Peugeot 3008 2009 GT 1.6
Peugeot 3008 2009 1.6 benzīns apraksts
Apvidus auto Peugeot 3008 2009 GT 1.6 tika ražots no 2010.gada janvāra līdz 2013.gada janvārim. Tas aprīkots ar četru cilindru 1.6 litru benzīna dzinēju, kas attīsta 156 zirgspēku jaudu pie 6000 apgriezieniem minūtē un griezes momentu 240 Nm (ņūtonmetri) pie 1400 apgriezieniem minūtē.
Šim 4 cilindru 16 vārstu dzinējam sadales vārpstas piedziņu nodrošina ķēde (Kas ir dzinēja ķēde un siksna? ). Dzinējam ir degvielas iešprice bez turbīnas. Dzinējs atbilst Euro 5 emisiju standartam.
Vairāk informācijas par dzinēju
Šim Peugeot 3008 1.6 dzinējam rekomendētā eļļas specifikācija ir 5W-30, 5W-40 un eļļas tilpums dzinējā ir 4.6 litri.
Peugeot 3008 2009 GT 1.6 ir priekšējo riteņu piedziņa (FWD) un automātiskā pārnesumu kārba ar 6 pārnesumiem.
100 kilometru stundā ātrumu Peugeot 3008 2009 GT 1.6 sasniedz 10.5 sekundēs. Auto maksimālais ātrums ir 202 km/h.
Šī Peugeot 3008 2009 GT 1.6 modeļa degvielas patēriņš kombinētajā režīmā (gan pilsētā, gan ārpus pilsētas) ir 7.7 litri uz 100km, degvielas patēriņš pilsētā - 10.7 l/100km, degvielas patēriņš ārpus pilsētas - 6 l/100km. Degvielas bākas tilpums ir 60 litri, tātad kombinētajā režīmā ar vienu bāku varēsiet nobraukt līdz 760 kilometriem, savukārt braucot tikai ārpus pilsētas - pat līdz 1000 kilometriem.
Peugeot 3008 drošība
Drošības testos Peugeot 3008 ir ieguvis 5 zvaigznes no piecām, tā drošība ir ļoti augsta.
Pieaugušo (vadītāja un pasažieru) drošība Peugeot 3008 saņēmusi ļoti labu vērtējumu 86 no 100, bērnu drošība: ļoti labu vērtējumu - 81 no 100, par gājēju aizsardzību Peugeot 3008 saņēmis 31 no 100.
Peugeot 3008 drošības aprīkojums novērtēts kā lielisks - 97 procenti no 100.
- Peugeot 3008 2009 1.6 THP MT ir dinamiskāka - tā sasniedz 100 km/h ātrumu par 1.6 sekundēm ātrāk (8.9 sekundēs), turklāt ir ekonomiskāka - tās ražotāja norādītais degvielas patēriņš ir par 0.4 litriem uz 100 km jeb 5 % mazāks - 7.3 litri uz 100 km
- Peugeot 3008 2009 1.6 VTI MT
Peugeot 3008 2009 GT 1.6 tehniskie dati
Modelis: | Peugeot 3008 GT 1.6 | ||
---|---|---|---|
Virsbūves tips: | Apvidus | ||
Ražošanas periods: | 2010. janvāris ... 2013. janvāris | ||
Dzinējs: | 1598 cm3 Benzīns, 4 cilindri | CO2 izmeši: | 178 g/km |
Jauda: | 156 ZS pie 6000 apgr/min | Griezes moments: | 240 NM pie 1400 apgr/min |
Pārnesumu kārba: | Automātiskā pārnesumu kārba (6 pārnesumi) | Piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) |
Maksimālais ātrums: | 202 km/h | Paātrinājums 0-100 km/h: | 10.5 sekundes |
Degvielas patēriņš (l/100km): | 7.7 (kombinētais) 10.7 (pilsētā) 6.0 (ārpus pilsētas) | ||
Degvielas bākas tilpums: | 60 litri | ||
