LatviešuEnglishEspañol

Peugeot 308 2011 SW 1.6 e-HDi

Peugeot 308 2011 1.6 dīzelis apraksts

Universāls Peugeot 308 2011 SW 1.6 e-HDi tika ražots no 2011.gada janvāra līdz 2013.gada decembrim. Tas aprīkots ar četru cilindru 1.6 litru dīzeļdzinēju, kas attīsta 112 zirgspēku jaudu pie 3600 apgriezieniem minūtē un griezes momentu 270 Nm (ņūtonmetri) pie 1750 apgriezieniem minūtē.

Šim 4 cilindru 8 vārstu dzinējam sadales vārpstas piedziņu nodrošina siksna (Kas ir dzinēja ķēde un siksna? ). Dzinējam ir Common Rail degvielas sistēma bez turbīnas. Ir pieejamas Euro 4 un Euro 5 emisiju standartiem atbilstošas dzinēja versijas.
Vairāk informācijas par dzinēju 
Šim Peugeot 308 1.6 dzinējam rekomendētā eļļas specifikācija ir 5W-30, 5W-40 un eļļas tilpums dzinējā ir 4.25 litri.

Peugeot 308 2011 SW 1.6 e-HDi ir priekšējo riteņu piedziņa (FWD) un manuālā pārnesumu kārba ar 6 pārnesumiem.
100 kilometru stundā ātrumu Peugeot 308 2011 SW 1.6 e-HDi sasniedz 11.9 sekundēs. Auto maksimālais ātrums ir 185 km/h.

Šī Peugeot 308 2011 SW 1.6 e-HDi modeļa degvielas patēriņš kombinētajā režīmā (gan pilsētā, gan ārpus pilsētas) ir 4.5 litri uz 100km - šī ir viena no ekonomiskākajām Peugeot 308 2011 - 2013 versijām, degvielas patēriņš pilsētā - 5.5 l/100km, degvielas patēriņš ārpus pilsētas - 3.9 l/100km. Degvielas bākas tilpums ir 60 litri, tātad kombinētajā režīmā ar vienu bāku varēsiet nobraukt līdz 1320 kilometriem, savukārt braucot tikai ārpus pilsētas - pat līdz 1520 kilometriem.

Ar šādu pašu dzinēju pieejama arī Peugeot 308 versija ar automātisko pārnesumu kārbu (Peugeot 308 2011 SW 1.6 e-HDi AT), kura ir gausāka, sasniedzot 100 km/h ātrumu par 0.4 sekundēm vēlāk (12.3 sekundēs), bet ekonomiskāka - tās ražotāja norādītais degvielas patēriņš ir par 0.2 litriem uz 100 km jeb 4 % mazāks - 4.3 litri uz 100 km.
Peugeot 308 1.6 servisa informācija un intervāli Eļļas maiņas intervāli, tilpumi un specifikācijas, filtru, sveču, siksnu un tml. servisa informācija
Peugeot 308 2011

Peugeot 308 2011 SW 1.6 e-HDi tehniskie dati

Modelis: Peugeot 308 SW 1.6 e-HDi
Virsbūves tips: Universāls
Ražošanas periods: 2011. janvāris ... 2013. decembris 
Dzinējs: 1560 cm3 Dīzelis, 4 cilindri CO2 izmeši: 116 g/km
Jauda: 112 ZS pie 3600 apgr/min Griezes moments: 270 NM pie 1750 apgr/min
Pārnesumu kārba: Manuālā pārnesumu kārba (6 pārnesumi) Piedziņa: Priekšpiedziņa (FWD)
Maksimālais ātrums: 185 km/h Paātrinājums 0-100 km/h: 11.9 sekundes
Degvielas patēriņš (l/100km): 4.5 (kombinētais) 5.5 (pilsētā) 3.9 (ārpus pilsētas)
Degvielas bākas tilpums: 60 litri
Auto izmēri: 4.50m (garums) 1.82m (platums) 1.56m (augstums)
Apgriešanās diametrs: 11 metri
Sēdvietas: 5 sēdvietas
Bagāžnieka tilpums: 508 litri
Maksimālais bagāžnieka tilpums: 2149 litri (nolaižot aizmugurējos sēdekļus)
Auto svars (pilna masa): 2150 kg

