | 6.3 l/100km | Manuālā (5) |
Peugeot 308 2011 SW 1.6 VTi | 1.6 Benzīns | 120 ZS | 6.4 l/100km | Manuālā (5) |
Peugeot 308 2011 SW 1.6 VTi | 1.6 Benzīns | 120 ZS | 7.2 l/100km | Automāts (4) |
Peugeot 308 2011 1.6 THP
Dinamiskākā versija - 100 km/h 9.5 sekundēs |
1.6 Benzīns | 156 ZS | 7.1 l/100km | Manuālā (6) |
Peugeot 308 2011 1.6 HDI | 1.6 Dīzelis | 92 ZS | 4.5 l/100km | Manuālā (5) |
Peugeot 308 2011 SW 1.6 e-HDi | 1.6 Dīzelis | 112 ZS | 4.5 l/100km | Manuālā (6) |
Peugeot 308 2011 SW 1.6 e-HDi
Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija |
1.6 Dīzelis | 112 ZS | 4.3 l/100km | Automāts (6) |
Peugeot 308 2011 2.0 HDI | 2.0 Dīzelis | 150 ZS | 5.3 l/100km | Manuālā (6) |
Peugeot 308 2011 2.0 HDI
Jaudīgākā dīzeļdegvielas versija (163 ZS) |
2.0 Dīzelis | 163 ZS | 6.7 l/100km | Automāts (6) |
Peugeot 308 cenas
Peugeot 308 2011 - 2013 universāla cena Latvijā (šai paaudzei) ir no 3000 € līdz 4000 €.
Salīdzinot ar analoģiska vecuma un klases auto Peugeot 308 cena ir ļoti zema - Peugeot 308 ir aptuveni par 25 procentiem lētāks nekā vidēji šī vecuma universāli (skat universālu 2011 - 2013 cenu salīdzinājumu). Iespējams zemā cena skaidrojama ar Peugeot 308 zemo kvalitāti (skat. zemāk), tāpēc iesakām rūpīgi novērtēt iegādājamo auto un neizvēlēties to tikai pēc lētākās cenas.
Gads | Zemākā | Vidējā | Augstākā | Piedāvājums |
---|---|---|---|---|
Peugeot 308 2012 cena | 3000 € | 3600 € | 4000 € | |
Peugeot 308 2011 cena | 3200 € | 3600 € | 3800 € |
Peugeot 308 kopējās lietošanas izmaksas
Cik reāli izmaksā Peugeot 308?
Peugeot 308 2011 kopējo lietošanas izmaksu kalkulators
Aprēķiniet Peugeot 308 kopējās lietošanas izmaksas, ieskaitot iegādes, apdrošināšanas, tehnisko apkopju izmaksas, kā arī nodokļus un citas izmaksas
Peugeot 308 nobraukums
Lai aprēķinātu aptuveno Peugeot 308 nobraukumu, lūdzu izvēlieties ražošanas gadu
2011 2012 2013
Peugeot 308 uzticamība un kvalitāte
Saskaņā ar tehniskās apskates operatoru gada atskaitēm Peugeot 308 uzticamība ir zem vidējās. 2022. gadā veiktajās tehniskajās apskatēs bojājumi tiek konstatēti vidēji 21.7 procentiem šīs paaudzes Peugeot 308 (vidēji 10 gadus veciem). Vidējais bojājumu rādītājs šī vecuma auto bija 19.7%.
Peugeot 308 uzticamība un kvalitāte
Uzticamākie vairāk nekā 15 gadus vecie auto
Uzticamākie vairāk nekā 15 gadus vecie universāli
Peugeot 308 2011 universāla papildaprīkojums
Parāda cik bieži šai Peugeot 308 paaudzei ir pieejams minētais papildaprīkojums
80% Metālikas krāsa
80% Kondicionieris
76% Lietus sensors
64% Riepu spiediena kontrole
32% Ksenona gaismas
19% Bi-ksenona gaismas
15%
Peugeot 308 2011 universāla fotogrāfijas
Peugeot 308 2011 līdzīgi auto
Līdzīgi un visbiežāk ar Peugeot 308 2011 salīdzinātie auto. Klikšķiniet uz attēla, lai apskatītu attiecīgā auto tehniskos parametrus vai uz saites "Salīdzini..." lai salīdzinātu automobiļus.
- mazāk defektu
- mazāks degvielas patēriņš
- mazāks degvielas patēriņš dīzeļmotoriem
- mazāks degvielas patēriņš benzīna motoriem
- mazāk defektu
- mazāks degvielas patēriņš
- ietilpīgāks bagāžnieks
- pieejami benzīna, dīzeļa un gāzes motori
Atsauksmes par Peugeot 308
Kopā 11 atsauksmes par Peugeot 308
308 2012. 1.6 HDI pārnesumu kārba robots. Kad iegādājos auto, bija 156000 km nobraukums, pats nobraucu apm. tik pat. Tehniski auto, man ļoti patika. Eļļu es godavārds ne reizi neuzlēju, jo nevajadzēja, sprauslas nebija jāmaina, jo nebija problēmas. Varbūt tas tāpēc, ka ar auto braucu katru dienu vismaz 100km. Eļļu mainīju ik pa 15 t.km., lēju iekšā tikai Motul. Kvēlsveces arī nebija jāmaina, jo silts vai -25, leca kā pulkstenis. Mainīju vienreiz radiatoru pie 290000km, sāka tecēt, izmaksāja 120 euro, pie 240000km mazgāju kvēpu filtru 240euro, negriezu ārā, auto nedūmoja vispār, skatē atgāzes no 0.01 līdz 0,04, tas par visiem gadiem ņemts. Protams bremzes mainīju, vienreiz diskus, trīsreiz klučus, divreiz šarnīrus un vienreiz stabilizatora atsaiti. Aizmugurējos amortizatorus arī mainīju, to izdarīju pats, jo ļoti vienkārši. Tas arī viss ko esmu remontējis. Četras apskates Latvijā, visas pa nullēm. Kārba bija robots, vienīgais kas nepatika, kā pārslēdzās no pirmā uz otrā pārnesuma, likās ka pa daudz apgriezieni kamēr pārslēdzas, bet pēc tam slēdzās ļoti labi. Neteiktu, ka auto bija skaļš, pietiekami kluss. Gaita apmierināja ļoti labi. Patika, bagāžnieks šādam auto, jo no grīdas līdz griestiem diezgan augsts. Mani secinājumi, ļoti labs, ekonomisks auto. Tagad iekāpu Peugeot 508 sw, 2.0 dizelī 15 gada. Pagaidām viss ir ļoti labi, kādu laiku jāpabrauc, tad varēšu ko pastāstīt.
Īsti negatīvu neko nevaru pateikt, auto nekad nepievīla, bija tiešām uzticams.
Iegādes gads: | 2016 auto vecums 4 gadi) | Lietošanas ilgums | 150`000 kilometri (3 gadi) |
---|---|---|---|
Vidējais degvielas patēriņš: | 4.6 litri uz 100km (braucot ap 60% pilsētā) | ||
Kopējā remontos iztērētā summa: | 870 € (ap 290 € gadā) |
Draugam ieteiktu pirkt šo auto