Peugeot 308 2011 SW 1.6 e-HDi
Peugeot 308 2011 1.6 dīzelis apraksts
Universāls Peugeot 308 2011 SW 1.6 e-HDi tika ražots no 2011.gada janvāra līdz 2013.gada decembrim. Tas aprīkots ar četru cilindru 1.6 litru dīzeļdzinēju, kas attīsta 112 zirgspēku jaudu pie 3600 apgriezieniem minūtē un griezes momentu 270 Nm (ņūtonmetri) pie 1750 apgriezieniem minūtē.
Šim 4 cilindru 8 vārstu dzinējam sadales vārpstas piedziņu nodrošina siksna (Kas ir dzinēja ķēde un siksna? ). Dzinējam ir Common Rail degvielas sistēma, tas ir atmosfēriskais dzinējs (bez turbīnas). Ir pieejamas Euro 4 un Euro 5 emisiju standartiem atbilstošas dzinēja versijas.
Vairāk informācijas par dzinēju
Šis dīzeļdzinējs ir pazīstams ar savu augsto uzticamību un ilgo darbības mūžu, kā arī izcilu degvielas ekonomiju attiecībā pret tā ...
Šim Peugeot 308 1.6 dzinējam rekomendētā eļļas specifikācija ir 5W-30, 5W-40 un eļļas tilpums dzinējā ir 4.25 litri.
Peugeot 308 2011 SW 1.6 e-HDi ir priekšējo riteņu piedziņa (FWD) un automātiskā pārnesumu kārba ar 6 pārnesumiem.
100 kilometru stundā ātrumu Peugeot 308 2011 SW 1.6 e-HDi sasniedz 12.3 sekundēs. Auto maksimālais ātrums ir 185 km/h.
Šī Peugeot 308 2011 SW 1.6 e-HDi degvielas patēriņš kombinētajā režīmā (braucot gan pilsētā, gan ārpus pilsētas) ir 4.3 litri uz 100km - šī ir ekonomiskākā Peugeot 308 2011 - 2013 versija, degvielas patēriņš pilsētā - 4.9 l/100km, degvielas patēriņš ārpus pilsētas - 3.9 l/100km. Degvielas bākas tilpums ir 60 litri, tātad kombinētajā režīmā ar vienu bāku varēsiet nobraukt līdz 1380 kilometriem, savukārt braucot tikai ārpus pilsētas - pat līdz 1520 kilometriem.

Peugeot 308 2011 SW 1.6 e-HDi tehniskie dati
Modelis: | Peugeot 308 SW 1.6 e-HDi | ||
---|---|---|---|
Virsbūves tips: | Universāls | ||
Ražošanas periods: | 2011. janvāris ... 2013. decembris | ||
Dzinējs: | 1560 cm3 Dīzelis, 4 cilindri | CO2 izmeši: | 112 g/km |
Jauda: | 112 ZS pie 3600 apgr/min | Griezes moments: | 270 NM pie 1750 apgr/min |
Pārnesumu kārba: | Automātiskā pārnesumu kārba (6 pārnesumi) | Piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) |
Maksimālais ātrums: | 185 km/h | Paātrinājums 0-100 km/h: | 12.3 sekundes |
Degvielas patēriņš (l/100km): | 4.3 (kombinētais) 4.9 (pilsētā) 3.9 (ārpus pilsētas) | ||
Degvielas bākas tilpums: | 60 litri | ||
Auto izmēri: | 4.50m (garums) 1.82m (platums) 1.56m (augstums) | ||
Apgriešanās diametrs: | 11 metri | ||
Bagāžnieka tilpums: | 508 litri | ||
Maksimālais bagāžnieka tilpums: | 2149 litri (nolaižot aizmugurējos sēdekļus) | ||
Auto svars (pilna masa): | 1975 kg |
Peugeot 308 2011 SW 1.6 e-HDi dzinējs DV6CTED
Dzinēja uzticamība un biežākās problēmas:
Šis dīzeļdzinējs ir pazīstams ar savu augsto uzticamību un ilgo darbības mūžu, kā arī izcilu degvielas ekonomiju attiecībā pret tā jaudu. Dzinēja galvā ir hidrauliskie kompensatori, un tas izmanto Common Rail sistēmu ar Siemens/Continental tipa sprauslām. Lai gan degvielas sistēma ir uzticama, izmantojot kvalitatīvu degvielu, nekvalitatīvas degvielas izmantošana var novest pie dārgiem remontiem.Starp biežākajām problēmām ir regulāras eļļas vai dzesēšanas šķidruma noplūdes, kas bieži rodas no vārstu vāka blīves vai eļļas filtra siltummaini blīves. Dzinējam ir arī tendence uz oglekļa nogulšņu uzkrāšanos un aizsērēšanu EGR vārstā un dozēšanas vārstā, kas izraisa nestabilu dzinēja darbību. Retos gadījumos dzinējs var ciest no nopietniem bojājumiem vārstu plāksnes atdalīšanās dēļ, kas, iespējams, saistīts ar defektīvu vārstu partiju.
