Peugeot 3008 2009 1.6 HDi
Peugeot 3008 2009 1.6 dīzelis apraksts
Apvidus auto Peugeot 3008 2009 1.6 HDi tika ražots no 2009.gada janvāra līdz 2013.gada janvārim. Tas aprīkots ar četru cilindru 1.6 litru dīzeļdzinēju, kas attīsta 110 zirgspēku jaudu pie 4000 apgriezieniem minūtē un griezes momentu 240 Nm (ņūtonmetri) pie 1750 apgriezieniem minūtē.
Šim 4 cilindru 8 vārstu dzinējam sadales vārpstas piedziņu nodrošina siksna (Kas ir dzinēja ķēde un siksna? ). Dzinējam ir Common Rail degvielas sistēma, tam nav turbīnas. Ir pieejamas Euro 4 un Euro 5 emisiju standartiem atbilstošas dzinēja versijas.
Vairāk informācijas par dzinēju
Šim Peugeot 3008 1.6 dzinējam rekomendētā eļļas specifikācija ir 5W-30, 5W-40 un eļļas tilpums dzinējā ir 4.25 litri.
Peugeot 3008 2009 1.6 HDi ir priekšējo riteņu piedziņa (FWD) un manuālā pārnesumu kārba ar 6 pārnesumiem.
100 kilometru stundā ātrumu Peugeot 3008 2009 1.6 HDi sasniedz 12.2 sekundēs. Auto maksimālais ātrums ir 180 km/h.
Peugeot 3008 2009 1.6 HDi degvielas patēriņš kombinētajā režīmā (pilsētā un uz lielceļa) ir 5.1 litri uz 100km - šī ir viena no ekonomiskākajām Peugeot 3008 2009 - 2013 versijām, degvielas patēriņš pilsētā - 6.5 l/100km, degvielas patēriņš ārpus pilsētas - 4.4 l/100km. Degvielas bākas tilpums ir 60 litri, tātad kombinētajā režīmā ar vienu bāku varēsiet nobraukt līdz 1160 kilometriem, savukārt braucot tikai ārpus pilsētas - pat līdz 1360 kilometriem.
Pēc lietotāju atsauksmēm reālais šī Peugeot degvielas patēriņš ikdienā ir vidēji 6.2 litri uz 100 km, kas ir par 22% vairāk, nekā ražotāja norādītais. Vairāk - Reālais Peugeot 3008 degvielas patēriņš.
Peugeot 3008 drošība
Drošības testos Peugeot 3008 ir ieguvis 5 zvaigznes no piecām, tā drošība ir ļoti augsta.
Pieaugušo (vadītāja un pasažieru) drošība Peugeot 3008 saņēmusi ļoti labu vērtējumu 86 no 100, bērnu drošība: ļoti labu vērtējumu - 81 no 100, par gājēju aizsardzību Peugeot 3008 saņēmis 31 no 100.
Peugeot 3008 drošības aprīkojums novērtēts kā lielisks - 97 procenti no 100.
