LatviešuEnglishEspañol

Peugeot 2008 2013 1.2 e-VTi

Peugeot 2008 2013 1.2 benzīns apraksts

Apvidus auto Peugeot 2008 2013 1.2 e-VTi tika ražots no 2013.gada janvāra līdz 2015.gada decembrim. Tas aprīkots ar trīs cilindru 1.2 litru benzīna dzinēju, kas attīsta 82 zirgspēku jaudu pie 5750 apgriezieniem minūtē un griezes momentu 118 Nm (ņūtonmetri) pie 2750 apgriezieniem minūtē.

Šim 3 cilindru 12 vārstu dzinējam sadales vārpstas piedziņu nodrošina siksna (Kas ir dzinēja ķēde un siksna? ). Dzinējam ir degvielas iešprice, tas ir atmosfēriskais dzinējs (bez turbīnas). Ir pieejamas Euro 5 un Euro 6 emisiju standartiem atbilstošas dzinēja versijas. Dzinēja resurss (nobraukums līdz nepieciešami nopietni remontdarbi vai kapitālais remonts) vidēji ir no 240 līdz 400 tūkstošiem kilometru. Svarīgi atcerēties, ka dzinēja resurss ir ļoti atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes.
Vairāk informācijas par dzinēju 
Šim Peugeot 2008 1.2 dzinējam rekomendētā eļļas specifikācija ir 0W-30 un eļļas tilpums dzinējā ir 3.25 litri.

Peugeot 2008 2013 1.2 e-VTi ir priekšējo riteņu piedziņa (FWD) un automātiskā pārnesumu kārba ar 5 pārnesumiem.
100 kilometru stundā ātrumu Peugeot 2008 2013 1.2 e-VTi sasniedz 15.9 sekundēs. Auto maksimālais ātrums ir 171 km/h.

Šī Peugeot 2008 2013 1.2 e-VTi degvielas patēriņš kombinētajā režīmā (braucot gan pilsētā, gan ārpus pilsētas) ir 4.8 litri uz 100km, degvielas patēriņš pilsētā - 5.6 l/100km, degvielas patēriņš ārpus pilsētas - 4.3 l/100km. Degvielas bākas tilpums ir 50 litri, tātad kombinētajā režīmā ar vienu bāku varēsiet nobraukt līdz 1040 kilometriem, savukārt braucot tikai ārpus pilsētas - pat līdz 1160 kilometriem.

Peugeot 2008 drošība

Drošības testos Peugeot 2008 ir ieguvis 4 zvaigznes no piecām, tā drošība ir laba.
Pieaugušo (vadītāja un pasažieru) drošība Peugeot 2008 saņēmusi lielisku vērtējumu 91 no 100, bērnu drošība: ļoti labu vērtējumu - 84 no 100, par gājēju aizsardzību Peugeot 2008 saņēmis 62 no 100.
Peugeot 2008 drošības aprīkojums novērtēts kā vidējs - 68 procenti no 100.

Ar šādu pašu dzinēju pieejama arī Peugeot 2008 versija ar manuālo pārnesumu kārbu (Peugeot 2008 1.2 MT), kura ir dinamiskāka - tā sasniedz 100 km/h ātrumu par 2.4 sekundēm ātrāk (13.5 sekundēs), bet ražotāja norādītais degvielas patēriņš ir līdzīgs - 4.9 litri uz 100 km.
Peugeot 2008 1.2 servisa informācija un intervāli Eļļas maiņas intervāli, tilpumi un specifikācijas, filtru, sveču, siksnu un tml. servisa informācija
Peugeot 2008 2013

Peugeot 2008 2013 1.2 e-VTi tehniskie dati

Modelis: Peugeot 2008 1.2 e-VTi
Virsbūves tips: Apvidus
Ražošanas periods: 2013. janvāris ... 2015. decembris 
Dzinējs: 1199 cm3 Benzīns, 3 cilindri CO2 izmeši: nav datu
Jauda: 82 ZS pie 5750 apgr/min Griezes moments: 118 NM pie 2750 apgr/min
Pārnesumu kārba: Automātiskā pārnesumu kārba (5 pārnesumi) Piedziņa: Priekšpiedziņa (FWD)
Maksimālais ātrums: 171 km/h Paātrinājums 0-100 km/h: 15.9 sekundes
Degvielas patēriņš (l/100km): 4.8 (kombinētais) 5.6 (pilsētā) 4.3 (ārpus pilsētas)
Degvielas bākas tilpums: 50 litri
Auto izmēri: 4.16m (garums) 1.74m (platums) 1.56m (augstums)
Apgriešanās diametrs: 11.2 metri
Klīrenss: 165 mm (aptuvens, ar standarta piekari, bez kravas)
Sēdvietas: 5 sēdvietas
Bagāžnieka tilpums: 350 litri
Maksimālais bagāžnieka tilpums: 1172 litri (nolaižot aizmugurējos sēdekļus)
Auto svars (pilna masa): 1593 kg