Auto izmēri: | 4.37m (garums) 1.84m (platums) 1.64m (augstums) | ||
Apgriešanās diametrs: | 11 metri | ||
Sēdvietas: | 5 sēdvietas | ||
Bagāžnieka tilpums: | 432 litri | ||
Maksimālais bagāžnieka tilpums: | 1241 litri (nolaižot aizmugurējos sēdekļus) | ||
Auto svars (pilna masa): | 2020 kg |
Peugeot 3008 2009 GT 1.6 dzinējs EP6CDT 5FV (THP 156)
Dzinēja tilpums | 1598 cm3 |
---|---|
Cilindru skaits | 4 |
Cilindra diametrs | 77 mm |
Virzuļa gājiens | 85.8 mm |
Kompresijas pakāpe | 10.5 : 1 |
Sadales vārpstas piedziņa | Ķēdes Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, parasti ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču bieži vien tie ir skaļāki un vairāk vibrē. Vairāk servisa informācijas |
Dzinēja ķēdes maiņas intervāls | 130 000 km (noteiktais), 90 000 km (ieteicamais) |
Degvielas padeves sistēma | Iešprice |
Peugeot 3008 2009 GT 1.6 eļļas tips | 5W-30, 5W-40 |
Eļļas tilpums | 4.6 litri Vairāk servisa informācijas |
Dzesēšanas šķidruma tilpums | 5.27 litri |
Jauda | 156 ZS pie 6000 apgr/min |
Griezes moments | 240 NM pie 1400 apgr/min |
Ražošanas sākums (gads) | 2009 |
Ražošanas ilgums | 15 gadi |
Bieži vien ražošanas pirmajos gados dzinējiem mēdz būt dažādas konstruktīvas problēmas, tāpēc auto ar šo dzinēju ieteicams izvēlēties sākot no 2012. gada. |
|
Dzinējs uzstādīts arī | Peugeot 308 Peugeot 207 Citroen C5 Citroen C4 Picasso un 5 citiem modeļiem |
Parasti dzinēja izmantošana vairākiem modeļiem un ilgstoša ražošana liecina, ka dzinējs ir kvalitatīvs un tā konstrukcija ir izdevusies. |
Visbiežāk salīdzināts ar
Visas Peugeot 3008 [2009 - 2013] modifikācijas
Modifikācija | Dzinējs | Jauda | Patēriņš | Pārnesumu kārba |
---|---|---|---|---|
Peugeot 3008 2009 1.6 VTi
Jan 2009 — Jan 2013 Ekonomiskākā benzīna versija |
1.6 Benzīns | 120 ZS | 7.1 l/100km | Manuālā (6) |
Peugeot 3008 2009 1.6 THP
Dinamiskākā versija - 100 km/h 8.9 sekundēs |
1.6 Benzīns | 156 ZS | 7.3 l/100km | Manuālā (6) |
Peugeot 3008 2009 1.6 VTI | 1.6 Benzīns | 156 ZS | - | Manuālā (6) |
Peugeot 3008 2010 GT 1.6 Jan 2010 — Jan 2013 | 1.6 Benzīns | 156 ZS | 7.7 l/100km | Automāts (6) |
Peugeot 3008 2009 1.6 HDi
Jan 2009 — Jan 2013 Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija pēc reālā patēriņa |
1.6 Dīzelis | 110 ZS | 5.1 l/100km | Manuālā (6) |
Peugeot 3008 2009 1.6 HDi
Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija |
1.6 Dīzelis | 112 ZS | 4.9 l/100km | Automāts (6) |
Peugeot 3008 2009 2.0 HDi Jan 2009 — Jan 2013 | 2.0 Dīzelis | 150 ZS | 5.6 l/100km | Manuālā (6) |
Peugeot 3008 2009 2.0 HDi
Jan 2009 — Jan 2013 Jaudīgākā dīzeļdegvielas versija (163 ZS) |
2.0 Dīzelis | 163 ZS | 6.7 l/100km | Automāts (6) |