Peugeot 3008 2009 1.6 HDi tehniskie dati
Modelis: | Peugeot 3008 1.6 HDi | ||
---|---|---|---|
Virsbūves tips: | Apvidus | ||
Ražošanas periods: | 2009. janvāris ... 2013. janvāris | ||
Dzinējs: | 1560 cm3 Dīzelis, 4 cilindri | CO2 izmeši: | 137 g/km |
Jauda: | 110 ZS pie 4000 apgr/min | Griezes moments: | 240 NM pie 1750 apgr/min |
Pārnesumu kārba: | Manuālā pārnesumu kārba (6 pārnesumi) | Piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) |
Maksimālais ātrums: | 180 km/h | Paātrinājums 0-100 km/h: | 12.2 sekundes |
Degvielas patēriņš (l/100km): | 5.1 (kombinētais) 6.5 (pilsētā) 4.4 (ārpus pilsētas) | ||
Reālais degvielas patēriņš: | 6.2 l/100km (pēc lietotāju atsauksmēm no dažādiem avotiem) | ||
Degvielas bākas tilpums: | 60 litri | ||
Auto izmēri: | 4.27m (garums) 1.84m (platums) 1.64m (augstums) | ||
Apgriešanās diametrs: | 11 metri | ||
Sēdvietas: | 5 sēdvietas | ||
Bagāžnieka tilpums: | 432 litri | ||
Maksimālais bagāžnieka tilpums: | 1604 litri (nolaižot aizmugurējos sēdekļus) | ||
Auto svars (pilna masa): | 2030 kg |
Peugeot 3008 2009 1.6 HDi dzinējs DV6CTED
Dzinēja tilpums | 1560 cm3 |
---|---|
Cilindru skaits | 4 |
Cilindra diametrs | 75 mm |
Virzuļa gājiens | 88.3 mm |
Kompresijas pakāpe | 16 : 1 |
Sadales vārpstas piedziņa | Zobsiksnas Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un rada mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi, taču siksna parasti ir jāmaina biežāk un tās plīšanas risks ir augstāks. Taču konkrētā dzinēja zobsiksnas maiņas intervāls ir pietiekami liels, lai varētu būt salīdzināms ar dažu dzinēja ķēžu kalpošanas laiku. Vairāk servisa informācijas |
Zobsiksnas maiņas intervāls | 240 000 km (noteiktais), 180 000 km (ieteicamais) |
Degvielas padeves sistēma | Common Rail Common rail degvielas iesmidzināšanas sistēma ir klusāka, videi draudzīgāka un nodrošina degvielas ekonomiju, taču tās uzturēšana un remonts ir dārgāki. |
Peugeot 3008 2009 1.6 HDi eļļas tips | 5W-30, 5W-40 |
Eļļas tilpums | 4.25 litri Vairāk servisa informācijas |
Jauda | 112 - 115 ZS pie 4000 apgr/min |
Griezes moments | 240 - 270 NM pie 1750 apgr/min |
Ražošanas sākums (gads) | 2009 |
Ražošanas ilgums | 8 gadi |
Bieži vien ražošanas pirmajos gados dzinējiem mēdz būt dažādas konstruktīvas problēmas, tāpēc auto ar šo dzinēju ieteicams izvēlēties sākot no 2012. gada. |
|
Dzinējs uzstādīts arī | Peugeot 308 Citroen C3 Peugeot 207 Citroen C5 Citroen C4 Picasso un 9 citiem modeļiem |
Parasti dzinēja izmantošana vairākiem modeļiem un ilgstoša ražošana liecina, ka dzinējs ir kvalitatīvs un tā konstrukcija ir izdevusies. |
Visas Peugeot 3008 [2009 - 2013] modifikācijas
Modifikācija | Dzinējs | Jauda | Patēriņš | Pārnesumu kārba |
---|---|---|---|---|
Peugeot 3008 2009 1.6 VTi
Jan 2009 — Jan 2013 Ekonomiskākā benzīna versija |
1.6 Benzīns | 120 ZS | 7.1 l/100km | Manuālā (6) |
Peugeot 3008 2009 1.6 THP
Dinamiskākā versija - 100 km/h 8.9 sekundēs |
1.6 Benzīns | 156 ZS | 7.3 l/100km | Manuālā (6) |
Peugeot 3008 2009 1.6 VTI | 1.6 Benzīns | 156 ZS | - | Manuālā (6) |
Peugeot 3008 2010 GT 1.6 Jan 2010 — Jan 2013 | 1.6 Benzīns | 156 ZS | 7.7 l/100km | Automāts (6) |
Peugeot 3008 2009 1.6 HDi
Jan 2009 — Jan 2013 Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija pēc reālā patēriņa |
1.6 Dīzelis | 110 ZS | 5.1 l/100km | Manuālā (6) |
Peugeot 3008 2009 1.6 HDi
Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija |
1.6 Dīzelis | 112 ZS | 4.9 l/100km | Automāts (6) |
Peugeot 3008 2009 2.0 HDi Jan 2009 — Jan 2013 | 2.0 Dīzelis | 150 ZS | 5.6 l/100km | Manuālā (6) |
Peugeot 3008 2009 2.0 HDi
Jan 2009 — Jan 2013 Jaudīgākā dīzeļdegvielas versija (163 ZS) |
2.0 Dīzelis | 163 ZS | 6.7 l/100km | Automāts (6) |