Īpaša šī dzinēja iezīme ir ievērojamas remonta izmaksas, ja pārtrūkst zobsiksna. Šādos gadījumos bieži tiek bojāta arī sadales vārpsta. Neskatoties uz šīm nepilnībām, regulāra apkope un kvalitatīvas degvielas izmantošana ļauj šim dzinējam nodrošināt uzticamu un stabilu darbību.
Dzinējs ir aprīkots ar vārstu hidrauliskajiem kompensatoriem, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus.
Dzinēja tilpums | 1560 cm3 |
---|---|
Cilindru skaits | 4 |
Cilindra diametrs | 75 mm |
Virzuļa gājiens | 88.3 mm |
Kompresijas pakāpe | 16 : 1 |
Sadales vārpstas piedziņa | Zobsiksnas Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un rada mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi, taču siksna parasti ir jāmaina biežāk un tās plīšanas risks ir augstāks. Taču konkrētā dzinēja zobsiksnas maiņas intervāls ir pietiekami liels, lai varētu būt salīdzināms ar dažu dzinēja ķēžu kalpošanas laiku. Vairāk servisa informācijas |
Zobsiksnas maiņas intervāls | 240 000 km (noteiktais), 180 000 km (ieteicamais) |
Degvielas padeves sistēma | Common Rail Common rail degvielas iesmidzināšanas sistēma ir klusāka, videi draudzīgāka un nodrošina degvielas ekonomiju, taču tās uzturēšana un remonts ir dārgāki. |
Peugeot 308 2011 SW 1.6 e-HDi eļļas tips | 5W-30, 5W-40 |
Eļļas tilpums | 4.25 litri Vairāk servisa informācijas |
Jauda | 112 - 115 ZS pie 3600 apgr/min |
Griezes moments | 240 - 270 NM pie 1750 apgr/min |
Ražošanas sākums (gads) | 2009 |
Ražošanas ilgums | 8 gadi |
Bieži vien ražošanas pirmajos gados dzinējiem mēdz būt dažādas konstruktīvas problēmas, tāpēc auto ar šo dzinēju ieteicams izvēlēties sākot no 2012. gada. |
|
Dzinējs uzstādīts arī | Citroen C3 Citroen C5 Peugeot 207 Citroen C4 un 10 citiem modeļiem |
Parasti dzinēja izmantošana vairākiem modeļiem un ilgstoša ražošana liecina, ka dzinējs ir kvalitatīvs un tā konstrukcija ir izdevusies. |
Visbiežāk salīdzināts ar
Visas Peugeot 308 universāla [2011 - 2013] modifikācijas
Modifikācija | Dzinējs | Jauda | Patēriņš | Pārnesumu kārba |
---|---|---|---|---|
Peugeot 308 2011 SW 1.4 VTi
Ekonomiskākā benzīna versija |
1.4 Benzīns | 98 ZS | 6.3 l/100km | Manuālā (5) |
Peugeot 308 2011 SW 1.6 VTi | 1.6 Benzīns | 120 ZS | 6.4 l/100km | Manuālā (5) |
Peugeot 308 2011 SW 1.6 VTi | 1.6 Benzīns | 120 ZS | 7.2 l/100km | Automāts (4) |
Peugeot 308 2011 1.6 THP
Dinamiskākā versija - 100 km/h 9.5 sekundēs |
1.6 Benzīns | 156 ZS | 7.1 l/100km | Manuālā (6) |
Peugeot 308 2011 1.6 HDI | 1.6 Dīzelis | 92 ZS | 4.5 l/100km | Manuālā (5) |
Peugeot 308 2011 SW 1.6 e-HDi | 1.6 Dīzelis | 112 ZS | 4.5 l/100km | Manuālā (6) |
Peugeot 308 2011 SW 1.6 e-HDi
Ekonomiskākā dīzeļdegvielas versija |
1.6 Dīzelis | 112 ZS | 4.3 l/100km | Automāts (6) |
Peugeot 308 2011 2.0 HDI | 2.0 Dīzelis | 150 ZS | 5.3 l/100km | Manuālā (6) |
Peugeot 308 2011 2.0 HDI
Jaudīgākā dīzeļdegvielas versija (163 ZS) |
2.0 Dīzelis | 163 ZS | 6.7 l/100km | Automāts (6) |