Peugeot 3008 2009 1.6 VTi
Peugeot 3008 2009 1.6 benzīns apraksts
Apvidus auto Peugeot 3008 2009 1.6 VTi tika ražots no 2009.gada janvāra līdz 2013.gada janvārim. Tas aprīkots ar četru cilindru 1.6 litru benzīna dzinēju, kas attīsta 120 zirgspēku jaudu pie 6000 apgriezieniem minūtē un griezes momentu 160 Nm (ņūtonmetri) pie 4250 apgriezieniem minūtē.
Šim 4 cilindru 16 vārstu dzinējam sadales vārpstas piedziņu nodrošina ķēde (Kas ir dzinēja ķēde un siksna? ). Dzinējam ir degvielas iešprice bez turbīnas. Dzinējs atbilst Euro 4 emisiju standartam.
Vairāk informācijas par dzinēju
Šim Peugeot 3008 1.6 dzinējam rekomendētā eļļas specifikācija ir 5W-30, 5W-40 un eļļas tilpums dzinējā ir 4.6 litri.
Peugeot 3008 2009 1.6 VTi ir priekšējo riteņu piedziņa (FWD) un manuālā pārnesumu kārba ar 6 pārnesumiem.
100 kilometru stundā ātrumu Peugeot 3008 2009 1.6 VTi sasniedz 11.8 sekundēs. Auto maksimālais ātrums ir 185 km/h.
Šī Peugeot 3008 2009 1.6 VTi modeļa degvielas patēriņš kombinētajā režīmā (gan pilsētā, gan ārpus pilsētas) ir 7.1 litri uz 100km, degvielas patēriņš pilsētā - 9.8 l/100km, degvielas patēriņš ārpus pilsētas - 5.6 l/100km. Degvielas bākas tilpums ir 60 litri, tātad kombinētajā režīmā ar vienu bāku varēsiet nobraukt līdz 840 kilometriem, savukārt braucot tikai ārpus pilsētas - pat līdz 1060 kilometriem.
Pēc lietotāju atsauksmēm reālais šī Peugeot degvielas patēriņš ikdienā ir vidēji 8 litri uz 100 km, kas ir par 13% vairāk, nekā ražotāja norādītais. Vairāk - Reālais Peugeot 3008 degvielas patēriņš.
Peugeot 3008 drošība
Drošības testos Peugeot 3008 ir ieguvis 5 zvaigznes no piecām, tā drošība ir ļoti augsta.
Pieaugušo (vadītāja un pasažieru) drošība Peugeot 3008 saņēmusi ļoti labu vērtējumu 86 no 100, bērnu drošība: ļoti labu vērtējumu - 81 no 100, par gājēju aizsardzību Peugeot 3008 saņēmis 31 no 100.
Peugeot 3008 drošības aprīkojums novērtēts kā lielisks - 97 procenti no 100.
Peugeot 3008 2009 1.6 VTi tehniskie dati
Modelis: | Peugeot 3008 1.6 VTi | ||
---|---|---|---|
Virsbūves tips: | Apvidus | ||
Ražošanas periods: | 2009. janvāris ... 2013. janvāris | ||
Dzinējs: | 1598 cm3 Benzīns, 4 cilindri | CO2 izmeši: | 165 g/km |
Jauda: | 120 ZS pie 6000 apgr/min | Griezes moments: | 160 NM pie 4250 apgr/min |
Pārnesumu kārba: | Manuālā pārnesumu kārba (6 pārnesumi) | Piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) |
Maksimālais ātrums: | 185 km/h | Paātrinājums 0-100 km/h: | 11.8 sekundes |
Degvielas patēriņš (l/100km): | 7.1 (kombinētais) 9.8 (pilsētā) 5.6 (ārpus pilsētas) | ||
Reālais degvielas patēriņš: | 8 l/100km (pēc lietotāju atsauksmēm no dažādiem avotiem) | ||
Degvielas bākas tilpums: | 60 litri | ||
Auto izmēri: | 4.27m (garums) 1.84m (platums) 1.64m (augstums) | ||
