Peugeot 2008 2013 1.6 e-HDi
Peugeot 2008 2013 1.6 dīzelis apraksts
Apvidus auto Peugeot 2008 2013 1.6 e-HDi tika ražots no 2013.gada janvāra līdz 2016.gada janvārim. Tas aprīkots ar četru cilindru 1.6 litru dīzeļdzinēju, kas attīsta 92 zirgspēku jaudu pie 4000 apgriezieniem minūtē un griezes momentu 230 Nm (ņūtonmetri) pie 1750 apgriezieniem minūtē.
Šim 4 cilindru 8 vārstu dzinējam sadales vārpstas piedziņu nodrošina siksna (Kas ir dzinēja ķēde un siksna? ). Dzinējam ir Common Rail degvielas sistēma, tam nav turbīnas. Ir pieejamas Euro 4 un Euro 5 emisiju standartiem atbilstošas dzinēja versijas.
Vairāk informācijas par dzinēju
Šim Peugeot 2008 1.6 dzinējam rekomendētā eļļas specifikācija ir 5W-30, 5W-40 un eļļas tilpums dzinējā ir 4.3 litri.
Peugeot 2008 2013 1.6 e-HDi ir priekšējo riteņu piedziņa (FWD) un manuālā pārnesumu kārba ar 5 pārnesumiem.
100 kilometru stundā ātrumu Peugeot 2008 2013 1.6 e-HDi sasniedz 11.5 sekundēs. Auto maksimālais ātrums ir 181 km/h.
Peugeot 2008 2013 1.6 e-HDi degvielas patēriņš kombinētajā režīmā (pilsētā un uz lielceļa) ir 4 litri uz 100km - šī ir viena no ekonomiskākajām Peugeot 2008 2013 - 2016 versijām, degvielas patēriņš pilsētā - 4.7 l/100km, degvielas patēriņš ārpus pilsētas - 3.6 l/100km. Degvielas bākas tilpums ir 50 litri, tātad kombinētajā režīmā ar vienu bāku varēsiet nobraukt līdz 1240 kilometriem, savukārt braucot tikai ārpus pilsētas - pat līdz 1380 kilometriem.
Pēc lietotāju atsauksmēm reālais šī Peugeot degvielas patēriņš ikdienā ir vidēji 4.9 litri uz 100 km, kas ir par 23% vairāk, nekā ražotāja norādītais. Vairāk - Reālais Peugeot 2008 degvielas patēriņš.
Peugeot 2008 drošība
Drošības testos Peugeot 2008 ir ieguvis 4 zvaigznes no piecām, tā drošība ir laba.
Pieaugušo (vadītāja un pasažieru) drošība Peugeot 2008 saņēmusi lielisku vērtējumu 91 no 100, bērnu drošība: ļoti labu vērtējumu - 84 no 100, par gājēju aizsardzību Peugeot 2008 saņēmis 62 no 100.
Peugeot 2008 drošības aprīkojums novērtēts kā vidējs - 68 procenti no 100.