Peugeot 308 2011 SW 1.6 e-HDi dzinējs DV6CTED

Dzinēja tilpums 1560 cm3
Cilindru skaits 4
Cilindra diametrs 75 mm
Virzuļa gājiens 88.3 mm
Kompresijas pakāpe 16 : 1
Sadales vārpstas piedziņa Zobsiksnas

Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un rada mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi, taču siksna parasti ir jāmaina biežāk un tās plīšanas risks ir augstāks. Taču konkrētā dzinēja zobsiksnas maiņas intervāls ir pietiekami liels, lai varētu būt salīdzināms ar dažu dzinēja ķēžu kalpošanas laiku.

Vairāk servisa informācijas
Zobsiksnas maiņas intervāls 240 000 km (noteiktais), 180 000 km (ieteicamais)

Degvielas padeves sistēma Common Rail

Common rail degvielas iesmidzināšanas sistēma ir klusāka, videi draudzīgāka un nodrošina degvielas ekonomiju, taču tās uzturēšana un remonts ir dārgāki.

Peugeot 308 2011 SW 1.6 e-HDi eļļas tips 5W-30, 5W-40
Eļļas tilpums 4.25 litri Vairāk servisa informācijas
Jauda 112 - 115 ZS pie 3600 apgr/min
Griezes moments 240 - 270 NM pie 1750 apgr/min
Ražošanas sākums (gads) 2009
Ražošanas ilgums 8 gadi

Bieži vien ražošanas pirmajos gados dzinējiem mēdz būt dažādas konstruktīvas problēmas, tāpēc auto ar šo dzinēju ieteicams izvēlēties sākot no 2012. gada.

Dzinējs uzstādīts arī Citroen C3 Peugeot 207 Citroen C5 Citroen C4 Picasso un 10 citiem modeļiem

Parasti dzinēja izmantošana vairākiem modeļiem un ilgstoša ražošana liecina, ka dzinējs ir kvalitatīvs un tā konstrukcija ir izdevusies.

Visas Peugeot 308 universāla [2011 - 2013] modifikācijas

Modifikācija Dzinējs Jauda Patēriņš Pārnesumu kārba
Peugeot 308 2011 SW 1.4 VTi

Ekonomiskākā benzīna versija

1.4 Benzīns 98 ZS 6.3 l/100km Manuālā (5)
Peugeot 308 2011 SW 1.6 VTi 1.6 Benzīns 120 ZS 6.4 l/100km Manuālā (5)
Peugeot 308 2011 SW 1.6 VTi 1.6 Benzīns 120 ZS 7.2 l/100km Automāts (4)
Peugeot 308 2011 1.6 THP

Dinamiskākā versija - 100 km/h 9.5 sekundēs

1.6 Benzīns 156 ZS 7.1 l/100km Manuālā (6)
Peugeot 308 2011 1.6 HDI 1.6 Dīzelis 92 ZS 4.5 l/100km Manuālā (5)
Peugeot 308 2011 SW 1.6 e-HDi 1.6 Dīzelis 112 ZS 4.5 l/100km Manuālā (6)
Peugeot 308 2011 SW 1.6 e-HDi

Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija

1.6 Dīzelis 112 ZS 4.3 l/100km Automāts (6)
Peugeot 308 2011 2.0 HDI 2.0 Dīzelis 150 ZS 5.3 l/100km Manuālā (6)
Peugeot 308 2011 2.0 HDI

Jaudīgākā dīzeļdegvielas versija (163 ZS)

2.0 Dīzelis 163 ZS 6.7 l/100km Automāts (6)
Atsauksmes par Peugeot 308 2011
Alfa Romeo Audi BMW Chevrolet Chrysler Citroen Dacia Dodge Fiat Ford Honda Hyundai Infiniti Isuzu Jaguar Jeep Kia Lada (VAZ) Land Rover Lexus Mazda Mercedes Mini Mitsubishi Moskvich Nissan Opel Peugeot Porsche Renault Rover SAAB Seat Skoda Smart Subaru Suzuki Toyota Volkswagen Volvo
Kontakti un reklāma portālā: [email protected]