Peugeot 2008 2013 1.6 VTi
Peugeot 2008 2013 1.6 benzīns apraksts
Apvidus auto Peugeot 2008 2013 1.6 VTi tika ražots no 2013.gada janvāra līdz 2016.gada janvārim. Tas aprīkots ar četru cilindru 1.6 litru benzīna dzinēju, kas attīsta 120 zirgspēku jaudu pie 6000 apgriezieniem minūtē - šī ir jaudīgākā Peugeot 2008 2013 - 2016 versija un griezes momentu 160 Nm (ņūtonmetri) pie 4250 apgriezieniem minūtē.
Šim 4 cilindru 16 vārstu dzinējam sadales vārpstas piedziņu nodrošina ķēde (Kas ir dzinēja ķēde un siksna? ). Dzinējam ir degvielas iešprice, tam nav turbīnas. Dzinējs atbilst Euro 5 emisiju standartam.
Vairāk informācijas par dzinēju
Šim Peugeot 2008 1.6 dzinējam rekomendētā eļļas specifikācija ir 5W-30, 5W-40 un eļļas tilpums dzinējā ir 4.6 litri.
Peugeot 2008 2013 1.6 VTi ir priekšējo riteņu piedziņa (FWD) un automātiskā pārnesumu kārba ar 4 pārnesumiem.
100 kilometru stundā ātrumu Peugeot 2008 2013 1.6 VTi sasniedz 11.2 sekundēs. Auto maksimālais ātrums ir 189 km/h.
Peugeot 2008 2013 1.6 VTi degvielas patēriņš kombinētajā režīmā (pilsētā un uz lielceļa) ir 6.5 litri uz 100km, degvielas patēriņš pilsētā - 8.8 l/100km, degvielas patēriņš ārpus pilsētas - 5.2 l/100km. Degvielas bākas tilpums ir 50 litri, tātad kombinētajā režīmā ar vienu bāku varēsiet nobraukt līdz 760 kilometriem, savukārt braucot tikai ārpus pilsētas - pat līdz 960 kilometriem.
Pēc lietotāju atsauksmēm reālais šī Peugeot degvielas patēriņš ikdienā ir vidēji 8.8 litri uz 100 km, kas ir par 35% vairāk, nekā ražotāja norādītais. Vairāk - Reālais Peugeot 2008 degvielas patēriņš.
Peugeot 2008 drošība
Drošības testos Peugeot 2008 ir ieguvis 4 zvaigznes no piecām, tā drošība ir laba.
Pieaugušo (vadītāja un pasažieru) drošība Peugeot 2008 saņēmusi lielisku vērtējumu 91 no 100, bērnu drošība: ļoti labu vērtējumu - 84 no 100, par gājēju aizsardzību Peugeot 2008 saņēmis 62 no 100.
Peugeot 2008 drošības aprīkojums novērtēts kā vidējs - 68 procenti no 100.
