LatviešuEnglishEspañol

Peugeot 2008 2013 1.6 VTi

Peugeot 2008 2013 1.6 benzīns apraksts

Apvidus auto Peugeot 2008 2013 1.6 VTi tika ražots no 2013.gada janvāra līdz 2015.gada decembrim. Tas aprīkots ar četru cilindru 1.6 litru benzīna dzinēju, kas attīsta 120 zirgspēku jaudu pie 6000 apgriezieniem minūtē - šī ir jaudīgākā Peugeot 2008 2013 - 2016 versija un griezes momentu 160 Nm (ņūtonmetri) pie 4250 apgriezieniem minūtē.

Šim 4 cilindru 16 vārstu dzinējam sadales vārpstas piedziņu nodrošina ķēde (Kas ir dzinēja ķēde un siksna? ). Dzinējam ir degvielas iešprice, tam nav turbīnas. Dzinējs atbilst Euro 5 emisiju standartam.
Vairāk informācijas par dzinēju 
Šim Peugeot 2008 1.6 dzinējam rekomendētā eļļas specifikācija ir 5W-30, 5W-40 un eļļas tilpums dzinējā ir 4.6 litri.

Peugeot 2008 2013 1.6 VTi ir priekšējo riteņu piedziņa (FWD) un manuālā pārnesumu kārba ar 5 pārnesumiem.
100 kilometru stundā ātrumu Peugeot 2008 2013 1.6 VTi sasniedz 9.5 sekundēs. Auto maksimālais ātrums ir 196 km/h.

Peugeot 2008 2013 1.6 VTi degvielas patēriņš kombinētajā režīmā (pilsētā un uz lielceļa) ir 5.9 litri uz 100km, degvielas patēriņš pilsētā - 7.7 l/100km, degvielas patēriņš ārpus pilsētas - 4.8 l/100km. Degvielas bākas tilpums ir 50 litri, tātad kombinētajā režīmā ar vienu bāku varēsiet nobraukt līdz 840 kilometriem, savukārt braucot tikai ārpus pilsētas - pat līdz 1040 kilometriem.

Peugeot 2008 drošība

Drošības testos Peugeot 2008 ir ieguvis 4 zvaigznes no piecām, tā drošība ir laba.
Pieaugušo (vadītāja un pasažieru) drošība Peugeot 2008 saņēmusi lielisku vērtējumu 91 no 100, bērnu drošība: ļoti labu vērtējumu - 84 no 100, par gājēju aizsardzību Peugeot 2008 saņēmis 62 no 100.
Peugeot 2008 drošības aprīkojums novērtēts kā vidējs - 68 procenti no 100.

Ar šādu pašu dzinēju pieejama arī Peugeot 2008 versija ar automātisko pārnesumu kārbu (Peugeot 2008 2013 1.6 VTi AT), kura ir gausāka, sasniedzot 100 km/h ātrumu par 1.7 sekundēm vēlāk (11.2 sekundēs), bet ražotāja norādītais degvielas patēriņš ir par 0.6 litriem uz 100 km jeb 10 % lielāks - 6.5 litri uz 100 km.
Peugeot 2008 1.6 servisa informācija un intervāli Eļļas maiņas intervāli, tilpumi un specifikācijas, filtru, sveču, siksnu un tml. servisa informācija
Peugeot 2008 2013

Peugeot 2008 2013 1.6 VTi tehniskie dati

Modelis: Peugeot 2008 1.6 VTi
Virsbūves tips: Apvidus
Ražošanas periods: 2013. janvāris ... 2015. decembris 
Dzinējs: 1598 cm3 Benzīns, 4 cilindri CO2 izmeši: nav datu
Jauda: 120 ZS pie 6000 apgr/min Griezes moments: 160 NM pie 4250 apgr/min
Pārnesumu kārba: Manuālā pārnesumu kārba (5 pārnesumi) Piedziņa: Priekšpiedziņa (FWD)
Maksimālais ātrums: 196 km/h Paātrinājums 0-100 km/h: 9.5 sekundes
Degvielas patēriņš (l/100km): 5.9 (kombinētais) 7.7 (pilsētā) 4.8 (ārpus pilsētas)
Degvielas bākas tilpums: 50 litri
Auto izmēri: 4.16m (garums) 1.74m (platums) 1.56m (augstums)
Apgriešanās diametrs: 10.4 metri
Klīrenss: 165 mm (aptuvens, ar standarta piekari, bez kravas)
Sēdvietas: 5 sēdvietas
Bagāžnieka tilpums: 350 litri
Maksimālais bagāžnieka tilpums: 1194 litri (nolaižot aizmugurējos sēdekļus)
Auto svars (pilna masa): 1644 kg

