Peugeot 308 2011 2.0 HDI
Peugeot 308 2011 2.0 dīzelis apraksts
Universāls Peugeot 308 2011 2.0 HDI tika ražots no 2011.gada janvāra līdz 2013.gada decembrim. Tas aprīkots ar četru cilindru 2.0 litru dīzeļdzinēju, kas attīsta 163 zirgspēku jaudu pie 4000 apgriezieniem minūtē - šī ir jaudīgākā Peugeot 308 2011 - 2013 versija un griezes momentu 340 Nm (ņūtonmetri) pie 2000 apgriezieniem minūtē.
Šim 4 cilindru 16 vārstu dzinējam sadales vārpstas piedziņu nodrošina siksna un ķēde (Kas ir dzinēja ķēde un siksna? ). Dzinējam ir Common Rail degvielas sistēma un VGT turbīna. Dzinējs atbilst Euro 5 emisiju standartam. Aptuvenais resurss (nobraukums līdz jāveic nopietni remontdarbi) šim dzinējam ir no 310 000 līdz 520 000 kilometriem. Svarīgi atcerēties, ka dzinēja resurss ir ļoti atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes.
Vairāk informācijas par dzinēju
Šim Peugeot 308 2.0 dzinējam rekomendētā eļļas specifikācija ir 5W-30 un eļļas tilpums dzinējā ir 5.5 litri.
Peugeot 308 2011 2.0 HDI ir priekšējo riteņu piedziņa (FWD) un automātiskā pārnesumu kārba ar 6 pārnesumiem.
100 kilometru stundā ātrumu Peugeot 308 2011 2.0 HDI sasniedz 10.3 sekundēs. Auto maksimālais ātrums ir 202 km/h.
Peugeot 308 2011 2.0 HDI degvielas patēriņš kombinētajā režīmā (pilsētā un uz lielceļa) ir 6.7 litri uz 100km, degvielas patēriņš pilsētā - 8.8 l/100km, degvielas patēriņš ārpus pilsētas - 5.5 l/100km. Degvielas bākas tilpums ir 60 litri, tātad kombinētajā režīmā ar vienu bāku varēsiet nobraukt līdz 880 kilometriem, savukārt braucot tikai ārpus pilsētas - pat līdz 1080 kilometriem.
Peugeot 308 2011 2.0 HDI tehniskie dati
Modelis: | Peugeot 308 2.0 HDI | ||
---|---|---|---|
Virsbūves tips: | Universāls | ||
Ražošanas periods: | 2011. janvāris ... 2013. decembris | ||
Dzinējs: | 1997 cm3 Dīzelis, 4 cilindri | CO2 izmeši: | nav datu |
Jauda: | 163 ZS pie 4000 apgr/min | Griezes moments: | 340 NM pie 2000 apgr/min |
Pārnesumu kārba: | Automātiskā pārnesumu kārba (6 pārnesumi) | Piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) |
Maksimālais ātrums: | 202 km/h | Paātrinājums 0-100 km/h: | 10.3 sekundes |
Degvielas patēriņš (l/100km): | 6.7 (kombinētais) 8.8 (pilsētā) 5.5 (ārpus pilsētas) | ||
Degvielas bākas tilpums: | 60 litri | ||
Auto izmēri: | 4.50m (garums) 1.82m (platums) 1.56m (augstums) | ||
Apgriešanās diametrs: | 11 metri | ||
Sēdvietas: | 5 sēdvietas | ||
Bagāžnieka tilpums: | 520 litri | ||
Maksimālais bagāžnieka tilpums: | 2149 litri (nolaižot aizmugurējos sēdekļus) | ||
Auto svars (pilna masa): | 2245 kg |
Peugeot 308 2011 2.0 HDI dzinējs DW10CTED4
Dzinēja uzticamība:
Kopumā šis dzinējs var kalpot aptuveni 310 000 līdz 520 000 km, ja tiek izmantota atbilstošas kvalitātes eļļa un degviela, kā arī regulāri veiktas pārbaudes un apkope.Dzinējs ir aprīkots ar vārstu hidrauliskajiem kompensatoriem, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus.
Dzinēja tilpums | 1997 cm3 |
---|---|
Cilindru skaits | 4 |
Cilindra diametrs | 85 mm |
Virzuļa gājiens | 88 mm |
Kompresijas pakāpe | 16 : 1 |
Sadales vārpstas piedziņa | Zobsiksnas un ķēdes |
Degvielas padeves sistēma | Common Rail Common rail degvielas iesmidzināšanas sistēma ir klusāka, videi draudzīgāka un nodrošina degvielas ekonomiju, taču tās uzturēšana un remonts ir dārgāki. |
Peugeot 308 2011 2.0 HDI eļļas tips | 5W-30 |
Eļļas tilpums | 5.5 litri |
Jauda | 163 ZS pie 4000 apgr/min |
Griezes moments | 340 NM pie 2000 apgr/min |
Ražošanas sākums (gads) | 2009 |
Ražošanas ilgums | 6 gadi |
Bieži vien ražošanas pirmajos gados dzinējiem mēdz būt dažādas konstruktīvas problēmas, tāpēc auto ar šo dzinēju ieteicams izvēlēties sākot no 2012. gada. |
|
Dzinējs uzstādīts arī | Citroen C5 Peugeot 3008 Peugeot 508 Citroen DS4 un 3 citiem modeļiem |
Visbiežāk salīdzināts ar
Visas Peugeot 308 universāla [2011 - 2013] modifikācijas
Modifikācija | Dzinējs | Jauda | Patēriņš | Pārnesumu kārba |
---|---|---|---|---|
Peugeot 308 2011 SW 1.4 VTi
Ekonomiskākā benzīna versija |
1.4 Benzīns | 98 ZS | 6.3 l/100km | Manuālā (5) |
Peugeot 308 2011 SW 1.6 VTi | 1.6 Benzīns | 120 ZS | 6.4 l/100km | Manuālā (5) |
Peugeot 308 2011 SW 1.6 VTi | 1.6 Benzīns | 120 ZS | 7.2 l/100km | Automāts (4) |
Peugeot 308 2011 1.6 THP
Dinamiskākā versija - 100 km/h 9.5 sekundēs |
1.6 Benzīns | 156 ZS | 7.1 l/100km | Manuālā (6) |
Peugeot 308 2011 1.6 HDI | 1.6 Dīzelis | 92 ZS | 4.5 l/100km | Manuālā (5) |
Peugeot 308 2011 SW 1.6 e-HDi | 1.6 Dīzelis | 112 ZS | 4.5 l/100km | Manuālā (6) |
Peugeot 308 2011 SW 1.6 e-HDi
Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija |
1.6 Dīzelis | 112 ZS | 4.3 l/100km | Automāts (6) |
Peugeot 308 2011 2.0 HDI | 2.0 Dīzelis | 150 ZS | 5.3 l/100km | Manuālā (6) |
Peugeot 308 2011 2.0 HDI
Jaudīgākā dīzeļdegvielas versija (163 ZS) |
2.0 Dīzelis | 163 ZS | 6.7 l/100km | Automāts (6) |