Peugeot 2008 2013 1.2 e-VTi dzinējs EB2

Dzinēja uzticamība:

Kopumā šis dzinējs var kalpot aptuveni 240 000 līdz 400 000 km, ja tiek izmantota atbilstošas kvalitātes eļļa un degviela, kā arī regulāri veiktas pārbaudes un apkope.
Dzinēja tilpums 1199 cm3
Cilindru skaits 3
Cilindra diametrs 75 mm
Virzuļa gājiens 90.5 mm
Kompresijas pakāpe 11 : 1
Sadales vārpstas piedziņa Zobsiksnas

Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un rada mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi, taču siksna parasti ir jāmaina biežāk un tās plīšanas risks ir augstāks.

Vairāk servisa informācijas
Degvielas padeves sistēma Iešprice
Peugeot 2008 2013 1.2 e-VTi eļļas tips 0W-30
Eļļas tilpums 3.25 litri Vairāk servisa informācijas
Jauda 82 ZS pie 5750 apgr/min
Griezes moments 118 NM pie 2750 apgr/min
Ražošanas sākums (gads) 2012
Ražošanas ilgums 12 gadi
Dzinējs uzstādīts arī Peugeot 308 Citroen C3 Citroen C1 Opel Crossland un 6 citiem modeļiem

Parasti dzinēja izmantošana vairākiem modeļiem un ilgstoša ražošana liecina, ka dzinējs ir kvalitatīvs un tā konstrukcija ir izdevusies.

Visas Peugeot 2008 [2013 - 2016] modifikācijas

Modifikācija Dzinējs Jauda Patēriņš Pārnesumu kārba
Peugeot 2008 1.2

Ekonomiskākā benzīna versija pēc reālā patēriņa

1.2 Benzīns 82 ZS 4.9 l/100km Manuālā (5)
Peugeot 2008 2013 1.2 e-VTi Jan 2013 — Dec 2015 1.2 Benzīns 82 ZS 4.8 l/100km Automāts (5)
Peugeot 2008 2013 1.2 e-HTP Jan 2013 — Dec 2015

Ekonomiskākā benzīna versija

1.2 Benzīns 110 ZS 4.7 l/100km Manuālā (5)
Peugeot 2008 2013 1.6 VTi Jan 2013 — Dec 2015

Dinamiskākā versija - 100 km/h 9.5 sekundēs

1.6 Benzīns 120 ZS 5.9 l/100km Manuālā (5)
Peugeot 2008 2013 1.6 VTi

Jaudīgākā benzīna versija (120 ZS)

1.6 Benzīns 120 ZS 6.5 l/100km Automāts (4)
Peugeot 2008 2013 1.6 e-HDi

Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija pēc reālā patēriņa

1.6 Dīzelis 92 ZS 4.0 l/100km Manuālā (5)
Peugeot 2008 2013 1.6 e-HDi

Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija

1.6 Dīzelis 92 ZS 3.8 l/100km Automāts (6)
Peugeot 2008 2013 1.6 e-HDi

Jaudīgākā dīzeļdegvielas versija (115 ZS)

1.6 Dīzelis 115 ZS 4.0 l/100km Automāts
Atsauksmes par Peugeot 2008 2013
Alfa Romeo Audi BMW Chevrolet Chrysler Citroen Dacia Dodge Fiat Ford Honda Hyundai Infiniti Isuzu Jaguar Jeep Kia Lada (VAZ) Land Rover Lexus Mazda Mercedes Mini Mitsubishi Moskvich Nissan Opel Peugeot Porsche Renault Rover SAAB Seat Skoda Smart Subaru Suzuki Toyota Volkswagen Volvo
Kontakti un reklāma portālā: [email protected]