Peugeot 2008 2013 1.6 VTi dzinējs EP6C 5FS/5FL

Dzinēja tilpums 1598 cm3
Cilindru skaits 4
Cilindra diametrs 77 mm
Virzuļa gājiens 85.8 mm
Kompresijas pakāpe 11 : 1
Sadales vārpstas piedziņa Ķēdes

Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, parasti ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču bieži vien tie ir skaļāki un vairāk vibrē.

Vairāk servisa informācijas
Dzinēja ķēdes maiņas intervāls 100 000 km (ieteicamais)

Reizēm ražotāji nenorāda dzinēja siksnas nomaiņas intervālu un paredz tām kalpošanas laiku līdz motora kapitālajam remontam. Tomēr sasniedzot rekomendēto maiņas intervālu ieteicams periodiski pārbaudīt ķēdes stāvokli un konstatējot ķēdes pārmērīgu izstiepšanos vai parādoties neraksturīgiem trokšņiem no motora ieteicams ķēdi mainīt.

Degvielas padeves sistēma Iešprice
Peugeot 2008 2013 1.6 VTi eļļas tips 5W-30, 5W-40
Eļļas tilpums 4.6 litri Vairāk servisa informācijas
Jauda 120 ZS pie 6000 apgr/min
Griezes moments 160 NM pie 4250 apgr/min
Ražošanas sākums (gads) 2009
Ražošanas ilgums 9 gadi
Dzinējs uzstādīts arī Citroen C5 Citroen C4 Picasso Peugeot 3008 Citroen C4 un 6 citiem modeļiem

Parasti dzinēja izmantošana vairākiem modeļiem un ilgstoša ražošana liecina, ka dzinējs ir kvalitatīvs un tā konstrukcija ir izdevusies.

Visas Peugeot 2008 [2013 - 2016] modifikācijas

Modifikācija Dzinējs Jauda Patēriņš Pārnesumu kārba
Peugeot 2008 1.2

Ekonomiskākā benzīna versija pēc reālā patēriņa

1.2 Benzīns 82 ZS 4.9 l/100km Manuālā (5)
Peugeot 2008 2013 1.2 e-VTi Jan 2013 — Dec 2015 1.2 Benzīns 82 ZS 4.8 l/100km Automāts (5)
Peugeot 2008 2013 1.2 e-HTP Jan 2013 — Dec 2015

Ekonomiskākā benzīna versija

1.2 Benzīns 110 ZS 4.7 l/100km Manuālā (5)
Peugeot 2008 2013 1.6 VTi Jan 2013 — Dec 2015

Dinamiskākā versija - 100 km/h 9.5 sekundēs

1.6 Benzīns 120 ZS 5.9 l/100km Manuālā (5)
Peugeot 2008 2013 1.6 VTi

Jaudīgākā benzīna versija (120 ZS)

1.6 Benzīns 120 ZS 6.5 l/100km Automāts (4)
Peugeot 2008 2013 1.6 e-HDi

Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija pēc reālā patēriņa

1.6 Dīzelis 92 ZS 4.0 l/100km Manuālā (5)
Peugeot 2008 2013 1.6 e-HDi

Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija

1.6 Dīzelis 92 ZS 3.8 l/100km Automāts (6)
Peugeot 2008 2013 1.6 e-HDi

Jaudīgākā dīzeļdegvielas versija (115 ZS)

1.6 Dīzelis 115 ZS 4.0 l/100km Automāts
Atsauksmes par Peugeot 2008 2013
Alfa Romeo Audi BMW Chevrolet Chrysler Citroen Dacia Dodge Fiat Ford Honda Hyundai Infiniti Isuzu Jaguar Jeep Kia Lada (VAZ) Land Rover Lexus Mazda Mercedes Mini Mitsubishi Moskvich Nissan Opel Peugeot Porsche Renault Rover SAAB Seat Skoda Smart Subaru Suzuki Toyota Volkswagen Volvo
Kontakti un reklāma portālā: [email protected]