Peugeot 2008 2013 1.6 e-HDi tehniskie dati
Modelis: | Peugeot 2008 1.6 e-HDi | ||
---|---|---|---|
Virsbūves tips: | Apvidus | ||
Ražošanas periods: | 2013. janvāris ... 2016. janvāris | ||
Dzinējs: | 1560 cm3 Dīzelis, 4 cilindri | CO2 izmeši: | 103 g/km |
Jauda: | 92 ZS pie 4000 apgr/min | Griezes moments: | 230 NM pie 1750 apgr/min |
Pārnesumu kārba: | Manuālā pārnesumu kārba (5 pārnesumi) | Piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) |
Maksimālais ātrums: | 181 km/h | Paātrinājums 0-100 km/h: | 11.5 sekundes |
Degvielas patēriņš (l/100km): | 4.0 (kombinētais) 4.7 (pilsētā) 3.6 (ārpus pilsētas) | ||
Reālais degvielas patēriņš: | 4.9 l/100km (pēc lietotāju atsauksmēm no dažādiem avotiem) | ||
Degvielas bākas tilpums: | 50 litri | ||
Auto izmēri: | 4.16m (garums) 1.74m (platums) 1.56m (augstums) | ||
Apgriešanās diametrs: | 10.4 metri | ||
Klīrenss: | 165 mm (aptuvens, ar standarta piekari, bez kravas) | ||
Sēdvietas: | 5 sēdvietas | ||
Bagāžnieka tilpums: | 350 litri | ||
Maksimālais bagāžnieka tilpums: | 1194 litri (nolaižot aizmugurējos sēdekļus) | ||
Auto svars (pilna masa): | 1684 kg |
Peugeot 2008 2013 1.6 e-HDi dzinējs DV6DTED
Dzinēja tilpums | 1560 cm3 |
---|---|
Cilindru skaits | 4 |
Cilindra diametrs | 75 mm |
Virzuļa gājiens | 88.3 mm |
Kompresijas pakāpe | 16 : 1 |
Sadales vārpstas piedziņa | Zobsiksnas Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un rada mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi, taču siksna parasti ir jāmaina biežāk un tās plīšanas risks ir augstāks. Taču konkrētā dzinēja zobsiksnas maiņas intervāls ir pietiekami liels, lai varētu būt salīdzināms ar dažu dzinēja ķēžu kalpošanas laiku. Vairāk servisa informācijas |
Zobsiksnas maiņas intervāls | 240 000 km (noteiktais), 180 000 km (ieteicamais) |
Degvielas padeves sistēma | Common Rail Common rail degvielas iesmidzināšanas sistēma ir klusāka, videi draudzīgāka un nodrošina degvielas ekonomiju, taču tās uzturēšana un remonts ir dārgāki. |
Peugeot 2008 2013 1.6 e-HDi eļļas tips | 5W-30, 5W-40 |
Eļļas tilpums | 4.3 litri Vairāk servisa informācijas |
Jauda | 92 ZS pie 4000 apgr/min |
Griezes moments | 230 NM pie 1750 apgr/min |
Ražošanas sākums (gads) | 2009 |
Ražošanas ilgums | 7 gadi |
Dzinējs uzstādīts arī | Peugeot 308 Citroen C3 Citroen C4 Picasso Citroen C4 un 5 citiem modeļiem |
Parasti dzinēja izmantošana vairākiem modeļiem un ilgstoša ražošana liecina, ka dzinējs ir kvalitatīvs un tā konstrukcija ir izdevusies. |
Visbiežāk salīdzināts ar
Visas Peugeot 2008 [2013 - 2016] modifikācijas
Modifikācija | Dzinējs | Jauda | Patēriņš | Pārnesumu kārba |
---|---|---|---|---|
Peugeot 2008 1.2
Ekonomiskākā benzīna versija pēc reālā patēriņa |
1.2 Benzīns | 82 ZS | 4.9 l/100km | Manuālā (5) |
Peugeot 2008 2013 1.2 e-VTi Jan 2013 — Dec 2015 | 1.2 Benzīns | 82 ZS | 4.8 l/100km | Automāts (5) |
Peugeot 2008 2013 1.2 e-HTP
Jan 2013 — Dec 2015 Ekonomiskākā benzīna versija |
1.2 Benzīns | 110 ZS | 4.7 l/100km | Manuālā (5) |
Peugeot 2008 2013 1.6 VTi
Jan 2013 — Dec 2015 Dinamiskākā versija - 100 km/h 9.5 sekundēs |
1.6 Benzīns | 120 ZS | 5.9 l/100km | Manuālā (5) |
Peugeot 2008 2013 1.6 VTi
Jaudīgākā benzīna versija (120 ZS) |
1.6 Benzīns | 120 ZS | 6.5 l/100km | Automāts (4) |
Peugeot 2008 2013 1.6 e-HDi
Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija pēc reālā patēriņa |
1.6 Dīzelis | 92 ZS | 4.0 l/100km | Manuālā (5) |
Peugeot 2008 2013 1.6 e-HDi
Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija |
1.6 Dīzelis | 92 ZS | 3.8 l/100km | Automāts (6) |
Peugeot 2008 2013 1.6 e-HDi
Jaudīgākā dīzeļdegvielas versija (115 ZS) |
1.6 Dīzelis | 115 ZS | 4.0 l/100km | Automāts |