Peugeot 2008 2013 1.6 VTi tehniskie dati
Modelis: | Peugeot 2008 1.6 VTi | ||
---|---|---|---|
Virsbūves tips: | Apvidus | ||
Ražošanas periods: | 2013. janvāris ... 2016. janvāris | ||
Dzinējs: | 1598 cm3 Benzīns, 4 cilindri | CO2 izmeši: | 135 g/km |
Jauda: | 120 ZS pie 6000 apgr/min | Griezes moments: | 160 NM pie 4250 apgr/min |
Pārnesumu kārba: | Automātiskā pārnesumu kārba (4 pārnesumi) | Piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) |
Maksimālais ātrums: | 189 km/h | Paātrinājums 0-100 km/h: | 11.2 sekundes |
Degvielas patēriņš (l/100km): | 6.5 (kombinētais) 8.8 (pilsētā) 5.2 (ārpus pilsētas) | ||
Reālais degvielas patēriņš: | 8.8 l/100km (pēc lietotāju atsauksmēm no dažādiem avotiem) | ||
Degvielas bākas tilpums: | 50 litri | ||
Auto izmēri: | 4.16m (garums) 1.83m (platums) 1.56m (augstums) | ||
Apgriešanās diametrs: | 10.4 metri | ||
Klīrenss: | 165 mm (aptuvens, ar standarta piekari, bez kravas) | ||
Bagāžnieka tilpums: | 360 litri | ||
Auto svars (pilna masa): | 1666 kg |
Peugeot 2008 2013 1.6 VTi dzinējs EP6C 5FS/5FL
Dzinēja tilpums | 1598 cm3 |
---|---|
Cilindru skaits | 4 |
Cilindra diametrs | 77 mm |
Virzuļa gājiens | 85.8 mm |
Kompresijas pakāpe | 11 : 1 |
Sadales vārpstas piedziņa | Ķēdes Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, parasti ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču bieži vien tie ir skaļāki un vairāk vibrē. Vairāk servisa informācijas |
Dzinēja ķēdes maiņas intervāls | 100 000 km (ieteicamais) Reizēm ražotāji nenorāda dzinēja siksnas nomaiņas intervālu un paredz tām kalpošanas laiku līdz motora kapitālajam remontam. Tomēr sasniedzot rekomendēto maiņas intervālu ieteicams periodiski pārbaudīt ķēdes stāvokli un konstatējot ķēdes pārmērīgu izstiepšanos vai parādoties neraksturīgiem trokšņiem no motora ieteicams ķēdi mainīt. |
Degvielas padeves sistēma | Iešprice |
Peugeot 2008 2013 1.6 VTi eļļas tips | 5W-30, 5W-40 |
Eļļas tilpums | 4.6 litri Vairāk servisa informācijas |
Jauda | 120 ZS pie 6000 apgr/min |
Griezes moments | 160 NM pie 4250 apgr/min |
Ražošanas sākums (gads) | 2009 |
Ražošanas ilgums | 9 gadi |
Dzinējs uzstādīts arī | Citroen C5 Citroen C4 Picasso Peugeot 3008 Citroen C4 un 6 citiem modeļiem |
Parasti dzinēja izmantošana vairākiem modeļiem un ilgstoša ražošana liecina, ka dzinējs ir kvalitatīvs un tā konstrukcija ir izdevusies. |
Visas Peugeot 2008 [2013 - 2016] modifikācijas
Modifikācija | Dzinējs | Jauda | Patēriņš | Pārnesumu kārba |
---|---|---|---|---|
Peugeot 2008 1.2
Ekonomiskākā benzīna versija pēc reālā patēriņa |
1.2 Benzīns | 82 ZS | 4.9 l/100km | Manuālā (5) |
Peugeot 2008 2013 1.2 e-VTi Jan 2013 — Dec 2015 | 1.2 Benzīns | 82 ZS | 4.8 l/100km | Automāts (5) |
Peugeot 2008 2013 1.2 e-HTP
Jan 2013 — Dec 2015 Ekonomiskākā benzīna versija |
1.2 Benzīns | 110 ZS | 4.7 l/100km | Manuālā (5) |
Peugeot 2008 2013 1.6 VTi
Jan 2013 — Dec 2015 Dinamiskākā versija - 100 km/h 9.5 sekundēs |
1.6 Benzīns | 120 ZS | 5.9 l/100km | Manuālā (5) |
Peugeot 2008 2013 1.6 VTi
Jaudīgākā benzīna versija (120 ZS) |
1.6 Benzīns | 120 ZS | 6.5 l/100km | Automāts (4) |
Peugeot 2008 2013 1.6 e-HDi
Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija pēc reālā patēriņa |
1.6 Dīzelis | 92 ZS | 4.0 l/100km | Manuālā (5) |
Peugeot 2008 2013 1.6 e-HDi
Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija |
1.6 Dīzelis | 92 ZS | 3.8 l/100km | Automāts (6) |
Peugeot 2008 2013 1.6 e-HDi
Jaudīgākā dīzeļdegvielas versija (115 ZS) |
1.6 Dīzelis | 115 ZS | 4.0 l/100km | Automāts |