Ford Puma 1997 vs Mercedes CLK 1997
Pārnesumu kārba: | Manuālā | Automāts | |
---|---|---|---|
Dzinējs: | 1.7 Benzīns | 2.3 Benzīns | |
Sadales vārpstas piedziņa: | Zobsiksnas | Ķēdes | |
Parasti zobsiksna ir jāmaina biežāk nekā ķēde, taču tās maiņa visbiežāk ir ievērojami lētāka. Dzinēji ar zobsiksnu parasti ir klusāki un mazāk vibrējoši, nekā dzinēji ar ķēdi. | |||
Jauda un dinamika | |||
Jauda: | 125 ZS | 193 ZS | |
Griezes moments: | 157 NM | 280 NM | |
Paātrinājums 0-100 km/h: | 9.2 sekundes | 8.4 sekundes | |
Mercedes CLK ir dinamiskāka braukšana. Ford Puma dzinēja jauda ir par 68 ZS mazāka nekā Mercedes CLK, savukārt griezes moments ir par 123 NM mazāks nekā Mercedes CLK. Mazākas jaudas dēļ Ford Puma sasniedz 100 km/h ātrumu par 0.8 sekundēm vēlāk. | |||
Degvielas patēriņš | |||
Degvielas patēriņš (l/100km): | 7.4 | 9.9 | |
Reālais degvielas patēriņš: | 7.8 l/100km | 10.5 l/100km | |
Degvielas patēriņa ziņā Ford Puma ir labāka izvēle. Pēc ražotāja specifikācijas Ford Puma degvielas patēriņš uz 100 km ir par 2.5 litriem mazāks nekā Mercedes CLK, kas nozīmē, ka gada laikā nobraucot 15'000 km ar Ford Puma var ietaupīt 375 litrus degvielas. Salīdzinot reālo degvielas patēriņu pēc lietotāju atsauksmēm, Ford Puma degvielas patēriņš uz 100 km ir par 2.7 litriem mazāks nekā Mercedes CLK. | |||
Degvielas bākas tilpums: | 40 litri | 62 litri | |
Nobraucamais attālums ar pilnu bāku: | 540 km kombinētajā ciklā | 620 km kombinētajā ciklā | |
650 km ārpus pilsētas | 830 km ārpus pilsētas | ||
510 km ar reālo patēriņu | 590 km ar reālo patēriņu | ||
Mercedes CLK ar vienu degvielas tvertni var nobraukt vairāk. | |||
Piedziņa | |||
Riteņu piedziņa: | Priekšpiedziņa (FWD) | Aizmugures piedziņa (RWD) | |
Priekšpiedziņas automašīnām (Ford Puma) ir labāka saķere uz slideniem slidenām virsmām un braucot kalnos, tās ir ekonomiskākas un lētākas, taču tām parasti ir mazāka piekabes vilkšanas spēja, sliktāka paātrināšanās un grūtāka vadāmība. Aizmugures riteņu piedziņas automašīnām (Mercedes CLK) ir labāka vadāmība uz sausiem ceļiem, labāks paātrinājums, vienmērīgāks svara sadalījums, un ar tām vienkārši ir interesantāk braukt. RWD arī vairāk piemērots smagāku kravu vilkšanai. Aizmugures riteņu piedziņas trūkumi ir mazāka salona un bagāžnieka ietilpība un grūtāka manevrēšana slapjā un sniegotā laikā. | |||
Motori | |||
Dzinēja resurss (vidēji): | 350'000 km | 520'000 km | |
Dzinēja resurss lielā mērā ir atkarīgs no regulārām apkopēm un izmantoto eļļu un degvielas kvalitātes, taču vienādos apstākļos Mercedes CLK dzinēja vidējais mūžs varētu būt ilgāks. | |||
Dzinēja ražošanas ilgums: | 4 gadi | 8 gadi | |
Dzinēja izplatība: | Izmantots tikai šim modelim | Izmantots arī Mercedes SLK | |
Parasti jo ilgāk un vairāk auto modeļiem dzinējs tiek ražots, jo labākas ir tā servisa iespējas un rezerves daļu pieejamība. Šajā aspektā Mercedes CLK varētu būt labāka izvēle. | |||
Vārstu hidrokompensatori: | nē | jā | |
Mercedes CLK dzinējam ir vārstu hidrauliskiem kompensatori, kas nodrošina klusāku darbību un kam nav nepieciešama periodiska regulēšana, taču to konstrukcija ir sarežģītāka, un bojājuma gadījumā tie var radīt nopietnus dzinēja bojājumus. | |||
Izmēri | |||
Garums: | 3.98 m | 4.57 m | |
Platums: | 1.67 m | 1.72 m | |
Augstums: | 1.34 m | 1.37 m | |
Ford Puma ir mazāks. Ford Puma ir par 59 cm īsāks nekā Mercedes CLK, par 5 cm šaurāks, savukārt augstumā Ford Puma ir par 3 cm zemāks. | |||
Bagāžnieka tilpums: | nav datu | 420 litri | |
Apgriešanās diametrs: | 10 metri | 10.7 metri | |
Ford Puma apgriešanās diametrs ir par 0.7 metriem mazāks nekā Mercedes CLK, tas nozīmē, ka ar Ford Puma var būt vieglāk manevrēt šaurās ielās un stāvvietās. | |||
Pilna masa (kg): | nav datu | 1`850 | |
Drošība: | nav datu | nav datu | |
Kvalitāte: | nav datu | nav datu | |
Vidējā cena (€): | 1000 | 1400 | |
Priekšrocības un trūkumi: |
Ford Puma ir
|
Mercedes CLK ir
| |
Nosūtīt šos salīdzināšanas rezultātus uz e-pastu vai sociālajiem tīkliem
|