Apgriešanās diametrs: | 11 metri | ||
Sēdvietas: | 5 sēdvietas | ||
Bagāžnieka tilpums: | 432 litri | ||
Maksimālais bagāžnieka tilpums: | 1241 litri (nolaižot aizmugurējos sēdekļus) | ||
Auto svars (pilna masa): | 2020 kg |
Peugeot 3008 2009 1.6 VTi dzinējs VTI 120 (EP6 5FW)
Dzinēja tilpums | 1598 cm3 |
---|---|
Cilindru skaits | 4 |
Cilindra diametrs | 77 mm |
Virzuļa gājiens | 85.8 mm |
Kompresijas pakāpe | 11 : 1 |
Sadales vārpstas piedziņa | Ķēdes Ķēdes dzinēji tiek uzskatīti par uzticamākiem, parasti ķēde ir jāmaina retāk nekā zobsiksna, taču bieži vien tie ir skaļāki un vairāk vibrē. Vairāk servisa informācijas |
Dzinēja ķēdes maiņas intervāls | 60 000 km (ieteicamais) Reizēm ražotāji nenorāda dzinēja siksnas nomaiņas intervālu un paredz tām kalpošanas laiku līdz motora kapitālajam remontam. Tomēr sasniedzot rekomendēto maiņas intervālu ieteicams periodiski pārbaudīt ķēdes stāvokli un konstatējot ķēdes pārmērīgu izstiepšanos vai parādoties neraksturīgiem trokšņiem no motora ieteicams ķēdi mainīt. |
Degvielas padeves sistēma | Iešprice |
Peugeot 3008 2009 1.6 VTi eļļas tips | 5W-30, 5W-40 |
Eļļas tilpums | 4.6 litri Vairāk servisa informācijas |
Dzesēšanas šķidruma tilpums | 5.27 litri |
Jauda | 120 ZS pie 6000 apgr/min |
Griezes moments | 160 NM pie 4250 apgr/min |
Ražošanas sākums (gads) | 2006 |
Ražošanas ilgums | 7 gadi |
Dzinējs uzstādīts arī | Peugeot 308 Peugeot 207 Citroen C5 Citroen C4 Picasso un 8 citiem modeļiem |
Parasti dzinēja izmantošana vairākiem modeļiem un ilgstoša ražošana liecina, ka dzinējs ir kvalitatīvs un tā konstrukcija ir izdevusies. |
Visbiežāk salīdzināts ar
Visas Peugeot 3008 [2009 - 2013] modifikācijas
Modifikācija | Dzinējs | Jauda | Patēriņš | Pārnesumu kārba |
---|---|---|---|---|
Peugeot 3008 2009 1.6 VTi
Jan 2009 — Jan 2013 Ekonomiskākā benzīna versija |
1.6 Benzīns | 120 ZS | 7.1 l/100km | Manuālā (6) |
Peugeot 3008 2009 1.6 THP
Dinamiskākā versija - 100 km/h 8.9 sekundēs |
1.6 Benzīns | 156 ZS | 7.3 l/100km | Manuālā (6) |
Peugeot 3008 2009 1.6 VTI | 1.6 Benzīns | 156 ZS | - | Manuālā (6) |
Peugeot 3008 2010 GT 1.6 Jan 2010 — Jan 2013 | 1.6 Benzīns | 156 ZS | 7.7 l/100km | Automāts (6) |
Peugeot 3008 2009 1.6 HDi
Jan 2009 — Jan 2013 Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija pēc reālā patēriņa |
1.6 Dīzelis | 110 ZS | 5.1 l/100km | Manuālā (6) |
Peugeot 3008 2009 1.6 HDi
Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija |
1.6 Dīzelis | 112 ZS | 4.9 l/100km | Automāts (6) |
Peugeot 3008 2009 2.0 HDi Jan 2009 — Jan 2013 | 2.0 Dīzelis | 150 ZS | 5.6 l/100km | Manuālā (6) |
Peugeot 3008 2009 2.0 HDi
Jan 2009 — Jan 2013 Jaudīgākā dīzeļdegvielas versija (163 ZS) |
2.0 Dīzelis | 163 ZS | 6.7 l/100km | Automāts (6) |